Przetargi.pl
Zakup mebli biurowych do Urzędu Miejskiego Sulechów.

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3851120 , fax. 068 3854686
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6 6
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3851120, fax. 068 3854686
    REGON: 00052676500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup mebli biurowych do Urzędu Miejskiego Sulechów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje dostawę mebli biurowych wraz z montażem do Urzędu Miejskiego Sulechów, w tym: a) ZADANIE A: meble z płyty laminowanej grubości 2,5 cm/PCV 2 mm - wieńce górne, dolne, blaty biurowe oraz stołowe, pozostałe elementy z płyty grubości 1,8 cm PCV 2 mm zgodnie z po-niższym zestawieniem: Lp. Nazwa i opis Jedn. miary Ilość 1. Krzesło konferencyjne stacjonarne bez podłokietników na stelażu metalowym, szerokość siedziska 44cm. np.NOWY STYL STYL (kolor tapicerki do uzgodnienia) lub równoważne szt. 5 2. Ergonomiczne krzesło obrotowe z miękkim tapicerowanym i profilowanym siedziskiem oraz profilowanym oparciem. Regulacja wysokości siedziska w zakresie 400-500 mm, licząc od podłogi. Regulacja wysokości oparcia oraz regulacja pochylenia oparcia w zakresie: 5? do przodu i 30? do tyłu. Szerokość siedziska 48cm. Kółka dostosowane do podłóg z parkietu np. NOWY STYL BOLERO (kolor tapicerki do uzgodnienia) lub równoważne szt. 2 3. szafa ubraniowa o wymiar. S-80cm, G-60cm,W-185cm z półką u góry, zamek patentowy, uchwyty pokryte powłoką galwaniczną w kolorze satyny, (kolor płyty do uzgodnienia) szt. 1 4. szafa ubraniowa o wymiar. S-40cm, G-60cm,W-185cm z półką u góry, zamek patentowy, uchwyty pokryte powłoką galwaniczną w kolorze satyny, (kolor płyty do uzgodnienia) szt. 3 5. szafa aktowa o wymiar. S-80cm, G-40cm,W-185cm, cztery półki, zamek patentowy, uchwyty pokryte powłoką galwaniczną w kolorze satyny, (kolor płyty do uzgodnienia) szt. 13 6. szafa aktowa o wymiar. S-40cm, G-40cm,W-185cm, cztery półki, zamek patentowy, uchwyty pokryte powłoką galwaniczną w kolorze satyny, (kolor płyty do uzgodnienia) szt. 1 7. szafa aktowa o wymiar. S-50cm, G-40cm,W-116cm, cztery półki, zamek patentowy, uchwyty pokryte powłoką galwaniczną w kolorze satyny, (kolor płyty do uzgodnienia) szt. 1 8. szafa o wymiar. S-100cm, G-30cm,W-116cm, trzy półki, zamek patentowy, uchwyty pokryte powłoką galwaniczną w kolorze satyny, (kolor płyty do uzgodnienia) szt. 1 9. Stolik o wymiarach 70cm x 120cm, W-60, cztery drewniane nogi z poprzeczkami mocowa-nymi pod blatem o szer. 10cm (kolor płyty do uzgodnienia) szt. 1 10. szafka dwudrzwiowa o wymiar. S-80cm, G-40cm, W-100cm, zamek patentowy, dwie półki, uchwyty pokryte powłoką galwaniczną w kolorze satyny, (kolor płyty do uzgodnienia) szt. 2 11. szafka dwudrzwiowa o wymiar. S-80cm, G-40cm, W-116cm, zamek patentowy, dwie półki, uchwyty pokryte powłoką galwaniczną w kolorze satyny, (kolor płyty do uzgodnienia) szt. 4 12. biurko proste o wymiar. S-160cm, G-70cm, W-75cm, (kolor płyty do uzgodnienia) szt. 4 13. biurko proste o wymiar. S-140cm, G-70cm, W-75cm z możliwością odstawiania, (kolor płyty do uzgodnienia) szt. 1 14. biurko proste o wymiar. S-120cm, G-70cm, W-75cm, (kolor płyty do uzgodnienia) szt. 4 15. Biurko proste o wym. Szer1-190cm, szer2-160cm, G-70cm, G-30cm, W-75cm wg załączone-go do SIWZ rysunku szt. 1 16. kontener o wymiarach S-45cm, G- 55cm, W-60cm, z trzema szufladami, na kółkach, szuflady wysuwane w całości, centralnie zamykany, wykonany z płyty 1,8cm, uchwyty pokryte powłoką galwaniczną w kolorze satyny, (kolor płyty do uzgodnienia) szt. 10 17. łącznik biurek 90 stopni, do biurka o głębokości dostosowanej do biurka istniejącego, wsparty na chromowanej nodze metalowej w kolorze satyny wyposażonej w regulacje poziomu, średnica nogi 6cm, (kolor płyty do uzgodnienia) szt. 2 18. biurko proste pod komputer S-70cm, G-70cm, W-75cm z blatem wysuwanym pod kla-wiaturę o szerokości dostosowanej do szerokości biurka, wykonany z płyty, z półką pod jednostkę centralną (wolno stojąca) o szer. wewnętrznej 21cm, (kolor płyty do uzgodnienia) szt. 3 19. biurko proste pod komputer S-70cm, G-70cm, W-75cm z blatem wysuwanym pod klawiaturę o szerokości dostosowanej do szerokości biurka, wykonany z płyty, z półką pod jednostkę centralną (wolno stojąca) o szer. wewnętrznej 21cm, (kolor płyty do uzgodnienia), blat pod klawiaturę proszę nie przykręcać szt. 2 20. stolik z możliwością przystawienia do dwóch biurek o głębokości 70cm, z zewnętrznej strony stolik ma mieć zaokrąglone rogi, wsparty na trzech nogach w kolorze satyny, wyposażonych w regulacje poziomu, średnica nogi 6cm, stolik o wymiarach S-140cm, G-80cm, W-75cm, (kolor płyty do uzgodnienia), wg rysunku załączonego SIWZ szt. 1 21. stolik kwadratowy o wymiar. 70cm x 70cm x75 h, (kolor płyty do uzgodnienia) szt. 3 22. nadstawka na biurko S -70cm, W -20cm, G - 25cm, (kolor płyty do uzgodnienia) szt. 2 b) ZADANIE B: szafy metalowe wraz z montażem zgodnie z poniższym zestawieniem: Lp. Nazwa i opis Jedn. miary Ilość 1 szafa metalowa biurowa na akta o wymiarach S-100 cm, G- 43,50cm, W- 198,5cm, cztery półki z regulacją wysokości (kolor do uzgodnienia) szt. 3 2 szafa metalowa biurowa na akta o wymiarach S-120 cm, G- 43,50cm, W- 198,5cm, cztery półki z regulacją wysokości (kolor do uzgodnienia) szt. 4 3 szafa metalowa z jedną komorą. G-od drzwi do tylnej ściany110cm,W-od strony drzwi 192cm,W- przy tylnej ścianie 124cm,S-całkowita 175cm: od strony wejścia po lewej stronie 85cm zabudowane, 90cm na drzwi jedne otwierane na lewą stronę wewnątrz dwie półki o szerokości 60cm umiesz-czone z prawej strony tylnej części szafy, zgodna z rysunkiem szafy dołą-czonym do SIWZ (kolor do uzgodnienia) szt. 1 2. Dostawy należy realizować do godziny 1500, po tej godzinie dostawy mogą być realizowane wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 3. Zamawiający nie przewiduje przedpłat na dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391211007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -zał. nr 2 b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Inne dokumenty jakie należy złożyć razem z ofertą a. Wypełniony formularz oferty na załączniku nr 1 do I rozdziału SIWZ. Brak wypełnienia druku oferty w zakresie ceny ofertowej (wartość brutto, netto, podatek od towarów i usług) spowoduje odrzucenie oferty. b. Wypełniony załącznik nr 1a do I rozdziału SIWZ - Dane Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach