Gmina Nowe Miasteczko ogłasza przetarg
- Adres: 67-124 Nowe Miasteczko, ul. Rynek 2
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3888154 , fax. 068 3888461
- Data zamieszczenia: 2009-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowe Miasteczko
ul. Rynek 2 2
67-124 Nowe Miasteczko, woj. lubuskie
tel. 068 3888154, fax. 068 3888461
REGON: 97077034000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego . - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1.768.000 PLN, na okres 5 lat, na pokrycie wydatków budżetowych inwestycyjnych w wys. 1.443.000 PLN i wydatków na bieżącą obslugę oświaty w wys. 325.000 PLN. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp : a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności bankowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.- Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r., Nr 72, poz. 665 z późn. zm.); b)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub/ przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie dokumentów lub oświadczeń wyszczególnionych w pkt 4 SIWZ, złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. 3.Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców będzie oparty na zasadzie spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Dokumenty i oświadczenia jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument ten musi być podpisany przez pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub przez każdego wykonawcę. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument ten musi być złożony przez każdego wykonawcę. 4.Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o której mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.- Prawo Bankowe 5.Jeżeli ofertę składa (podpisuje) osoba nieuprawniona do reprezentacji wykonawcy na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 3 SIWZ, wymaga się od wykonawcy przedłożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do podpisania oferty, które obejmuje także pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub poświadczonej notarialnie kopii.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowemiasteczko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 750 000 zł
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 750.000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Stare Kurowo w 2016 roku
Dodano: 2016-07-19 - UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO DLA GMINY KOŻUCHÓW
Dodano: 2016-07-14 - Udzielenie kredytu krótkoterminowego w wysokości 500 000,00 z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu 2016 roku przejściowego deficytu budżetu gminy Gubin
Dodano: 2016-06-29 - Wybór banku udzielającego kredyt długoterminowy na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Dodano: 2016-05-17 - Udzielenie kredytu długoterminowego na refinansowanie zadania inwestycyjnego.
Dodano: 2016-05-13 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000 zł (słownie: dwa miliony złotych) z przeznaczeniem na: - pokrycie planowanego deficytu budżetu w 2016r. w kwocie 1.592.500 zł, - spłaty wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 407.500 zł.
Dodano: 2016-02-22 - Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w wysokości 880 000,00 PLN
Dodano: 2015-11-30 - Przetarg nieograniczony na wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 700.000 zł
Dodano: 2015-10-20 - Wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt bankowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Dodano: 2015-10-09