Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem mebli do pokoi, recepcji oraz hollu w Zakładzie Przyrodoleczniczym nr 1 w Kołobrzegu

Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ks. Piotra Ściegiennego 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3548802 , fax. 0-94 35 225 16
  • Data zamieszczenia: 2010-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna
    ks. Piotra Ściegiennego 1 1
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3548802, fax. 0-94 35 225 16
    REGON: 00028817100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem mebli do pokoi, recepcji oraz hollu w Zakładzie Przyrodoleczniczym nr 1 w Kołobrzegu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli do pokoi (24 pokoje), recepcji, oraz hollu w Zakładzie Przyrodoleczniczym nr 1, w następujących rodzajach i ilościach: Pokoje: 1) Łóżka kontynentalne z materacem 42 szt. 2) Panel zagłówkowy 42 szt. 3) Toaletki + ciąg meblowy 24 szt. 4) Szafka nocna z obudową na radio z szufladą 42 szt. 5) Foteliki 42 szt. 6) Krzesła 24 szt. 7) Szafa w przedpokoju 24 szt. 8) Stoliki okrągłe 24 szt. 9) Panel wieszakowy 24 szt. Recepcja 1) Recepcja, planowanie - zabudowa ladą 1 szt. 2) Szafa ubraniowa 4 szt. 3) Taboret metalowy obrotowy 3 szt. 4) Szafy biurowe 6 szt. 5) Kartotekowe szafy metalowe 2 szt. 6) Stoliki 8 szt. 7) Komplet wypoczynkowy na holl 4 szt. 8) Krzesła na holl 26 szt. 9) Fotel obrotowy 4 szt. 10) Regały do magazynu 10 szt. Z dostawą łączy się usługa dowozu zamawianego wyposażenia oraz jego montaż i ustawienie w miejscu przeznaczenia. Cena oferty powinna zawierać transport, dostawę, montaż oraz ustawienie mebli. Prace te będą wykonywane w czynnym obiekcie i należy uwzględnić wynikające z tego utrudnienia. Zamawiający przyjmuje odpowiedzialność za dostarczone meble po podpisaniu protokółu odbioru. Płatność za dostarczone meble - 60 dni od wystawienia faktury
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach