Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia laboratorium i oprogramowania dla zawodu Technik Mechatronik w Zespole Szkół Technicznych w Grudziądzu

Zespół Szkół Technicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Adolfa Hoffmanna 1-7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4658383 , fax. 56 4658383
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Technicznych
    ul. Adolfa Hoffmanna 1-7 1-7
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 4658383, fax. 56 4658383
    REGON: 00018406900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zst.grudziadz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia laboratorium i oprogramowania dla zawodu Technik Mechatronik w Zespole Szkół Technicznych w Grudziądzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostarczenie: 1.Płyta profilowana 700x1100 - 2szt. 2.Zestaw do nauki pneumatyki TP101 - 1szt. 3.Zestaw do nauki elektropneumatyki TP201 - 3szt. 4.Przewody elektryczne - 10kpl. 5.Oprogramowanie FluidSIM P - 1szt. 6.Oprogramowanie FluidSIM H - 1szt. 7.Program ZERO OSN - 1szt. 8.Sprężarka powietrza - 1szt. 9.Interfejs I/0 cyfrowy - 3szt. 10.Sterowniki S7-1200 - 1zestaw (6szt). 11.Interfejs EasyPort -3szt. 12.zadajnik sygnałów - 1szt. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 388100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać Dostawca, który spełnia niżej określone warunki: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Dostawców, którzy: 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, 2) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 3) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 4) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, 5) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1- 9 ustawy. 3. Zamawiający odrzuca ofertę Dostawcy jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) Dostawcę wykluczono z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7) Dostawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3. 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Dostawca składa następujące dokumenty: 1)oświadczenie Dostawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, zgodnie ze wzorem załącznika nr 2 do SIWZ (w przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie w zakresie pkt 1 i 4, a łącznie w zakresie pkt 2 i 3 ww. oświadczenia). 2)wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (zbliżonych) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane zależycie (minimum 5) - zał.nr 4 do SIWZ. 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty (w przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie). 4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego,potwierdzające, że Dostawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu. 5)aktualne zaświadczenie właściwego ZUS potwierdzające, że Dostawca nie zalega z opłaceniem składek. Wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)pełnomocnictwo do reprezentowania Dostawcy lub Dostawców w przypadku, gdy ofertę podpisuje inna osoba niż Dostawca, bądź ofertę składają Dostawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Dostawców. II.Forma składania wymaganych dokumentów: 1) dokumenty, o których wyżej mowa należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Dostawcę. Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu w przypadku, gdy złożona przez Dostawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł jej sprawdzić w inny sposób. 2) powyższe nie dotyczy pełnomocnictwa, które powinno mieć postać oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii. III. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów. IV. Ponadto Dostawca zobowiązany jest złożyć: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści określonej w Załączniku Nr 1 do SIWZ, 2) zaparafowany projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ, 3) warunki stawiane przez Zamawiającego dotyczące zasad gwarancji określone w Załączniku nr 3 do SIWZ, V. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem przez tłumacza przysięgłego na język polski, w formie oryginału bądź kopii poświadczonej przez Dostawcę. Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenia Dostawcy winny być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Dostawcy. VI. Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust.1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Dostawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87,poz. 605 z późn. zm.), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w ust. 6 pkt 1 i 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Natomiast dokumenty, o których mowa w ust. 6 pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. VII. Jeżeli w kraju pochodzenia Dostawcy lub w kraju, w którym Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 w/cyt. rozporządzenia zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Dostawca na siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zst.grudziadz.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną