Ochotnicze Hufce Pracy Lubuska Wojewódzka Komenda ogłasza przetarg
- Adres: 65-186 Zielona Góra, ul. Zamenhofa 1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3270215, 3284870 , fax. 068 3284871
- Data zamieszczenia: 2009-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy Lubuska Wojewódzka Komenda
ul. Zamenhofa 1 1
65-186 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 068 3270215, 3284870, fax. 068 3284871
REGON: 00103663200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli na potrzeby Ochotniczych Hufców Pracy w Zielonej Górze przy ul. Zamenhofa 1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy zamówienia na dostawę i montaż: a)biurek - szt.2 b)szaf biurowych 2 drzwiowych, zamykanych na klucz - szt. 4 c)krzeseł obrotowych tapicerowanych - sz.7 d)regałów ekspozycyjnych, częściowo zamykanych - szt.2 e)stołów o wymiarach 1400x800x750 - szt.3 f)krzeseł ISO tapicerowanych - szt.18 g)szafki biurowej jednodrzwiowej - szt.1 h)fotela obrotowego, biurowego ze skóry - szt.1 i)stolika okolicznościowego o wymiarach 80x80 - 1 szt. j)regału otwartego - 1 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie art.24 ustawy. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie . Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1 Zaakceptowane wyszczególnionych parametrów technicznych przedmiotu zamówienia ( załącznik nr.1 do SIWZ). 5.2 Oświadczenie o spełnieniu wszystkich wymogów zawartych w art.22 ust.1 ustawy ( załącznik nr.2 do SWIZ ). 5.2 Wypełniony formularz ofertowy ( załącznik nr.3 do SWIZ). 5.3 Zaakceptowany wzór Umowy ( załącznik nr.4 do SWIZ) 5.4 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (załącznik nr.5 do SWIZ) 5.5 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.6 Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 5.7 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę za granicą, zamiast dokumentów określonych w pkt.5.6, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości; 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5.8 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w punkcie powyższym zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.11 Dokumenty określone w pkt.5.7 lub 5.8 winny być złożone w formie oryginału, odpisu, wpisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.ohp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego tj. mebli drewnianych, siedzisk oraz mebli metalowych na potrzeby jednostek terenowych Policji woj. lubuskiego
Dodano: 2016-06-15 - Przedmiotem zamówienia (podzielonym na 2 części-zadania) jest dostawa, montaż i rozmieszczenie wyposażenia w budynku E.
Dodano: 2016-06-03 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i rozmieszczenie wyposażenia w Zakładzie Radioterapii
Dodano: 2016-04-28 - Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
Dodano: 2015-10-16 - Dostawa, montaż wyposażenia wnętrz wraz z wykonaniem projektu aranżacji hotelu skategoryzowanego na jedną gwiazdkę oraz wyposażenia laboratorium dla Klubu Młodego Wynalazcy
Dodano: 2015-08-12 - Zakup i dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia wraz z montażem w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Bogdaniec
Dodano: 2015-07-30 - Dostawa mebli biurowych, mebli kuchennych, krzeseł, foteli oraz sprzętu AGD do budynku Nowosolskiego Domu Kultury w ramach projektu p.n. Rewitalizacja obszaru Nowosolskiego Domu Kultury w Nowej Soli
Dodano: 2015-02-20 - Dostawa, montaż i rozmieszczenie łóżek szpitalnych oraz szafek przyłóżkowych po regeneracji, mebli i wyposażenia medycznego, mebli biurowych i kuchennych dla Oddziału Pulmonologii oraz SOR-u
Dodano: 2015-01-13 - Dostawa wyposażenia i urządzeń typu meble, sprzęt AGD i TV do kwater internatowych i pomieszczenia magazynowego w zasobie OReg WAM Zielona Góra
Dodano: 2014-12-10 - Dostawa, montaż i rozmieszczenie łóżek szpitalnych oraz szafek przyłóżkowych po regeneracji, mebli medycznych i biurowych dla komórek organizacyjnych Szpitala
Dodano: 2014-11-14