Przetargi.pl
Zakup materiałów biurowych, papieru kserograficznego oraz składanki komputerowej na potrzeby jednostek organizacyjnych UMT oraz jednostek organizacyjnych GMT.

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 118 713 , fax. 566 118 622
  • Data zamieszczenia: 2016-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8
    87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 118 713, fax. 566 118 622
    REGON: 59690300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup materiałów biurowych, papieru kserograficznego oraz składanki komputerowej na potrzeby jednostek organizacyjnych UMT oraz jednostek organizacyjnych GMT.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1.Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów biurowych, papieru kserograficznego oraz składanki komputerowej na potrzeby jednostek organizacyjnych UMT oraz jednostek organizacyjnych GMT 1)Wydawanie materiałów biurowych następować będzie partiami począwszy od dnia 2 stycznia 2017 r. do dnia 31 grudnia 2017 r. 2)Wielkość i termin dostarczania materiałów biurowych wynikać będzie z jednostronnej dyspozycji Zamawiającego wyrażonej na piśmie lub drogą faksową . 3)W razie konieczności Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania zamówienia dostaw „na telefon” w terminie krótszym zaoferowany w ofercie 4)Wykonawca zobowiązuje się wydać i dostarczyć na własny koszt materiały biurowe do wskazanego przez Zamawiającego miejsca, położonego na terenie Torunia. Zamawiający uprawniony jest do zmniejszenia ilości zamówionych towarów w całym okresie trwania umowy, przy czym Zamawiający gwarantuje zamówienie min. 90% każdego asortymentu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz. 1.2. Zakres i warunki wykonania dostawy, określają szczegółowo wzór umowy załączniki nr 2 do SIWZ. 1.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 1.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 1.5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach