Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg
- Adres: 87100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 566 118 713 , fax. 566 118 622
- Data zamieszczenia: 2016-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
ul. Wały gen. Sikorskiego 8
87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 566 118 713, fax. 566 118 622
REGON: 59690300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup materiałów biurowych, papieru kserograficznego oraz składanki komputerowej na potrzeby jednostek organizacyjnych UMT oraz jednostek organizacyjnych GMT. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1.Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów biurowych, papieru kserograficznego oraz składanki komputerowej na potrzeby jednostek organizacyjnych UMT oraz jednostek organizacyjnych GMT 1)Wydawanie materiałów biurowych następować będzie partiami począwszy od dnia 2 stycznia 2017 r. do dnia 31 grudnia 2017 r. 2)Wielkość i termin dostarczania materiałów biurowych wynikać będzie z jednostronnej dyspozycji Zamawiającego wyrażonej na piśmie lub drogą faksową . 3)W razie konieczności Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania zamówienia dostaw „na telefon” w terminie krótszym zaoferowany w ofercie 4)Wykonawca zobowiązuje się wydać i dostarczyć na własny koszt materiały biurowe do wskazanego przez Zamawiającego miejsca, położonego na terenie Torunia. Zamawiający uprawniony jest do zmniejszenia ilości zamówionych towarów w całym okresie trwania umowy, przy czym Zamawiający gwarantuje zamówienie min. 90% każdego asortymentu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz. 1.2. Zakres i warunki wykonania dostawy, określają szczegółowo wzór umowy załączniki nr 2 do SIWZ. 1.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 1.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 1.5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
Dodano: 2023-09-21 - Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Zakładu Karnego we Włocławku
Dodano: 2023-04-27 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, materiałów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Świeciu w 2023 roku.
Dodano: 2022-11-28 - Dostawa papieru kserograficznego i składanki komputerowej oraz materiałów biurowych na potrzeby UMT oraz jednostek organizacyjnych GMT
Dodano: 2020-12-02 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2020-09-23 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2020-05-29 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2020-05-15 - Dostawy sukcesywne materiałów i sprzętu biurowego
Dodano: 2020-05-13 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2020-04-17 - Dostawy sukcesywne materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2020-04-02