Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej dla odprowadzania ścieków z budynków wielolokalowych oraz budowa oczyszczalni dla potrzeb zbiorowego odprowadzania ścieków w miejscowości Bogdanka, gmina Brzeziny.

Gmina Brzeziny ogłasza przetarg

  • Adres: 96060 Brzeziny, ul. Henryka Sienkiewicza
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 743 699 , fax. 468 743 699
  • Data zamieszczenia: 2017-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeziny
    ul. Henryka Sienkiewicza 16
    96060 Brzeziny, woj. łódzkie
    tel. 468 743 699, fax. 468 743 699
    REGON: 106156400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabrzeziny.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej dla odprowadzania ścieków z budynków wielolokalowych oraz budowa oczyszczalni dla potrzeb zbiorowego odprowadzania ścieków w miejscowości Bogdanka, gmina Brzeziny.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej dla odprowadzania ścieków z budynków wielolokalowych oraz budowa oczyszczalni dla potrzeb zbiorowego odprowadzania ścieków w miejscowości Bogdanka, gmina Brzeziny”, polegającego m.in. na: 1. Opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wybudowaniu kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i oczyszczalnią ścieków. Kanalizację sanitarną wraz z przyłączami należy zrealizować w miejscowości Bogdanka, obręb Zalesie dla budynków wielorodzinnych i jednorodzinnych. Do przyłączenia przewidziano działki oznaczone następującymi numerami ewidencyjnymi: 252/5 (budynek jednorodzinny), 252/7 (budynek jednorodzinny), 252/10 (budynek wielorodzinny) i 252/47 (dwa budynki wielorodzinne). Oczyszczalnię ścieków dla potrzeb zbiorowego odprowadzania ścieków w miejscowości Bogdanka, obręb Zalesie należy zrealizować na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 252/49 i 252/14. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno- Użytkowy oraz Analiza Efektywności Kosztowej, stanowiące załączniki nr 9 do niniejszej specyfikacji. 3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: • Pozyskanie decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych dla oczyszczalni ścieków, • Sporządzenie projektu budowlanego a następnie wykonawczego sieci kanalizacyjnej wraz z przyłączami, • Opracowanie projektu budowlanego, a następnie projektu wykonawczego dla budowy oczyszczalni ścieków wraz z obiektami towarzyszącymi niezbędnymi dla jej prawidłowego funkcjonowania (przyłącza: eNN, inne wynikłe z zakresu Programu Funkcjonalno- Użytkowego lub bezpośrednio z prac projektowych i uzgodnień do projektu) oraz obowiązujących w tym zakresie przepisów, • Uzyskanie niezbędnych opinii do projektu, dysponowania terenem do celów budowlanych i późniejszej eksploatacji sieci i urządzeń w formie umów- porozumień z wszystkimi właścicielami (dysponentami) nieruchomości (umowy- porozumienie wraz z załącznikami graficznymi pokazującymi przebieg projektowanej sieci i lokalizacji obiektów), opinii i uzgodnień wymaganych prawem, decyzji wymaganych prawem wraz z decyzją pozwolenia na budowę, • Zapewnienie obsługi geodezyjnej inwestycji, w tym pozyskanie wypisów i map do celów opiniodawczych, mapy do celów projektowych, tyczenie sieci i oczyszczalni w terenie, • Zapewnienie obsługi geologiczno- inżynierskiej, w tym zatwierdzoną dokumentację hydrogeologiczną, • Wykonanie wstępnej instrukcji obsługi, eksploatacji, bhp i p.poż., • Wykonanie wstępnej instrukcji rozruchu, • Wykonanie dokumentacji kosztorysowej, oddzielnie dla oczyszczalni i kanalizacji, • Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oddzielnie dla oczyszczalni i kanalizacji, • Wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie projektu budowlanego, • Przeprowadzenie wymaganych prób, badań i sprawozdań oraz przygotowanie dokumentacji związanej z oddaniem wybudowanej sieci kanalizacyjnej i oczyszczalni do użytkowania, • Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej zaewidencjonowanej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, • Zapewnienie nadzoru autorskiego projektanta, • Przywrócenie terenu i nawierzchni do stanu pierwotnego, potwierdzone protokołem podpisanym przez zarządcę lub właściciela terenu. 4. Warunkiem złożenia wniosku o pozwolenie na budowę jest przedłożenie do zatwierdzenia i zatwierdzenie przez Zamawiającego dokumentacji projektowej. 5. Warunkiem rozpoczęcia prac realizacyjnych jest uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę, uprawniającej do realizacji robót. Informacje dodatkowe: 1. W czasie prowadzenia robót ziemnych w miejscach istniejącego uzbrojenia podziemnego należy wykonać ręcznie przekopy kontrolne celem dokładnego ich zlokalizowania. 2. W przypadku natrafienia na nie zinwentaryzowane uzbrojenie podziemne lub inną lokalizację istniejących urządzeń niż pokazano w projekcie (na mapach)- uzbrojenie traktować jako czynne. Należy je zabezpieczyć i powiadomić użytkownika. 3. Przed przystąpieniem do robót ziemnych zawiadomić zainteresowane instytucje i użytkowników, których przewody znajdują się w pobliżu trasy sieci, o terminie rozpoczęcia robót. 4. Materiały, sprzęt i narzędzia używane na budowie powinny posiadać atesty, certyfikaty lub inne zaświadczenia upoważniające do ich używania. 5. Przed wbudowaniem Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające jakość wbudowanych materiałów na planowane do użycia materiały budowlane inspektorowi nadzoru w celu uzyskania zgody na ich zastosowanie. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia. Zadanie będzie realizowane w ramach zadania pn. „Uporządkowanie gospodarki wodno- ściekowej na terenie gminy Brzeziny poprzez budowę przydomowych oczyszczalni ścieków, budowę oczyszczalni ścieków, sieci kanalizacji sanitarnej oraz przebudowę sieci wodociągowej”. Zamawiający pozyskał na realizację niniejszego zadania dofinansowanie z Województwa Łódzkiego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020- operacja typu „Gospodarka wodno- ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę (w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp): 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez wykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę – jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.). Przedmiotowy wymóg dotyczy zwłaszcza osób, które bezpośrednio wykonują czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych (tzn. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. 2. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują czynności w sposób określony w art. 22§1 Kodeksu pracy. 3. Obowiązek w zakresie dokumentowania zatrudnienia osób wykonujących czynności o których mowa w pkt. 1 polega na: 3.1. na etapie składania ofert – Wykonawca składa oświadczenie w formularzu ofertowym, 3.2. na etapie po zawarciu umowy - zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ, 3.3. na etapie realizacji umowy – zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. 4. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3 Ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zawarte są we wzorze umowy - załączniku Nr 4 do SIWZ Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 6 000,00 PLN, (słownie: sześć tysięcy złotych zero groszy), 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Andrespolu 08 8781 0006 0042 9377 2000 0150 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielni kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Potwierdzoną za zgodność kserokopię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty, 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w pokoju nr 1.04 (kasa) – I piętro w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona. 6. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 Ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 Ustawy. 9. Złożenie oferty niezabezpieczonej akceptowaną formą wadium wskazaną w ust. 3 będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Brak określenia warunku w powyższym zakresie. Należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1, 1.2. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2, 1.3. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3, 1.4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, 1.5. pełnomocnictwo, 1.6. dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach