Przetargi.pl
Zakup nowego samochodu ciężarowego

Zarząd Dróg Powiatowych w Gołdapi ogłasza przetarg

  • Adres: 19-500 Gołdap, ul. Gumbińska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 876 150 989 , fax. 876 150 989
  • Data zamieszczenia: 2020-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Gołdapi
    ul. Gumbińska
    19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 876 150 989, fax. 876 150 989
    REGON: 51144094700000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup nowego samochodu ciężarowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zakup nowego samochodu ciężarowego I. Parametry techniczne samochodu ciężarowego 1. samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2019 lub 2020 (nowy, nieużywany, gotowy do rejestracji, spełniający wymogi polskich przepisów ruchu drogowego) 2. Podwozie 3 osiowe, 3. rodzaj nadwozia: wywrotka (3 stronny wywrot skrzyni ładunkowej) , hydroburta boczna, 4. kabina dzienna, bez miejsca do spania, 5. zewnętrzna osłona przeciwsłoneczna, 6. kierownica fabrycznie zamontowana po lewej stronie pojazdu, 7. klimatyzacja, 8. nowe opony min. R22,5, koło zapasowe w standardzie, 9. akumulator ze skrzynką, mechaniczny wyłącznik główny akumulatorów, 10. napęd o przełożeniu odpowiadającym warunkom pracy w trudnym terenie z dołączoną blokadą mechanizmu różnicowego, 6x4 lub 6x6, 11. podwozie przystosowane do pracy w zimnych warunkach klimatycznych przy temperaturach spadających poniżej – 12 stopni Celsjusza, 12. ładowność pojazdu min 15 000 kg, 13. klimatyzacja, 14. elektrycznie sterowane i ogrzewane lusterka boczne, 15. elektrycznie sterowane szyby boczne, 16. przednie lusterko rampowe/krawężnikowe, 17. światła do jazdy dziennej w technologii LED, 18. instalacja elektryczna 24V, 19. gniazda 12V i 24V na desce rozdzielczej, 20. możliwość zamontowania czołownicy do pługa, 21. zaczep oraz instalacja elektryczna umożliwiająca dołączenie przyczepy, 22. wyposażony w światła drogowe i pomarańczowe błyskowe światła ostrzegawcze, 23. dodatkowe tylne oświetlenie robocze LED – 2 szt., 24. silnik: paliwo olej napędowy, 25. moc minimalna: 280 KM, 26. norma emisji spalin: min EURO VI 27. układ chłodzenia napełniony płynem niezamarzającym do temp. co najmniej – 30 st. C 28. zbiornik paliwa o pojemności minimum 250 litrów, zamykany na klucz, Pozostałe parametry: a) trójkąt ostrzegawczy. b) gaśnica. c) apteczka. d) radio, antena radiowa. e) kliny do zabezpieczenia kół – 2 szt. f) plandeka g) dywaniki podłogowe, gumowe, po obu stronach, II. Warunki pozostałe 1. Oferowany przez Wykonawcę pojazd powinien być kompletny, w pełni sprawny i spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (tj. samochód ciężarowy) wyposażony we wszystkie płyny eksploatacyjne oraz zatankowany do przewidzianej przez producenta minimalnej pojemności zbiornika pojazdu. 3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony samochód ciężarowy na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo-odbiorczego. 4. W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych, za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca powinien zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Serwis stacjonarny powinien znajdować na terenie Polski w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego, dopuszcza się serwis mobilny, z zastrzeżeniem, że: a) maksymalny czas reakcji serwisu z przedstawieniem propozycji usunięcia awarii od momentu zgłoszenia awarii do 24 godzin, b) wykonanie obowiązków z tytułu gwarancji odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy, c) Wykonawca zobowiązuje się w ramach gwarancji do usunięcia wad pojazdu, które ujawniły się w okresie gwarancji w nieprzekraczalnym terminie 10 dni roboczych, d) Wykonawca zapewnia minimum dwa bezpłatne przeglądy okresowe w okresie gwarancji w miejscu garażowania samochodu ciężarowego, serwis gwarancyjny sprawowany będzie przez autoryzowanych serwisantów nadzorowany bezpośrednio przez Wykonawcę, e) o w/w przeglądach Zamawiający powiadomi Wykonawcę z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem, f) naprawy gwarancyjne wykonywane będą bezpłatnie w miejscu pracy samochodu ciężarowego – naprawa do 72 godzin licząc od godziny zgłoszenia, g) w przypadku serwisu mobilnego Zamawiający zastrzega, że kosztem dojazdu może obciążyć Zamawiającego maksymalnie do 100 km. 6. Wszelkie koszty dostawy samochodu ciężarowego do Zamawiającego ponosi Wykonawca. 7. Miejsce dostawy zamówienia – Zarząd Dróg Powiatowych w Gołdapi, 19-500, ul. Gumbińska 2a. 8. Przed złożeniem oferty, Wykonawca winien zapoznać się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przedmiotem zamówienia, istotnymi postanowieniami umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne do sporządzenia oferty. 9. W cenie oferty należy uwzględnić przeszkolenie 2 operatorów pojazdu pod względem eksploatacyjnym oraz technicznym. III. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 4. Określenie przez Wykonawcę numerów telefonów kontaktowych i adresów korespondencji e-mail oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę (w tym również Podwykonawców) podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. 7. Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. IV. Wymagania dotyczące gwarancji. 1. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego to 12 miesięcy. (Gwarancja jest jednym z kryteriów oceny ofert, minimalny okres wymagany przez zamawiającego to 12 miesięcy, na podstawie złożonego oświadczenia w Formularzu ofertowym może zostać wydłużona do 36 miesięcy); 2. Wykonawca zezwoli w razie potrzeby Zamawiającego na montaż monitoringu wybranej przez Zamawiającego firmy bez utraty gwarancji:  interfejs CAN,  lokalizator GPS,  sonda paliwa lub czujnik na pływaku, 3. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego. DOSTARCZONY SAMOCHÓD CIĘŻAROWY MUSI BYĆ WYPOSAŻONY W NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY: 1. Świadectwo homologacji na terenie RP. 2. Fabryczną instrukcję obsługi w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji pojazdu przez Zamawiającego wraz katalogiem części zamiennych. 3. Inne niezbędne dokumenty umożliwiające rejestrację oraz dokumentację potwierdzającą dopuszczenie do eksploatacji i użytkowania, zaświadczenia zgodności, atesty, certyfikaty itp. 4. Dokument określający warunki serwisowania gwarancyjnego i pogwarancyjnego, książkę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi w języku polskim wraz z instrukcjami BHP. 5. Komplet kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta. Wykonawca musi posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34134000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach