Przetargi.pl
Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Jenin w Gminie Bogdaniec.

Urząd Gminy w Bogdańcu ogłasza przetarg

  • Adres: 66-450 Bogdaniec, ul. Mickiewicza 45
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7510210 , fax. 095 7510209
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Bogdańcu
    ul. Mickiewicza 45 45
    66-450 Bogdaniec, woj. lubuskie
    tel. 095 7510210, fax. 095 7510209
    REGON: 21096651000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: infrastruktura@poczta.onet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Jenin w Gminie Bogdaniec.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Jenin na bazie kontenerów wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu. Powierzchnia zabudowy 380,44 m2,powierzchnia użytkowa 271,74 m2, kubatura 1245m3. Obiekt jedno kondygnacyjny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10. Wadium 10.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 25 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy PLN). 10.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 10.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 10.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Barlinku, Oddział w Bogdańcu numer rachunku bankowego: 30 8355 0009 0030 0621 2000 0004. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminy składania ofert. 10.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 10.7.1. upłynął termin związania ofertą; 10.7.2. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 10.7.3. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 10.8. Zamawiający z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 10.8.1. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 10.8.2. który został wykluczony z postępowania; 10.8.3. którego oferta została odrzucona. 10.9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą ku temu przesłanki określone w art. 46 ust. 4a) lub art. 46 ust. 5.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6. Warunki udziału w postępowaniu 6.1. Warunki Formalne 6.1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art.22 ust. 1 Ustawy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 6.1.2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 Ustawy. 6.2. Warunki ekonomiczne i techniczne W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6.2.1 Potencjał ekonomiczny i finansowy Aby udokumentować, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi wykazać, że: a) uzyskał średni roczny przychód w okresie ostatnich trzech lat w wysokości nie mniejszej niż 0,6 mln. PLN, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W wypadku innych walut należy przyjąć przelicznik równy średniemu rocznemu kursowi PLN Narodowego Banku Polskiego w dniu 31 grudnia danego roku. b) posiada dostęp do linii kredytowej lub wolne środki w wysokości nie mniejszej niż 0,1 mln. PLN. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki ekonomiczno-finansowe powinny być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę. 6.2.2 Potencjał kadrowy a) Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: i. przeznaczony i odpowiedzialny za realizację zamówienia, ii. posiadający stosowne kwalifikacje oraz uprawnienia jeżeli są one wymagane obowiązującymi przepisami iii. dostępny podczas realizacji kontraktu b) Wykonawca musi zagwarantować możliwość porozumiewania się w języku polskim swojego personelu z przedstawicielami Zamawiającego oraz innymi osobami i instytucjami uczestniczącymi w procesie realizacji zamówienia. c) Kluczowy personel Wykonawcy musi posiadać doświadczenie i kwalifikacje zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w poniższej tabeli. Stanowisko Kierownik Budowy branża budowlana* *Wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz przynależność do właściwego samorządu zawodowego d) Wykonawcy składający wspólnie ofertę muszą łącznie spełniać w/w wymagania. 6.2.3 Doświadczenie Wykonawcy a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej 2 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot tego zamówienia, tj. budowę, rozbudowę lub remont budynków użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 100 m2. b) Warunek wymieniony, w p.1 musi zostać spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązani są: a) wyznaczyć jeden podmiot jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów; b) spełnienia warunków wymienionych w punkcie 6 niniejszej SIWZ oraz winna zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione w niniejszej specyfikacji c) do solidarnej odpowiedzialności za wykonanie przedmiotu zamówienia, a oferta musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony; d) do solidarnej odpowiedzialności za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12.2 Zawartość Oferty 12.2.1. Wypełniony formularz ofertowy /pismem maszynowym, bez skreśleń, (formularz nr 1) wraz z wykazem załączników. 12.2.2. Wypełniony formularz 1a - Tabela Elementów Scalonych Ceny Ryczałtowej 12.2.3. Oświadczenie, że przedstawiona w ofercie cena jest kompletna i zapewnia realizację zamówienia zgodnie z przepisami prawa budowlanego, dokumentacją techniczną oraz warunkami określonymi w niniejszej specyfikacji (formularz nr 2). 12.2.4. Oświadczenie, że Oferent zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjmuje ją bez zastrzeżeń ( formularz nr 3 ). 12.2.5. Oświadczenie, że w razie wygrania przetargu oferent zobowiązuje się do podpisania umowy w terminie 8 dni od dnia ogłoszenia rozstrzygnięcia przetargu ( formularz nr 4). 12.2.6. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art.24 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( formularz nr 5). 12.2.7. Oświadczenie wymagane zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( formularz nr 6 ). 12.2.8. Oświadczenie o zabezpieczeniu wykonania przedmiotu umowy w wysokości 8 % wartości oferty (formularz nr 7). 12.2.9. Informacja o sytuacji finansowej oferenta na podstawie bilansu oraz rachunków zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informacji określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres (formularz nr 8). Średnie roczne obroty za okres ostatnich trzech lat co najmniej 0,6 mln złotych oraz średni roczny zysk netto z ostatnich 3 lat nie może być wartością ujemną. 12.2.10.Dokumenty potwierdzające dysponowanie środkami finansowymi ( na koncie bankowym lub dostęp do linii kredytowej ) na realizację zamówienia o wartości nie mniejszej niż 0,1 mln zł, wystawione przez bank obsługujący oferenta lub informacja banku potwierdzająca zdolność kredytową Oferenta. Dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 12.2.11.Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 12.2.12. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 12.2.13. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku wspólników spółki cywilnej dodatkowo do oferty należy załączyć umowę spółki cywilnej. Profil działalności winien odpowiadać przedmiotowi zamówienia. 12.2.14. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat (formularz nr 9). 12.2.15. Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, (dołączyć kserokopie uprawnień oraz dowodu przynależności do odpowiedniego samorządu zawodowego), (formularz nr 10 ). 12.2.16. Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta ( formularz nr 11). 12.2.17. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego, wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed wyznaczonym terminem składania ofert, że oferent /jeżeli jest osobą fizyczną/ nie był skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwa popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych lub gdy oferentem jest osoba prawna urzędujący członkowie władz nie zostali skazani prawomocnym wyrokiem za w/w przestępstwa (zgodnie z art. 24 ust.1pkt.1-8 oraz art.24 ust.1 pkt 9 ustawy PZP). 12.2.18. Wykaz zrealizowanych zamówień w ciągu ostatnich 5 lat o charakterze takim samym i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem referencji potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością ( formularz nr 12). Wykaz winien zawierać minimum 2 przedsięwzięcia z ostatnich 5 lat o tym samym charakterze i stopniu trudności porównywalnym do robót przetargowych przy czym pow. użytkowa obiektów nie mniejsza niż 100m2 każdy. 12.2.19. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 12.2.20. Oświadczenie o udzieleniu minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia ( formularz nr 13 ). 12.2.21. Oświadczenie o akceptacji załączonego projektu umowy (formularz nr14). 12.2.22. Wykaz robót które będą zlecone podwykonawcom ( formularz nr 15 ). 12.2.23. Dokument zawierający ocenę ochrony przeciwpożarowej kontenerów, w tym określający ich klasę odporności ogniowej. 12.2.24. Zaświadczenia o nadaniu numeru REGON i NIP 12.2.25. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w p. 12.2.10, 12.2.11, 12.2.12, 12.2.16 niniejszego rozdziału składa odpowiednie dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania oraz ich tłumaczenia na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego, potwierdzające że: i. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ii. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie iii. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 12.2.26. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy potwierdzającym spełnienie powyższych wymagań, złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bogdaniec.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach