Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, materiałów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Świeciu w 2023 roku.

POWIAT ŚWIECKI - Starostwo Powiatowe w Świeciu ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Generała Józefa Hallera 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 525683185 , fax. 525683102
  • Data zamieszczenia: 2022-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT ŚWIECKI - Starostwo Powiatowe w Świeciu
    ul. Generała Józefa Hallera 9
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 525683185, fax. 525683102
    REGON: 092350978
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.csw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, materiałów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Świeciu w 2023 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa materiałów biurowych i papieru do drukarek i kserokopiarek - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 Opis przedmiotu zamówienia do SWZDostawa oryginalnych i fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjny do drukarek i kserokopiarek - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 Opis przedmiotu zamówienia do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga zdolności technicznej lub zawodowej:O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonuje należycie co najmniej dwa świadczenia polegające na dostawie:- dla Części I zamówienia materiałów biurowych o wartości nie mniejszej niż 35 000 zł netto;- dla Części II zamówienia materiałów eksploatacyjnych o wartości nie mniejszej niż 60 000 zł netto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach