Przetargi.pl
Zakup Paliw Płynnych do pojazdów i urządzeń dla Gminy Widawa i jej Jednostek Organizacyjnych w 2018 r.

Gmina Widawa ogłasza przetarg

  • Adres: 98-170 Widawa, ul. Rynek Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 6721034 , fax. 43 6721152
  • Data zamieszczenia: 2017-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Widawa
    ul. Rynek Kościuszki 10
    98-170 Widawa, woj. łódzkie
    tel. 43 6721034, fax. 43 6721152
    REGON: 730934571
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.widawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup Paliw Płynnych do pojazdów i urządzeń dla Gminy Widawa i jej Jednostek Organizacyjnych w 2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych do służbowych środków transportowych, sprzętu oraz maszyn i urządzeń będących w użytkowaniu Zamawiającego realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacji paliw zlokalizowanej w odległości, liczonej po najkrótszej trasie przejazdu drogami publicznymi, do 10 km od siedziby Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość tankowania na innych stacjach paliw Wykonawcy, jeśli będzie to korzystne dla Zamawiającego ze względów logistycznych, organizacyjnych. 2. Stacja paliw powinna posiadać minimum dwa stanowiska do jednoczesnego tankowania benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego ON. Oferowane paliwa powinny spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r., poz. 1680). 3. Szacunkowe ilości paliw płynnych do pojazdów i urządzeń dla Gminy Widawa i jej Jednostek Organizacyjnych przedstawia poniższa tabela: Lp. ZAMAWIAJĄCY - siedziba Termin realizacji zamówienia Przewidywana ilość zamawianego paliwa w litrach Osoba w sprawie podpisania umowy i nr tel. 1. Gminny Zakład Usług Komunalnych w Widawie ul. Rynek Kościuszki 10 98 – 170 Widawa Od dnia 1 stycznia 2018 r. do dnia 31.12.2018r. 27 000 l – oleju napędowego ON , 1000 l – benzyny bezołowiowa Pb 95 Magdalena Olczak – p.o. kierownik Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w Widawie Tel. 43 672 10 34 wew. 49 2. Gmina Widawa ul. Rynek Kościuszki 10 98 – 170 Widawa Od dnia 1 stycznia 2018 r. do dnia 31.12.2018r. 13 000 l– oleju napędowego ON , 2 200 l – benzyny bezołowiowa Pb 95 Michał Włodarczyk – Wójt Gminy Widawa tel. 43 672 10 34 3. Środowiskowy Dom Samopomocy w Dąbrowie Widawskiej Dąbrowa Widawska 61 98 – 170 Widawa Od dnia 1 stycznia 2018 r. do dnia 31.12.2018 r. 10 000 l – oleju napędowego ON Małgorzata Kaźmierczak – kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy w Dąbrowie Widawskiej tel. 43 672 14 03 4. Podane ilości są wielkościami szacunkowymi, ustalonymi na podstawie przewidywanego zużycia - służącymi do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość zakupionego paliwa wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca czasu trwania umowy, wg aktualnych potrzeb Zamawiającego. Niezrealizowanie zamówienia w całości przez Zamawiającego nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy. 5. Pobieranie paliwa będzie polegać na sukcesywnym (uzależnionym od bieżących potrzeb Zamawiającego) tankowaniu pojazdów do zbiornika lub poborze paliwa do zbiorników przenośnych do przewożenia paliwa. 6. Wykonawca zobowiązuje się w okresie obowiązywania umowy do utrzymania upustu zgodnie z ofertą. Wysokość zastosowanego upustu jest stała przez cały czas obowiązywania umowy. Każdorazowa sprzedaż paliwa będzie dokonywana z zastosowaniem stałego upustu podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznej identyfikacji terminu tankowania i ilości pobranego paliwa z pojazdem, poprzez posiadanie szczegółowego wykazu wartości sprzedanych paliw oraz specyfikację dokonanych transakcji przez Zamawiającego, zawierającego co najmniej następujące dane: a) data przeprowadzenia poszczególnych transakcji, b) numer karty drogowej lub nazwisko osoby pobierającej paliwo, c) numer rejestracyjny pojazdu lub nazwa maszyny, urządzenia, d) rodzaj zatankowanego paliwa, e) ilość zatankowanego paliwa, f) cenę brutto paliwa, g) cenę brutto paliwa po uwzględnieniu rabatu. h) podpis kierowcy, pracownika Urzędu lub strażaka OSP. 7. Wykonawca zapewni tankowanie pojazdów Zamawiającego w dni powszednie, niedziele i święta w godzinach 6- 22.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty, 2) formularz cenowy - zgodnie z wzorami, 3) pełnomocnictwo w przypadku gdy Wykonawcę będzie reprezentował pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach