Przetargi.pl
ZAKUP I WYMIANA OGUMIENIA

Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. 6 Dywizji Piechoty 60
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3533230 , fax. 094 3533251
  • Data zamieszczenia: 2010-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o.o.
    ul. 6 Dywizji Piechoty 60 60
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3533230, fax. 094 3533251
    REGON: 33025654000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zielen.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I WYMIANA OGUMIENIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i wymiana ogumienia do pojazdów MZZDiOŚ. Ogumienie będące przedmiotem umowy będzie wymieniane przez Wykonawcę we własnej stacji obsługi, w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg (odległość do 3 km od siedziby Zamawiającego). Zakres prac przy wymianie opony (dętki) obejmuje: - zdjęcie koła z pojazdu (zdemontowanie); - zdemontowanie opony (dętki) i przekazanie do utylizacji; - założenie nowej opony (dętki) z napełnieniem powietrzem do właściwych parametrów ciśnienia dla danego pojazdu; - wyważenie koła; - zamontowanie koła do pojazdu. Opony i dętki muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2009 r. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego odbioru złomu gumowego z opon. Przekazanie odpadów Wykonawcy przez Zamawiającego w każdym miesiącu realizacji zamówienia zostanie potwierdzone zbiorczą Kartą przekazania odpadu zgodnie z wzorem ustalonym Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006 r. w sprawie dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. Nr 30, poz. 213). Miesięczna Karta przekazania odpadów zawierająca w szczególności: rodzaj przekazanych odpadów, ich kod oraz ilość odpadów będzie wystawiana przez Zamawiającego najpóźniej do 15 dnia następnego miesiąca. Pełny opis przedmiotu zamówienia, a w szczególności rodzaj i ilość zamawianego ogumienia, zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343511003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielen.kolobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach