Przetargi.pl
„Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Sławno – Etap III.”

GMINA SŁAWNO ogłasza przetarg

  • Adres: 26-332 Sławno, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SŁAWNO
    ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31
    26-332 Sławno, woj. łódzkie
    REGON: 590648178
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Sławno – Etap III.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Sławno – Etap III”2. Zakres rzeczowy inwestycji:1) Z projektu technicznego budowy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowościach: Janków-Psary, Dąbrowa, Gmina Sławno, oraz z projektu technicznego przyłącza kanalizacyjnego do Zakładu Przetwórstwa Mięsnego – działka nr 1503 w obrębie Dąbrowa.Zestawienie długości sieci:a) kanały grawitacyjne- PVC - U Ø 160 klasy S (SDR 34, SN 8) L = 1997,50 mb.- PVC - U Ø 200 klasy S (SDR 34, SN 8) L = 3116,40 mb.- PEHD Ø 160, RC L = 1541,30 mb.- PEHD Ø 225, RC L = 689,30 mb.• kanalizacja tłoczna- PEHD Ø 90 L = 1366,50 mb.- PEHD Ø 90, RC L = 261,00 mb.- PEHD Ø 110, RC L = 148,00 mb.• przepompownie ścieków PS15 i PS16 z zasilaniem energetycznym (WLZ).3. Podział zamówienia na częściZamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt. 15 ustawy Pzp.Powody niedokonania podziału:Skoordynowanie działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia publicznego. Jeden wykonawca daje gwarancję właściwej koordynacji prac oraz pozwala na obniżenie kosztów wykonawstwa (wspólny transport, wspólne maszyny dla każdego rodzaju robót). Ważnym elementem jest też udzielenie wspólnej gwarancji na całość robót przez jednego wykonawcę.Ponadto podział zamówienia na części spowodowałby nadmierne trudności, koszty oraz brak możliwości koordynacji realizowanych zakresów, skutkujący poważną groźbą nieprawidłowej i nieterminowej realizacji zamówienia.4. Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa (Załącznik nr 1 do SWZ) – Dokumentacja projektowa oraz Projekt umowy stanowiący (Załącznik nr 2 do SWZ).5. Przedmiotowe środki dowodowe.Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.7. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia wszelkich kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego (drogi gminne, powiatowe i droga krajowa Nr 12).8. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia wszelkich kosztów związanych z odtworzeniem nawierzchni w przypadku uszkodzenia - powierzchnia do odtworzenia uzależniona od technologii wykonania robót przez Wykonawcę.9. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia drzew, krzewów kolidujących z realizacją przedmiotu umowy. 10. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i oznakowania robót zgodnie z projektem organizacji ruchu, który sam opracuje na czas budowy.11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osób do pełnienia funkcji:- kierownika budowy w zakresie sieci i instalacji sanitarnych;- kierownika budowy w zakresie przyłącza energetycznego – zasilanie przepompowni ścieków.12. Informacja na temat rozwiązań równoważnych: 1) W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach do SWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. 2) Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SWZ. 3) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 101 ust. 5 ustawy Pzp. musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. Obowiązek udowodnienia równoważności ciąży na Wykonawcy.4) W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 101 ust., 1-3 ustawy Pzp.należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp. dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach