Przetargi.pl
Zakup i dostawa samochodu ciężarowego - wywrotka

Gmina Bartoszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 11-200 Bartoszyce, Plac Zwycięstwa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 762 77 00, , fax. 89 762 12 93
  • Data zamieszczenia: 2019-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bartoszyce
    Plac Zwycięstwa 2
    11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 762 77 00, , fax. 89 762 12 93
    REGON: 51074292000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gmina-bartoszyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa samochodu ciężarowego - wywrotka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanego, bezwypadkowego samochodu ciężarowego – wywrotki o DMC przekraczającej 16 ton, której szczegółowy opis stanowi arkusz techniczny będący załącznikiem nr 1 do SIWZ - na teren Zakładu Budżetowego Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Bartoszyce, Sędławki 4, 11 - 200 Bartoszyce. Pojazd winien być zarejestrowany w Polsce lub posiadać komplet dokumentów i ich tłumaczeń niezbędnych do rejestracji z aktualnym badaniem technicznym, ubezpieczeniem OC, dowodem uiszczenia należnych opłat (cło, podatek akcyzowy, opata recyklingowa, opłata skarbowa itp.). Przed podpisaniem umowy samochód ciężarowy - wywrotka winien być udostępniony do oględzin w miejscu postoju. Z oględzin sporządzony zostanie protokół dotyczący stanu technicznego przedmiotu umowy podpisany przez obie strony. Zamawiający w przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego pojazdu oraz stwierdzenia, że faktyczne parametry i wyposażenie są niezgodne z parametrami określonymi w SIWZ oraz w ofercie odstąpi od zakupu. W dniu dostawy samochód ciężarowy - wywrotka poddany zostanie jeszcze raz oględzinom. Zamawiający w przypadku stwierdzenia zmian w stanie technicznym pojazdu w porównaniu do wcześniejszych oględzin w miejscu postoju odstąpi od niniejszej umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Z kolejnych oględzin również sporządzony zostanie protokół, który będzie stanowił podstawę do spisania protokołu odbioru. Oględzinom poddane zostaną w szczególności: 1) Stan ogumienia, 2) Luzy w układzie zawieszenia, 3) Wycieki olejów hydraulicznych, 4) Sprawność dwóch układów hamulcowych, 5) Stan oświetlenia, 6) Stan pojazdu bez oznak korozji, 7) Stan techniczny wyposażenia i urządzeń kabiny kierowcy. Wykonawca potwierdza autentyczność licznika przebiegu kilometrów oferowanego pojazdu. Samochód ciężarowy - wywrotka musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się oferowania pojazdu z produkcji jednostkowej i takiego, którego parametry zostały specjalnie zmienione pod kątem spełnienia wymagań niniejszego przetargu. Zamawiający wymaga aby przy przekazaniu przedmiotu dostawy obecny był Wykonawca lub jego uprawniony przedstawiciel.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34134000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od przekazania Informacji o treści złożonych ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu - załącznik nr 5 do SIWZ VII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia 1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Arkusz techniczny – wypełniony i podpisany przez wykonawcę – Załącznik Nr 1 do SIWZ 2) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę – Załącznik Nr 2 do SIWZ 3) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wypełniony i podpisany przez wykonawcę – Załącznik Nr 3 do SIWZ 4) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp o nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu – wypełniony i podpisany przez wykonawcę – Załącznik Nr 4 do SIWZ. Postanowienia dotyczące składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: a) punkcie VII.2 ppkt. 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczą dokumenty, wskazane w ppkt. 1) a) nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3) Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osób, które mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, których dotyczą dokumenty wskazane w VII.2 ppkt. 1), składa dokumenty, o których mowa w ppkt. 1) a) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 ustawy. W przypadku, gdy w państwie, w którym mają miejsce zamieszkania wskazane w zdaniu pierwszym osoby, nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie tych osób złożonym przed notariuszem lub przed właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tych osób organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 5. W przypadku, kiedy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum / spółka cywilna), musi ona spełniać następujące warunki: 1) Oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) Stosowne pełnomocnictwo / upoważnienie wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie – należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3) Oferta winna zawierać oświadczenie o którym mowa w pkt. VII.1. ppkt. 3) i ppkt. 4) dla każdego wykonawcy z osobna, pozostałe dokumenty wymienione w pkt VII.1. składane są wspólnie. 4) Dokumenty i oświadczenia składane na wezwanie zamawiającego, o których mowa w pkt. VII.2. dotyczą każdego z wykonawców osobno.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach