POWIAT ŚWIECKI - Starostwo Powiatowe w Świeciu ogłasza przetarg
- Adres: 86-100 Świecie, ul. Generała Józefa Hallera 9
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 525683185 , fax. 525683102
- Data zamieszczenia: 2022-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: POWIAT ŚWIECKI - Starostwo Powiatowe w Świeciu
ul. Generała Józefa Hallera 9
86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 525683185, fax. 525683102
REGON: 092350978 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.csw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, materiałów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Świeciu w 2023 roku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów biurowych i papieru do drukarek i kserokopiarek - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 Opis przedmiotu zamówienia do SWZDostawa oryginalnych i fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjny do drukarek i kserokopiarek - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 Opis przedmiotu zamówienia do SWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga zdolności technicznej lub zawodowej:O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonuje należycie co najmniej dwa świadczenia polegające na dostawie:- dla Części I zamówienia materiałów biurowych o wartości nie mniejszej niż 35 000 zł netto;- dla Części II zamówienia materiałów eksploatacyjnych o wartości nie mniejszej niż 60 000 zł netto.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-08
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
Dodano: 2023-09-21 - Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Zakładu Karnego we Włocławku
Dodano: 2023-04-27 - Dostawa papieru kserograficznego i składanki komputerowej oraz materiałów biurowych na potrzeby UMT oraz jednostek organizacyjnych GMT
Dodano: 2020-12-02 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2020-09-23 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2020-05-29 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2020-05-15 - Dostawy sukcesywne materiałów i sprzętu biurowego
Dodano: 2020-05-13 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2020-04-17 - Dostawy sukcesywne materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2020-04-02 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2020-03-24