Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-111 Szczecin, Al. Powstańców Wielkopolskich 72
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 4661086 , fax. 91 4661113
- Data zamieszczenia: 2016-07-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
Al. Powstańców Wielkopolskich 72 72
70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 4661086, fax. 91 4661113
REGON: 00028890000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2-szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli medycznych, krzeseł oraz innego wyposażenia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: - Zadanie nr 1: meble medyczne - Zadanie nr 2: kozetka z regulowaną wysokością - Zadanie nr 3: wózek do transportu chorych - Zadanie nr 4: krzesła, kanapy zwane dalej meblami. 2. Opis mebli stanowiących przedmiot zamówienia oraz wymagane parametry mebli zawiera załącznik nr 5 do formularza oferty (opis przedmiotu zamówienia). 3. Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych od podpisania umowy przekaże faxem Wykonawcy uzgodnione kolory płyt i tapicerek według dostarczonych do oferty wzorników. 4. Zamawiający wymaga, by oferowane meble w zadaniu nr 1 (poz. IV.1-3, 5 i 8) i w zadaniu nr 2 i 3 stanowiły wyrób medyczny i były wprowadzone do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z Ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 876). 5. Zamawiający wymaga aby meble były fabrycznie nowe, rok produkcji - 2016 r. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy udzielili gwarancji na meble stanowiące przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy od momentu dostarczenia do siedziby Zamawiającego i dokonania ich odbioru po zmontowaniu na następujących warunkach: a) Naprawy gwarancyjne realizowane będą w miejscu użytkowania mebli, z zastrzeżeniem lit. b) b) Na wniosek Wykonawcy Zamawiający może wyrazić zgodę na usunięcie wad mebli poza siedzibą Zamawiającego, z tym, że koszty transportu mebli do miejsca wskazanego przez Wykonawcę i dostarczenia ich po naprawie do siedziby Zamawiającego, ponosi Wykonawca. c) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpośredni kontakt z serwisem w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. d) Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy w miejscu eksploatacji mebli w ciągu 7 dni kalendarzowych od zgłoszenia wady faxem. 7. Wykonawca w odniesieniu do zadania nr 3 (wózek do przewożenia chorych) zobowiązany jest: a) przystąpić do naprawy w ciągu 5 dni kalendarzowych od zgłoszenia wady faxem; b) dokonać bezpłatnych przeglądów technicznych łóżek podczas trwania gwarancji: pierwszy przegląd po 12 miesiącach od momentu dostarczenia i zamontowania, ostatni przegląd nie wcześniej niż na miesiąc przed upływem terminu gwarancji; każdy przegląd zakończony wystawieniem świadectwa walidacji (certyfikat jakości i bezpieczeństwa sprzętu); c) dostarczyć zastępczy egzemplarz na czas naprawy trwającej dłużej niż 7 dni; 8. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wymiany mebli na nowe po trzeciej naprawie. 9. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić Zamawiającemu faxem otrzymanie zgłoszenia wady (reklamacji) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy powinni wnieść wadium w kwocie: a) w przypadku składania ofert na wszystkie zadania 6 540,00 zł b) w przypadku złożenia oferty na poszczególne zadania: - zadanie 1 - 5 100,00 zł; - zadanie 2 - 120,00 zł; - zadanie 3 - 180,00 zł; - zadanie 4 - 1 140,00 zł;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy zamówień cząstkowych
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2-szczecin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia do nowobudowanej części obiektu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Dokończenie rozbudowy Szkoły Podstawowej nr 59 przy ul. Dąbskiej 105 w Szczecinie wraz z elementami zagospodarowania terenu
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa mebli biurowych dla SP ZOZ MSW w Szczecinie
Dodano: 2015-11-09 - Dostawa wyposażenia budynków B1, B2 i B3, zlokalizowanych przy ul. Przestrzennej 19 w Szczecinie w ramach zadania pn.: Budowa Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego Euroregionalne Centrum Edukacji Wodnej i Żeglarskiej
Dodano: 2015-06-16 - Dostawa mebli i wyposażenia do świetlic w miejscowości Brzezina i Ziemomyśl A
Dodano: 2014-07-18 - Zakup sprzętu kwaterunkowego na wyposażenie obiektów zabezpieczających ćwiczenia ANAKONDA 14.
Dodano: 2014-06-27 - Zakup sprzętu kwaterunkowego i tekstyliów na obiekty po remoncie, które nie zmieniły przeznaczenia oraz na wyposażenie nowych stanowisk pracy.
Dodano: 2014-06-06 - Dostawa wyposażenia meblowego dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Szczecinie.
Dodano: 2014-01-21 - Wyposażenie pomieszczeń hotelowo- rekreacyjnych w hali sportowo - rehabilitacyjnej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Dębnie
Dodano: 2013-12-19 - Dostawa i zakup wyposażenia świetlic wiejskich w miejscowościach Chwarszczany, Gudzisz, Boleszkowice, Reczyce, Wysoka, Namyślin
Dodano: 2013-10-22 - PN-46/13 Dostawa mebli ze stali nierdzewnej i wyposażenia kuchenki dla Oddziału Łóżkowego Radioterapii w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii
Dodano: 2013-10-08