Przetargi.pl
Projekt budowlano-wykonawczy modernizacji zaplecza i płyty stadionu miejskiego w Oleśnicy

Miasto Oleśnica ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, Rynek-Ratusz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7982100 , fax. 071 7982117
  • Data zamieszczenia: 2011-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Oleśnica
    Rynek-Ratusz
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7982100, fax. 071 7982117
    REGON: 93193473300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt budowlano-wykonawczy modernizacji zaplecza i płyty stadionu miejskiego w Oleśnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Projekt budowlano-wykonawczy modernizacji zaplecza i płyty stadionu miejskiego w Oleśnicy. Wytyczne do projektowania remontu budynku z zapleczem socjalno-sanitarnym i trybunami oraz bieżni i innych elementów dyscyplin lekkoatletycznych na stadionie miejskim w Oleśnicy. Celem projektu jest odnowienie i remont następujących elementów stadionu miejskiego przy ul. Brzozowej-Spacerowej w Oleśnicy: 1. Dane podstawowe budynku zaplecza z trybunami: a. powierzchnia zabudowy 251,5m2, b. kubatura 1.140 m3, c. powierzchnia użytkowa parteru 192,0m2, d. Ściany parteru murowane, e. na piętrze zadaszone trybuny o konstrukcji drewnianej, częściowo osłonięte ścianami drewnianymi deskowymi, f. dach kopertowy o konstrukcji drewnianej, słupy drewniane, g. pokrycie dachu papą asfaltową na deskowaniu, h. schody na trybuny zewnętrzne stalowe, i. strop nad parterem typu Kleina na belkach stalowych, j. instalacje: elektryczna, wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, odgromowa, gazowa (podgrzewacze ciepłej wody użytkowej), 2. Zakres remontu budynku zaplecza z trybunami: a. inwentaryzacja budowlana i instalacji, b. zapewnienie pomieszczeń: - szatni dla 2 drużyn, 2 trenerów z węzłami sanitarnymi (toalety, natryski), - pierwszej pomocy, - pomieszczenia dla sędziów z węzłem sanitarnym (toaleta, natrysk). c. wymiana okładzin ściennych i podłogowych, d. wymiana stolarki wewnętrznej, e. montaż kabin natryskowych, f. utworzenie kabin wc w modułach szatniowo-natryskowych, g. wykonanie niezbędnych przeróbek wszystkich instalacji dostosowane do aktualnych przepisów i wprowadzonych korekt architektonicznych, h. zmiana drewnianych deskowych obić ściennych piętra na materiały trwalsze i bardziej estetyczne wraz z wykonaniem bocznych ścian, i. wymiana siedzisk, j. wykonanie nowej elewacji parteru wraz z ociepleniem ścian i niezbędną wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, k. wykonanie ogrzewania gazowego z istniejącego przyłącza gazu, l. wykonanie złącza 3 fazowego o mocy ok. 100kW na zewnątrz budynku, m. niezbędne uzgodnienia rzeczoznawców (p.poż., sanitarny, BHP, ergonomii), 3. Remont i wyposażenie płyty stadionu w celu dostosowania do wymagań Międzynarodowego Stowarzyszenia Federacji Lekkoatletycznych (IAAF) i Polskiego Związku lekkiej Atletyki (PZLA) dla stadionów kategorii III (wojewódzkiej): a. zmiana nawierzchni bieżni 400m na syntetyczną np. tartanową z 6 torami, wraz z likwidacją krawężników na odcinkach prostych; wymagane przeprowadzenie badania klasy nawierzchni przez Instytut Techniki Budowlanej, b. dostosowanie bieżni do biegów z przeszkodami (rów z wodą), biegów 110m przez płotki c. wykonanie skoczni do skoku wzwyż, d. wykonanie skoczni do skoku o tyczce, e. wykonanie skoczni do skoku w dal i trójskoku, f. wykonanie rzutni do pchnięcia kulą, g. wykonanie rzutni do rzutu dyskiem i rzutu młotem, h. wykonanie rzutni do rzutu oszczepem, oraz niezbędne uzgodnienia z PZLA w zakresie uzyskania Świadectwa Związku dla stadionu, 4. Remont w zakresie zagospodarowania terenu: a. wymiana ogrodzenia betonowego na stalowe panelowe wraz z bramą główną przesuwna, b. ogrodzenie działki po południowej granicy geodezyjnej z wykorzystaniem elementów likwidowanego ogrodzenia betonowego, c. odwodnienie terenu pomiędzy południową częścią boiska treningowego ze sztucznej trawy a zapleczem z odprowadzeniem do stawu miejskiego: - połączenie zaprojektowanego odwodnienia z istniejącą siecią kanalizacji deszczowej na terenie stawów, - odprowadzenie wód gromadzących się pomiędzy ogrodzeniem stadionu a ciągiem pieszo rowerowym nad stawami do przeprojektowanej kanalizacji deszczowej, - udrożnienie istniejącej studzienki, wykonanie wlotu do stawu i połączenie studzienki z wlotem, - uzyskanie zezwolenia wodno-prawnego na odprowadzenie wód deszczowych (drenażowych) do stawu, d. poprawienie estetyki trybun ziemnych poprzez wykonanie siedzisk i (ewentualnie) remont (wykonanie) nawierzchni spoczników, e. utwardzenie dróg wewnętrznych (np. kostką betonową) z wykonaniem wycieraczek przed wejściem na bieżnię, f. instalacja nagłośnienia stadionu, g. oświetlenie płyty stadionu dla potrzeb bieżących, h. monitoring stadionu. 5. Dostawa urządzeń do skoku wzwyż i o tyczce, do biegów przez płotki, 6. Projekt dobudowy budynku gospodarczego o pow. do 25m2 do budynku zaplecza przy boisku treningowym o niezbędne dodatkowe pomieszczenia magazynowe na urządzenia stadionowe, 7. Zakres opracowania: a. Projekt budowlany we wszystkich branżach (6 egz. w wersji drukowanej, 1 egz. w wersji elektroniczne w formacie pdf) b. Kosztorysy inwestorskie (z ceną brutto i przedmiary oddzielne dla każdego elementu projektu (w programie NORMA i formacie pdf) oraz zestawienie kosztów ze wszystkich kosztorysów (w programie Excel), c. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (wersja elektroniczna w formacie pdf, Word) 8. Zamawiający dostarczy elektroniczną wersję mapy do celów projektowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712230007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.olesnica.pl/article/archive/50
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach