Przetargi.pl
Zakup paliw płynnych: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej.

Zakład Gospodarki Komunalnej Jonkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-042 Jonkowo, ul. Lipowa 11
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 512 91 10 , fax. 89 512 91 10
  • Data zamieszczenia: 2012-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej Jonkowo
    ul. Lipowa 11 11
    11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 512 91 10, fax. 89 512 91 10
    REGON: 51096819000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka sektora finansów publicznych, dla których organem założycielskim jest j.s.t.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliw płynnych: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych: oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej do pojazdów i sprzętu będących w dyspozycji Zamawiającego Zakładu Gospodarki Komunalnej. 2. Zakupy paliwa realizowane będą sukcesywnie na zasadzie doraźnych tankowań do zbiorników pojazdów i sprzętu lub do karnistrów na stacji paliw Wykonawcy z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczenia transakcji. 3. Zakres zamówienia: 1) Przewidywana ilość zamawianego paliwa wynosi: a) olej napędowy (ON) - 14 350 litrów, b) benzyna bezołowiowa (Pb 95) - 425 litrów. 2) Ilość paliwa tankowanego w kolejnych miesiącach roku może być różna w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. 4. Określone w pkt. 3 ilości paliw są wartościami prognozowanymi ustalonymi dla okresu 12 miesięcy i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do wysokości faktycznych zakupów i należnej odpłatności. 5. Dostarczane paliwa muszą spełniać wymagania zawarte w: - Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441) - normach PN-EN 228 Paliwa dla pojazdów silnikowych - dla benzyny bezołowiowej Pb 95, PN-EN 590 Paliwa dla pojazdów silnikowych - dla oleju napędowego ON - w przypadku zmiany obowiązujących obecnie unormowań wymagania określone w regulacjach prawnych obowiązujących w dniu tankowania. 6. Wobec tego, że zakupy paliw będą dokonywane na stacji paliw Wykonawcy bezpośrednio do zbiorników pojazdów Wykonawca winien posiadać co najmniej jeden punkt dystrybucji paliwa zlokalizowany w odległości nie większej niż 10 (dziesięć) kilometrów od siedziby Zamawiającego, liczonej najkrótszą utwardzoną drogą publiczną (w ofercie przetargowej należy wskazać lokalizację co najmniej jednej stacji paliw). 7. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić możliwość tankowania pojazdów Zamawiającego przez 5 dni w tygodniu (poniedziałek-piątek), co najmniej w godzinach od 7:00 do 15:00. 8. Rozliczenia z tytułu zakupu paliwa: 1) Rozliczenie Zamawiającego z Wykonawcą będzie odbywać się w formie bezgotówkowej - przelewem płatnym przez Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 7 dni od daty wystawienia faktury. 2) Należność za sprzedaną każdorazowo ilość oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej naliczana będzie wg cen obowiązujących na stacji w dniu tankowania z uwzględnieniem udzielonego przez Wykonawcę stałego rabatu (upustu). 3) Zaoferowany przez Wykonawcę rabat do ceny brutto 1 litra paliw będzie obowiązywał przez cały okres trwania umowy. 9. Z uwagi na częste zmiany cen na rynku paliw Zamawiający przewiduje, że maksymalna wartość nominalna zobowiązania Zamawiającego może wynosić 120% całkowitej ceny ofertowej określonej w ofercie wybranego Wykonawcy. 10. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/jonkowo_gmina_wiejska/ [zakładka: Zamówienia publiczne]
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach