Przetargi.pl
Budowa Centrum Sportowego w Gronowicach

Gmina Lasowice Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 46-282 Lasowice Wielkie, Lasowice Wielkie 99A
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4175470 , fax. 077 4175491
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lasowice Wielkie
    Lasowice Wielkie 99A 99A
    46-282 Lasowice Wielkie, woj. opolskie
    tel. 077 4175470, fax. 077 4175491
    REGON: 53141302400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Centrum Sportowego w Gronowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa zespołu boisk sportowych w ramach Centrum Sportowego w Gronowicach. Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie: - modernizacji boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy naturalnej, wymiarach płyty w liniach 105 x 56 m. wraz z elementami towarzyszącymi jak : ogrodzenie boiska (terenu) 367 mb x 1,5mb wysokości oraz 72,5 b x 1,0 m wys, widownia - kompletne siedziska dla kibiców ( szt 180) , nawierzchnia w technologii polbruk terenu widowni, wyposażenie boiska - osprzęt sportowy- bramki pełnowymiarowe szt 2, siatki do bramek - szt 2. Budowy wielofunkcyjnego boiska o nawierzchni z trawy sztucznej o wymiarach 45m x 22 m. wraz z elementami towarzyszącymi jak: ogrodzenie boiska 152 x 4 m wys. kompletne siedziska dla kibiców - szt 45 , wyposażenie boiska - osprzęt sportowy (2 bramki do piłki ręcznej, 2 bramki szkoleniowe wraz z siatkami do bramek).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na modernizacji lub budowie boiska o nawierzchni z trawy naturalnej oraz jednej niekrytej instalacji sportowej o nawierzchni z trawy sztucznej. Wykazane roboty muszą dotyczyć wartości co najmniej 300 000 PLN łącznie. 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi ( min jedna taka osoba) w zakresie konstrukcyjno - budowlanej lub drogowej oraz będącymi członkami właściwej izby samorządu zawodowego, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób.` 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej ( wartości min. 100 000 zł.). 5) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (potwierdzając odpowiednimi dokumentami wyszczególnionymi w rozdziale VII pkt 1 a),b).c), a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt. 1 ust. 2-4 niniejszego rozdziału. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów. 6) Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z udziału w postępowaniu ( z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy _Prawo zamówień publicznych)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w specyfikacji, Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a/ oświadczenie wykonawcy zgodne z art. 22 P.z.p. wg zał. Nr 2, b/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, c/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika US oraz właściwego ZUS lub KRUS, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wydania decyzji właściwego organu, - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d/ wykazu wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania załączając dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. e/ wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego, lub pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. f/ polisa, a w przypadku jej braku - inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Dokumenty, o których mowa , należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w pkt 1 a, b, c, przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasowicewielkie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach