Przetargi.pl
Zakup paliw płynnych gazu skroplonego LPG, benzyny bezołowiowej 95, oleju napędowego o ustalonych standardach jakościowych do pojazdów Dolnośląskiego Zespołu Parków Krajobrazowych.

Dolnośląski Zespół Parków Krajobrazowych ogłasza przetarg

  • Adres: 50-559 Wrocław, ul. Puszczykowska 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 364 27 58 , fax. 071 336-72-89
  • Data zamieszczenia: 2011-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Zespół Parków Krajobrazowych
    ul. Puszczykowska 10 10
    50-559 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 364 27 58, fax. 071 336-72-89
    REGON: 93110643300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzpk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliw płynnych gazu skroplonego LPG, benzyny bezołowiowej 95, oleju napędowego o ustalonych standardach jakościowych do pojazdów Dolnośląskiego Zespołu Parków Krajobrazowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie polega na sukcesywnym zakupie na stacjach wykonawcy paliw płynnych na terenie głównie województwa dolnośląskiego do pojazdów służbowych Dolnośląskiego Zespołu Parków Krajobrazowych. 2. System zakupu paliw - bezgotówkowo za pomocą kart flotowych. Warunki realizacji kart flotowych: a). rozliczanie zawartych transakcji fakturami VAT raz, lub dwa razy w miesiącu dla każdego oddziału DZPK z osobna (Oddział Wałbrzych, Legnica, Jelenia Góra, Wrocław), z terminami płatności nie krótszymi niż 14 dni od daty otrzymania faktur. Wykonawca zobowiązany jest do wysyłania raz, lub dwa razy w miesiącu faktur wystawionych na DZPK (adresat faktur) za zakup paliw do pojazdów służbowych danego oddziału wymienionych w pkt 4 opisu zamówienia bezpośrednio do siedzib Oddziałów DZPK: - DZPK Oddział Wrocław: ul. Puszczykowska 10, 50-559 Wrocław, - DZPK Oddział Wałbrzych: Mokrzeszów 111, 58-160 Świebodzice - DZPK Oddział Jelenia Góra: ul. Kamiennogórska 2, 58-570 Jelenia Góra - DZPK Oddział Legnica: Piotrowice 89, 59- 170 Przemków, Adresat faktur: Dolnośląski Zespół Parków Krajobrazowych, ul. Puszczykowska 10, 50-559 Wrocław, NIP 896-10-19-973. b). ewidencja pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem daty i miejsca tankowania, ilości i wartości pobranego paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu (w.w. informacje podawane na fakturze, lub na jej załączniku). Wykonawca powinien mieć możliwość utworzenia konta internetowego dla Zamawiającego, które umożliwiać będzie m.in. bieżący wgląd w saldo, raporty z tankowania, faktury. c). Zamawiający otrzyma od Wykonawcy 7 sztuk kart paliwowych, przypisanych do poszczególnych samochodów Zamawiającego (po 1 sztuce dla każdego samochodu, pojazdu), wymienionych w pkt 4, 2 sztuki kart paliwowych uniwersalnych przypisanych wyłącznie dla urządzeń mechanicznych (kosiarki, piły), a także 2 sztuki kart paliwowych, które zostaną utworzone i przypisane do pojazdów, które zostaną zakupione przez Zamawiającego do końca 2011 roku. d). płatność za zakup paliwa odbywa się kartą paliwową, która musi być zabezpieczona kodem. e). za wydanie pierwszych kart paliwowych dla każdego samochodu Wykonawca nie pobiera żadnych opłat. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych samochodów lub wymiany floty samochodowej albo utraty karty przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych. Opłata za wystawienie karty nie może przekroczyć 70,00 zł brutto za 1 kartę. f). koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. g). karty powinny umożliwiać tankowanie na stacjach Wykonawcy znajdujących się na terenie Polski. h). w przypadku kradzieży, zgubienia karty Wykonawca po powiadomieniu o tym fakcie przez Zamawiającego natychmiast zablokuje możliwość dokonywania przez nią transakcji. W jej miejsce Wykonawca dostarcza nową kartę. 3. Szacunkowa ilość litrów paliwa przewidywana do zakupu w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy: a). benzyna bezołowiowa Pb95: 1200 litrów b). olej napędowy ON: 12 200 litrów c). gaz LPG: 3500 litrów 4. Posiadane przez Zamawiającego pojazdy (stan na dzień ogłoszenia postępowania): a). Oddział Legnica: Ciągnik New Holland, ładowarka samojezdna New Holland (oddział terenowy w Piotrowicach koło Przemkowa)- ON, KIA Sportage - LPG, Pb95, b). Oddział Wrocław: Peugeot Partner, SsangYong - ON, c). Oddział Wałbrzych: Peugeot Partner - ON d). Oddział Jelenia Góra: Lada Niva- Pb95, LPG. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania ze stacji innych podmiotów zrzeszonych w danej sieci i akceptujących karty paliwowe wydane przez Wykonawcę na warunkach określonych w ofercie. 6. Warunki miejsc stacji paliw. Zamawiający wymaga, aby miejsce tankowania - zakupu paliw nie było oddalone więcej niż: a). dla pojazdów Oddziału Wrocław: 5 km (od ulicy Puszczykowskiej 10 we Wrocławiu), b). dla pojazdów Oddziału Legnica- Piotrowice: 40 km (od miejscowości Piotrowice, gmina Przemków), c). dla pojazdów Oddziału Wałbrzych: 20 km (od miejscowości Świdnica) d). dla pojazdów Oddziału Jelenia Góra: 15 km (od ulicy Kamiennogórskiej 2 w Jeleniej Górze). 7. Wymagania odnośnie paliw: a). Paliwa płynne będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. nr 221, poz. 1441), b). Wymagania określone w normie PN - EN 228:2005 dla benzyny bezołowiowej Pb 95, c). Wymagania określone w normie PN - EN 590:2005 dla oleju napędowego ON, d). Wymagania określone norma PN - EN 589:2004 dla paliw LPG, e). Wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 28 grudnia 2006 r. w f). sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz. U. Nr 251, poz. 1851), 8. W przypadku sprzedaży (zatankowania) paliw niezgodnych z SIWZ i umową, Wykonawca jest obowiązany odnieść się na piśmie do zarzutów zawartych w reklamacji Zamawiającego w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji. Dwukrotny brak odpowiedzi ze strony Wykonawcy na zgłoszona przez Zamawiającego reklamacje, będzie podstawa do rozwiązania umowy ze wszystkimi jej skutkami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokośc stałego upustu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzpkwroclaw.ibip.wroc.pl/public/?id=72998
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach