Przetargi.pl
Sukcesywna dostawę paliw płynnych na potrzeby Gminy Rudniki

Gmina Rudniki ogłasza przetarg

  • Adres: 46-325 Rudniki, ul. Wojska Polskiego 12A
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 34 35-95-072 , fax. 34 3595013
  • Data zamieszczenia: 2016-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudniki
    ul. Wojska Polskiego 12A 12A
    46-325 Rudniki, woj. opolskie
    tel. 34 35-95-072, fax. 34 3595013
    REGON: 15139858600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudniki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawę paliw płynnych na potrzeby Gminy Rudniki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliwa do samochodów strażackich, osobowych, ciężarowych, dostawczych, ciągników i sprzętu eksploatowanego przez Gminę Rudniki. Przewidywane zapotrzebowanie na paliwo przez okres 12 miesięcy wynosi: - około 27 000 litrów oleju napędowego ON, - około 4 000 litrów benzyny bezołowiowej E- 95 - około 800 litrów benzyny bezołowiowej E-98 2.Wskazane powyżej wartości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą , a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości benzyny bezołowiowej E-95 i E- 98 oraz oleju napędowego. 3. Zakup paliw realizowany będzie sukcesywnie , w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego na zasadzie detalicznych, bezgotówkowych tankowań pojazdów. 4. Zamawiający wymaga aby proponowany przez Wykonawcę punkt tankowania wszystkich wymienionych wyżej paliw znajdował się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego - Rudniki. 5. Paliwo będzie sprzedawane po cenach obowiązujących w dniu zakupu w danej stacji, z zastosowaniem stałego rabatu podanego w formularzu ofertowym. Stały rabat nie podlega waloryzacji i nie podlega zmianie. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby obsługiwanych w ciągu roku pojazdów oraz zakupienia mniejszych ilości paliw niż podane i nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. 7. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo przy sprzedaży paliw do wystawienia Zamawiającemu dokumentu zawierającego: - datę pobierania paliwa, - numer rejestracyjnego pojazdu, - wartość sprzedaży paliwa - rodzaj i ilość paliwa, - zastosowany upust w stosunku do bieżącej ceny detalicznej (dopuszcza się możliwość wskazania upustu na fakturze). Każda transakcja bezgotówkowa zostanie zarejestrowana w systemie z podaniem numeru transakcji bezgotówkowej, daty, miejsca, wartości i ilości zakupionych produktów lub usług. Dokonanie przez użytkownika kart flotowych transakcji bezgotówkowej potwierdzone zostaje wydrukiem z terminalu albo pokwitowaniem. Użytkownik kart flotowych, sprawdzi prawidłowość danych w nich zawartych i otrzyma jego egzemplarz. 8. Faktura wraz z załącznikiem powinna zawierać pełny monitoring transakcji. 9. Paliwa muszą spełniać wymagania- Polskich Norm PN-EN 228:2013-04 benzyna bezołowiowa, PN-EN 16709:2015-11 olej napędowy - Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz. U. z 2015r. poz. 1680) i posiadać świadectwa jakości. . 10. Wykonawca gwarantuje właściwą jakość paliwa, potwierdzoną na żądanie Zamawiającego właściwymi dokumentami. 11. Wykonawca zapewni obsługę tankowania od godz. 6:00 do 21:00. 12. Dopuszcza się stosowanie kart flotowych do przeprowadzenia tankowania. 13. Płatność za dostawę następować będzie przelewem na wskazane przez Wykonawcę konto, w terminie 14 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego faktury. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudniki.pl ; www.bip.rudniki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach