Przetargi.pl
Zakup oleju napędowego

Biuro Obsługi Oświaty Samorządowej ogłasza przetarg

  • Adres: 46-325 Rudniki, ul. Wieluńska 15
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-34 359 50 22 , fax. 0-34 359 50 22
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Obsługi Oświaty Samorządowej
    ul. Wieluńska 15 15
    46-325 Rudniki, woj. opolskie
    tel. 0-34 359 50 22, fax. 0-34 359 50 22
    REGON: 15015291400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup oleju napędowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup oleju napędowego w ilości szacunkowej 18.500 litrów do autobusów szkolnych i minibusa. Zamawiający wymaga, aby proponowany punkt tankowania paliw przez wykonawcę znajdował się w odległości nie większej niż 5 km od siedziby zamawiającego. Dostawy oleju napędowego odbywać się będą sukcesywnie poprzez bezgotówkowe tankowanie pojazdów według potrzeb Zamawiającego. Paliwo będą nabywali upoważnieni kierowcy pojazdów. Faktury powinny zawierać pełny monitoring transakcji ( data, miejsce, ilość, cena 1 litra paliwa, wartość paliwa po uwzględnieniu oferowanego rabatu, z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego pojazdu). Do paliwa, wymienionego powyżej stosuje się wymagania jakościowe, określone odpowiednio w PN-EN 590:2006 oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 8 września 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz. U. nr 167 poz. 1185), w szczególności o następujących parametrach: a) liczba cetanowa - minimum 51,0; b) gęstość w temperaturze 15 stopni C - maksimum 845 kg/m3; c) skład frakcyjny - 95 % (V/V) destyluje do temperatury maksimum 360 stopni C. Określona ilość paliwa jest ilością maksymalną, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości; nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez wykonawcę jakichkolwiek roszczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Sposób oceny odbywać się będzie metodą spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku należy złożyć wraz z ofertą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; złożenie koncesji , zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym oraz złożenie oświadczenia z art. 22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudniki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach