Przetargi.pl
Zakup nowego pojazdu ciężarowego brygadowego typu wywrotka o DMC do 3,5t

Siechnicka Inwestycyjna Spółka Komunalna sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 55-011 Siechnice, ul. JANA PAWŁA II 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 71 889 00 23
  • Data zamieszczenia: 2022-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Siechnicka Inwestycyjna Spółka Komunalna sp. z o.o.
    ul. JANA PAWŁA II 12
    55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    tel. +48 71 889 00 23
    REGON: 022033761
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sisk-siechnice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup nowego pojazdu ciężarowego brygadowego typu wywrotka o DMC do 3,5t
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup nowego pojazdu ciężarowego brygadowego typu wywrotka o DMC do 3,5t.. Opis przedmiotu zamówienia określa cześć III SWZ.Minimalny okres gwarancji o zakresie z art. 577 par. 3 k.c. oraz minimum 100.000,00 kilometrów, Gwarancji udziela producent pojazdu lub dostawca pod warunkiem iż posiada autoryzację producenta pojazdu na naprawy przedmiotu umowy. Oświadczenie gwaranta może zawierać korzystniejsze uprawnienia dla Zamawiającego. Zamawiający w ciągu 7 dni od zawarcia umowy wskaże Wykonawcy, finansującego (leasingodawcę) lub złoży oświadczenie od odstąpieniu od umowy wobec nieuzyskania finansowania. Wykonawca wyda przedmiot zakupu w terminie 60 dni od złożenia przez Zamawiającego oświadczenia o wskazaniu finansującego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34136100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach