Przetargi.pl
Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Ślądkowicach

Gmina Dłutów ogłasza przetarg

  • Adres: 95-081 Dłutów, Pabianicka 25
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 634 05 21 , fax. 44 634 01 50
  • Data zamieszczenia: 2023-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dłutów
    Pabianicka 25
    95-081 Dłutów, woj. łódzkie
    tel. 44 634 05 21, fax. 44 634 01 50
    REGON: 590647960
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Ślądkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie stacji uzdatniania wody w Ślądkowicach.2. Zakres prac przewidzianych do wykonania, obejmuje w szczególności:1) zakup i montaż stalowego zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej o pojemności 200 m3,2) wykonanie fundamentu pod nadziemny stalowy zbiornik wody uzdatnionej,3) uzupełnienie złoża filtracyjnego w istniejących filtrach złożem aktywnym,4) zamontowanie urządzeń wentylacyjnych w hali technologicznej wraz z osuszaczami powietrza,5) zamontowanie wentylacji w pomieszczeniach sanitariatów,6) zabezpieczenie antykorozyjne obudowy agregatu prądotwórczego,7) przebudowę zbiornika bezodpływowego ścieków sanitarnych,8) remont istniejącej obudowy studni,9) wykonanie dodatkowego zabezpieczenia antykorozyjnego i uszczelnienia opaski w istniejącym zbiorniku na wodę,10) modernizację wykończenia budynku stacji wodociągowej,11) wykonanie robót związanych z ukształtowaniem i umocnieniem nawierzchni na terenie stacji wodociągowej,12) wykonanie instalacji elektrycznej dla zasilania budynku stacji wodociągowej: wentylatory dachowe, wentylatory kanałowe, osuszacz powietrza, grzejniki, układ alarmowy,13) wykonanie oświetlenia terenu i kabla sterowniczego na terenie stacji wodociągowej. 3. Inwestycja realizowana będzie w m. Ślądkowice, na działkach nr ewid. 759/1, 760/1, 761/3 obręb geod. 0018 Ślądkowice.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz technologię robót określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót opracowane przez zespół projektantów stanowiące załącznik do SWZ, pozwolenie na budowę oraz wymagania szczególne załączone przez Zamawiającego w SWZ i umowie. Przedmiary załączone do dokumentacji projektowej zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali budowy i ułatwieniu Wykonawcy oszacowania kosztów realizacji inwestycji. Przedmiary są wyłącznie materiałami pomocniczymi i mogą nie obejmować w całości przedmiotu zamówienia. Kosztorys ofertowy, który Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu przed podpisaniem umowy, ma obejmować faktyczne roboty. 5. Roboty budowlane i instalacyjne będą prowadzone na funkcjonującym obiekcie podczas ciągłej pracy stacji uzdatniania wody, w sposób gwarantujący utrzymanie właściwego stopnia uzdatnionej wody i wydajności, eksploatowanej przez użytkownika, którym jest Zakład Usług Komunalnych w Dłutowie. Przerwy technologiczne np. spowodowane włączeniem nowych urządzeń, należy wcześniej uzgodnić z użytkownikiem oraz Inspektorem Nadzoru wraz z dopuszczalnym czasem wyłączenia z pracy urządzeń. 6. Po zamontowaniu każdego elementu rozbudowywanej stacji uzdatniania wody Zamawiający wymaga wykonania procesu płukania i dezynfekcji zakończonego przedstawieniem Zamawiającemu pozytywnych wyników badań i uzyskania odpowiednich parametrów, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia. Po uzyskaniu pozytywnych badań i odpowiednich parametrów, należy włączyć poszczególne elementy rozbudowy stacji do zasilania sieci wodociągowej. Po zakończeniu rozbudowy wymagane jest uzyskanie końcowego badania wody uzdatnionej – dla oceny wszystkich wykonanych prac.7. Zamawiający wymaga, aby podczas realizacji inwestycji była zapewniona ciągłość dostawy wody pitnej do odbiorców. Prace należy prowadzić w sposób pozwalający na utrzymaniu w ruchu istniejących urządzeń uzdatniających. Wykonawca powinien zaplanować i zorganizować roboty w taki sposób, aby były one najmniej uciążliwe dla użytkownika obiektu.8. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania i uzgodnienia harmonogramu ewentualnych przerw w dostawie wody. Jeżeli okoliczności wykonanych robót spowoduje konieczność przerw w dostawie, fakt ten powinien być uzgodniony z Zakładem Usług Komunalnym w Dłutowie na 3 dni przed planowaną przerwą, przy czym przerwy w dostawie wody nie mogą być dłuższe niż 3 godz. dziennie. Wykonawca zobowiązany będzie powiadomić mieszkańców o ewentualnych przerwach w dostawie wody.Wykonawca zapewni odpowiednie warunki sanitarno-epidemiologiczne zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie zapobiegania COVID-19.11. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty do dokładnego zapoznania się z zakresem robót wynikających z dokumentacji projektowej, pozwolenia na budowę.12. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową. Wykonawca musi być świadomy, iż oferowanie materiałów/urządzeń/wyrobów równoważnych uzależnione będzie od ich zgodności ze wszystkimi parametrami określonymi w SWZ, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych oraz akceptacji przez przedstawiciela Zamawiającego. 13. Wykonawca zobowiązuje sie zrealizować zamówienie na warunkach opisanych w SWZ i załącznikami do SWZ. Dokumenty stanowiące załączniki do SWZ należy traktować jako wzajemnie objaśniające się i uzupełniające.14. Wycena kosztów zamówienia musi również uwzględniać oznakowanie placu budowy zgodnie z instrukcją oznakowania – jeśli jest konieczne.15. Forma wynagrodzenia ustalona przez Zamawiającego za realizację przedmiotu zamówienia to ryczałt. Przy dokonywaniu wyceny przedmiotu zamówienia Wykonawca uwzględni łącznie wszystkie dane z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót oraz ewentualne własne wnioski. 16. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie odbywało się fakturami częściowymi oraz fakturą końcową wystawioną po zakończeniu robót, tj. po podpisaniu bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót. Dopuszcza się rozliczenie zadania fakturami częściowymi wystawionymi nie częściej niż jeden raz na miesiąc, przy czym suma faktur częściowych nie może przekroczyć 80% wynagrodzenia wskazanego w § 7 ust. 1 umowy. Podstawą do wystawienia faktury częściowej stanowi protokół odbioru częściowego. Rozliczenie końcowe nastąpi na podstawie faktury końcowej, po podpisaniu bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót. 17. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej, SWZ i w załącznika do SWZ, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia w odniesieniu do znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza materiały/wyroby/urządzenia i/lub rozwiązania równoważne do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowo „lub równoważne”. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany udowodnić poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane oraz użyte/dostarczone/wbudowane/zamontowane materiały/wyroby/urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach