Dowództwo 1 Brygady Logistycznej ogłasza przetarg
- Adres: 85-915 Bydgoszcz, ul. Powstańców Warszawy
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 261411640 , fax. 261411234
- Data zamieszczenia: 2020-05-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dowództwo 1 Brygady Logistycznej
ul. Powstańców Warszawy 2
85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 261411640, fax. 261411234
REGON: 93171090000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/1blog
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Artykuły biurowe w 130 pozycjach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono na platformie zakupowej Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/pn/1blog - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5600,00 zł. Wadium powinno być wniesione wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego NBP O/Bydgoszcz nr 71 1010 1078 0059 3313 9120 1000 z adnotacją: Wadium – nr sprawy 02/Szkol/D/20 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wymienionych w ustawie w pkt 45 ust 6 ustawy. Wadium wnoszone w innej postaci niż pieniężna, w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie, należy dostarczyć do kasy Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym wykonawca jest związany ofertą. 3. Dla swojej ważności bankowa gwarancja wadialna lub ubezpieczeniowa lub poręczenia powinny być bezwarunkowe oraz nieodwołalne, a poza tym zawierać w swojej treści: 1) wskazanie nazwy postępowania, zamawiającego, wykonawcy oraz wystawcy gwarancji (ubezpieczyciela/banku), 2) wskazanie kwoty wadium, którą wystawca zobowiązuje się wypłacić, 3) określenie terminu, w jakim gwarancja obowiązuje (z treści dokumentu powinno jednoznacznie wynikać, że zabezpiecza ona ofertę przez cały okres, w jakim wykonawca jest nią związany), 4) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy do zapłaty zamawiającemu kwoty wadium, 5) wskazanie, iż wypłata kwoty wadium nastąpi w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wynikających z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 6) termin, w jakim musi być zgłoszone żądanie wypłaty kwoty wynikającej z gwarancji. Musi to być termin, w którym zamawiający, działając bez zbędnej zwłoki, będzie mógł zrealizować swe uprawnienie, nawet jeśli zdarzenie stanowiące podstawę żądania wypłaty wadium zaistnieje w ostatnim dniu ważności gwarancji. 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data, godzina i minuta wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. (wyrok SN sygn. III CZP 164/94 ). 5. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa w art. 46 oraz 148 ust. 4. Kserokopie potwierdzające wniesienie wadium należy dołączyć do dokumentów wraz z wnioskiem.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia. 2. Wzory oświadczeń i dokumentów zostały przygotowane przez Zamawiającego i udostępnione na platformie zakupowej Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/pn/1blog
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
Dodano: 2023-09-21 - Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Zakładu Karnego we Włocławku
Dodano: 2023-04-27 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, materiałów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Świeciu w 2023 roku.
Dodano: 2022-11-28 - Dostawa papieru kserograficznego i składanki komputerowej oraz materiałów biurowych na potrzeby UMT oraz jednostek organizacyjnych GMT
Dodano: 2020-12-02 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2020-09-23 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2020-05-29 - Dostawy sukcesywne materiałów i sprzętu biurowego
Dodano: 2020-05-13 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2020-04-17 - Dostawy sukcesywne materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2020-04-02 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2020-03-24