Przetargi.pl
ZAKUP MEBLI DLA STRAŻY MIEJSKIEJ W SULECHOWIE

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3851120 , fax. 068 3854686
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6 6
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3851120, fax. 068 3854686
    REGON: 00052676500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP MEBLI DLA STRAŻY MIEJSKIEJ W SULECHOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje dostawę poniższych mebli biurowych wraz z montażem do Straży Miejskiej w Sulechowie: Lp. Nazwa i opis Jedn. miary Ilość 1. Dostawka 3/4 koła o średnicy 100 cm i wysokości 75 cm, noga metalowa, grubość blatu 2.8 cm, krawędzie oklejone okleiną PCV 2 mm, kolor calvados. szt.1 2. Przystawka - o wymiarach 50/140/75 cm, noga metalowa, grubość blatu 2.8 cm, krawędzie oklejone okleiną PCV 2 mm, kolor calvados. szt. 1 3. Przystawka - o wymiarach 40/70/75 cm, noga metalowa, grubość blatu 2.8 cm, krawędzie oklejone okleiną PCV 2 mm, kolor calvados. szt. 1 4. Kontener o wymiarach 42/49/73 cm, korpus z płyty grubości 1.8 cm, krawędzie oklejone okleiną PCV 2 mm, kolor calvados. Blat na kontener przycięty na wymiar, o grubości 2.8 cm, krawędzie oklejone okleiną PCV 2 mm, kolor calvados szt.3 5. Biurko narożne na stelażu metalowym o wymiarach 140/100/75 cm, nogi meta-lowe, grubość blatu 2.8 cm, osłona przednia do biurka grubości 1.8 cm, krawędzie oklejone okleiną PCV 2 mm, kolor calvados, szt. 1 6. Biurko narożne na stelażu metalowym o wymiarach 140/100/75 cm, nogi meta-lowe, grubość blatu 2.8 cm, osłona przednia do biurka grubości 1.8 cm, krawędzie oklejone okleiną PCV 2 mm, kolor calvados, szt. 2 7. Krzesło konferencyjne stacjonarne tapicerowane, bez podłokietników na stelażu metalowym, szerokość siedziska 44cm. NOWY STYL STYL lub równoważne (kolor tapicerki do uzgodnienia) szt. 3 8. Regał aktowy o wymiarach 80/35/113 cm, korpus i półki grubości 1.8 cm, wie-niec górny grubości 2.8 cm, krawędzie oklejone okleiną PCV 2 mm, dostępna kolorystyka calvados, szt. 1 9. Ergonomiczne krzesło obrotowe z miękkim tapicerowanym i profilowanym siedziskiem oraz profilowanym oparciem. Regulacja wysokości siedziska w zakresie 400-500 mm, licząc od podłogi. Regulacja wysokości oparcia oraz regulacja pochylenia oparcia w zakresie: 5? do przodu i 30? do tyłu. Szerokość siedziska minimum 48cm. NOWY STYL BOLERO lub równoważne (kolor tapicerki do uzgodnienia) szt. 3 10. Wieszak - stojący, skręcany, konstrukcja stalowa lakierowana proszkowo, w kolorze metalik, uchwyt i ociekacz na parasole z tworzywa sztucznego. szt.1 11. Szafa aktowa o wymiarach 80/38/183 cm, korpus i półki z płyty grubości 1.8 cm, wieniec górny grubości 2.8 cm, krawędzie oklejone okleiną PCV 2 mm, kolor calvados, szt. 4 12. Regał otwarty o wymiarach 60/38/183 cm, korpus i półki z płyty grubości 1.8 cm, wieniec górny grubości 2.8 cm, krawędzie oklejone okleiną PCV 2 mm, kolor calvados, szt. 3 13. Narożnik o wymiarach 38/38/183 cm, korpus i półki z płyty grubości 1.8 cm, wieniec górny grubości 2.8 cm, krawędzie oklejone okleiną PCV 2 mm, kolor calvados, szt.2 2.Dostawy i montaż należy realizować do godziny 1600, po tej godzinie dostawy mogą być realizowane wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 3.Dostarczone meble muszą spełniać warunki bezpieczeństwa zgodnie z Polskimi Normami oraz posiadać wymagane atesty i aprobaty techniczne. 4.Wykonawca zapewni dostarczenie, wniesienie i montaż w siedzibie Zamawiającego mebli będących przedmiotem zamówienia, transportem własnym w opakowaniach zapewniających całość, nienaruszalność i zabezpieczających przed uszkodzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391211007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8. Warunki udziału w postępowaniu: Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców. 1.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Inne dokumenty: 2.1. Wypełniony formularz oferty na załączniku nr 1 do I rozdziału SIWZ. 2.2. Wypełniony załącznik nr 1a do I rozdziału SIWZ - Dane Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach