Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Łasku

Powiatowy Zarząd Dróg w Łasku ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, ul. Narutowicza 17
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Łasku
    ul. Narutowicza 17
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    REGON: 730977787
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd-lask.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Łasku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Łasku1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych (tankowanie na stacji paliw Wykonawcy) do pojazdów samochodowych w ilościach:a. Benzyna bezołowiowa Pb 95 litrów 1200b. Olej napędowy ON litrów 40 000c. Płyn Adblue do oleju napędowego litrów 600 (w pojemnikach ok. 18-20 l.)Oferowane paliwo, płyn musi odpowiadać normom jakościowym określonym w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz aktualne normy: PN-EN 228 (dla benzyny bezołowiowej 95) i PN-EN 590 (dla oleju napędowego).ISO 22241 (dla płynu Adblue do oleju napędowego). 2) Wskazane powyżej ilości paliw należy traktować, jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od zamawianych ale nie mniejsze niż 80%.3) Wielkość opustu (wyrażona w procentach) jest stała w okresie realizacji umowy.4) Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zagwarantuje ciągłość dostaw oraz wysoką jakość dostarczanych paliw zgodnie z obowiązującymi w Polsce normami jakości i przepisami.5) Wykonawca zagwarantuje dostawę paliw płynnych odpowiednich do okresu ich stosowania: w okresie letnim tzw. paliwa letnie, w okresie zimowym tzw. paliwa zimowe, a w okresie przejściowym tzw. paliwa przejściowe.6) Zamawiający będzie dokonywał zakupów paliwa sukcesywnie na stacji paliw Wykonawcy. Wydawanie paliw odbywać się będzie bezpośrednio do zbiorników paliwa samochodów Zamawiającego a tankowanie maszyn do kanistrów za upoważnieniem lub przy pomocy ważnej karty wydanej „na okaziciela”. Każde tankowanie odbywać się będzie do pełna.7) Zamawiający wymaga, aby stacja paliw dedykowana do realizacji przedmiotowego zamówienia była czynna 7 dni w tygodniu przez 24 godziny i znajdowała się na terenie miasta Łask, w odległości nie dalej niż 3 km od bazy Zamawiającego tj. ul. Narutowicza 17 w Łasku, liczonej jako długość trasy przejazdu od siedziby Zamawiającego do wskazanej stacji paliw Wykonawcy po drogach publicznych.8) Ceny za zakupione paliwo będą naliczane według cen obowiązujących na stacji paliw Wykonawcy (wskazanej zgodnie z pkt. 7), w dniu tankowania, pomniejszone o zadeklarowany przez Wykonawcę w ofercie opust cenowy.9) Dostawy paliw realizowane na stacji paliw Wykonawcy rozliczane będą w systemie bezgotówkowym. Wystawianie faktur odbywać się będzie minimum raz w miesiącu.Bezgotówkowy zakup paliwa musi umożliwiać prowadzenie ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem nr rejestracyjnego, daty tankowania, miejsca tankowania, ilości pobranego paliwa.Ilość kart do tankowania wydanych Zamawiającemu musi wynosić minimum 17 szt. W przypadku zmiany ilości i rodzaju pojazdów, zostanie to zapisane w postaci uaktualnionego wykazu do umowy.10) Zamawiający przewiduje prawo opcji w wysokości 90 % ponieważ planujemy zakup maszyn, które będą dodatkowo zużywać paliwo płynne. Będziemy też prowadzić w 2023 remonty infrastruktury drogowej i używać maszyn zasilanych paliwem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów – w niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający koncesję potwierdzającą uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi będącymi przedmiotem zamówienia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach