Przetargi.pl
Dostawa sukcesywna artykułów biurowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 233 420 , fax. (089) 5233278
  • Data zamieszczenia: 2020-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
    ul. Oczapowskiego 2
    10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 233 420, fax. (089) 5233278
    REGON: 51088420500010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sukcesywna artykułów biurowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są dostawy sukcesywne artykułów biurowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”, który jest Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Kod zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: 30.19.00.00-7. 4. Wykonawca musi przedstawić ofertę obejmującą całość zamówienia, gdyż zamówienie nie zostało podzielone na wyodrębnione części i musi być zrealizowane w całości. 5. Zamawiający przewiduje, iż zakup artykułów biurowych będących przedmiotem przedmiotowego postępowania może być dokonywany również w ramach projektów realizowanych przez Uniwersytet Warmińsko – Mazurski w Olsztynie finansowanych z budżetu Unii Europejskiej. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, jednakże podane przez Zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełniania Zamawiający będzie oczekiwał. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Artykuły biurowe mają być opakowane oryginalnie, opakowania mają być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, a w szczególności znak towarowy produktu lub markę producenta artykułu, oraz termin przydatności artykułu do stosowania (nie dotyczy artykułów o nieoznaczonym przez producenta okresie przydatności do stosowania - materiały piśmienne np. bloki listowe, zeszyty itp.). 8. Dostarczone artykuły biurowe zwane dalej towarami lub produktami opisane w niniejszej SIWZ muszą pochodzić z legalnego kanału dystrybucji a także być fabrycznie nowe i są dopuszczone do obrotu na terenie Polski oraz Unii Europejskiej. 9. W rubrykach do wypełnienia przez Wykonawcę, Zamawiający wymaga podania opisu, nazwy producenta, marki, nazwy oferowanego przedmiotu zamówienia oraz numeru katalogowego (jeżeli występuje). W okresie trwania umowy, Wykonawca jest obowiązany do dostarczania przedmiotu zamówienia określonego w złożonej ofercie, wg Załącznika nr 1 do SIWZ. 10. Podane w przedmiocie zamówienia ilości artykułów biurowych są orientacyjne i obowiązują jedynie na potrzeby właściwego skalkulowania oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu artykułów biurowych zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień na mniejszą lub większą ilość danego produktu niż wymieniona w załączniku nr 1 do SIWZ, bądź niezakupienia danej pozycji w ogóle. Niezrealizowanie przez Zamawiającego zakupów towaru, w jakimkolwiek zakresie (ilościowym lub asortymentowym), nie jest podstawą do zgłaszania przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń wobec Zamawiającego. 12. Wszelkie odstępstwa zaproponowanych przez Wykonawcę artykułów od opisu przedstawionego przez Zamawiającego potraktowane zostaną jako niezgodność treści oferty z treścią SIWZ, skutkującą odrzuceniem oferty. Również w przypadku nie wypełnienia w sposób kompletny kolumny C, tj. bez podania nazwy producenta, marki lub nazwy oferowanego produktu, opisu oraz numeru katalogowego (jeżeli występuje), Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. Ze wskazanego w kolumnie C opisu ma jednoznacznie wynikać zaoferowany produkt. 13. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy PZP zostały opisane w formularzu opis przedmiotu zamówienia/formularz cenowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 14. Wykonawca udzieli gwarancji min. 6-miesięcznej na dostarczony towar, jednakże nie krótszej niż gwarancja producenta. 15. W przypadku oferowania produktów dedykowanych Zamawiającemu tj. wykonanych na specjalne zamówienie Wykonawcy pod potrzeby niniejszego postępowania Zamawiający wymaga złożenia na wezwanie Zamawiającego oświadczenia producenta/dystrybutora/ importera ofertowanego asortymentu potwierdzającego dostępność asortymentu o wymaganych parametrach, a tym samym faktyczną możliwość jego zaoferowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1.1. wypełniony i podpisany Formularz opis przedmiotu zamówienia stanowiący jednocześnie formularz cenowy sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, 1.2. wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, 1.3. wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, 1.4. w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione: a) w postaci oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem – wersja papierowa złożenia oferty, b) w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej do reprezentacji, wskazanej we właściwym rejestrze lub poświadczone przez notariusza – wersja elektroniczna złożenia oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach