Przetargi.pl
Zakup paliw płynnych na potrzeby Nadleśnictwa Dobrzejewice w roku 2010

Nadleśnictwo Dobrzejewice ogłasza przetarg

  • Adres: 87-123 Dobrzejewice, Zawały 101
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6742500 , fax. 056 6742501
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Dobrzejewice
    Zawały 101 101
    87-123 Dobrzejewice, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6742500, fax. 056 6742501
    REGON: 87053000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dobrzejewice.torun.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliw płynnych na potrzeby Nadleśnictwa Dobrzejewice w roku 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa: - Zakup paliw płynnych na potrzeby Nadleśnictwa Dobrzejewice w roku 2010, w tym: benzyna bezołowiowa, olej napędowy, olej opałowy. 1. Paliwa: olej napędowy i benzyna będą tankowane przez zamawiającego bezpośrednio do pojazdów na stacjach benzynowych Wykonawcy, natomiast olej opałowy ma być dostarczony przez wykonawcę do siedziby biura Nadleśnictwa w Zawałach. 2. Zamówienie jest podzielone na trzy części. Cześć nr 1. Dostawa oleju opałowego do budynku biura Nadleśnictwa Dobrzejewice w Zawałach. Przewidywana ilość oleju opałowego - 11 000 litrów. Część nr 2. Bezgotówkowy zakup paliw /olej napędowy i benzyna bezołowiowa E 95/, ze stacji znajdujących w promieniu do 10 km od siedziby Nadleśnictwa. Przewidywana ilość: olej napędowy - 28 000 litrów, benzyna 3 500 litrów Część nr 3. Bezgotówkowy zakup paliw /olej napędowy i benzyna bezołowiowa E 95/, ze stacji znajdujących się w promieniu do 20 km od siedziby leśnictwa Komorowo /adres leśnictwa: Komorowo, 87-600 Lipno /i Wąkole /adres leśnictwa: Wąkole, 87-617 Bobrowniki/. Przewidywana ilość: olej napędowy - 11 000 litrów, benzyna - 1500 litrów. 3.Dostarczany przedmiot zamówienia musi posiadać parametry i spełniać wymagania jakościowe zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221 z 2008 r. poz. 1441). 4. Zakup paliw płynnych będzie realizowany sukcesywnie. Podane ilości w okresie realizacji umowy mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 5. Wielkość zapotrzebowania na paliwa należy przyjąć jako szacunkową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i w tym względzie są uprawnieni do wykonywania działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 173 poz. 1807, z późniejszymi zmianami), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Pzp. 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że : a. każdy z osobna - posiadają uprawnienia do działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b. wspólnie muszą wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona, z zastrzeżeniem przepisów art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. 3. Koncesję na obrót paliwami której mowa w art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (tj. Dz. U z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.). 4. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006r. nr 87 poz.605, zm. Dz.U. z 2008r. nr 188 poz.1155).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dobrzejewice.torun.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach