Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 75-724 Koszalin, ul. Komunalna 5
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 3484444 , fax. 94 3484434
- Data zamieszczenia: 2015-12-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
ul. Komunalna 5 5
75-724 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 3484444, fax. 94 3484434
REGON: 33025398400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA OPON NOWYCH ORAZ REGENEROWANYCH WRAZ Z NAPRAWĄ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opon nowych oraz regenerowanych o parametrach wraz z ich naprawą Wymagane jest, aby Wykonawca: - posiadał stację serwisową na terenie Koszalina lub podpisaną umowę ze stacją depozyt opon, - posiadał zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów dla zużytych opon kod odpadów - 16 01 03 lub podpisaną umowę z firmą mającą takie zezwolenie, - posiadał samochód techniczny umożliwiający naprawę ogumienia na miejscu awarii, - wykonywał wymianę i naprawę ogumienia poza kolejnością, - wymiana i montaż ogumienia odbywać się będzie najpóźniej w ciągu 48 godzin od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego, - wymienione ogumienie będzie zostawiane na stacji serwisowej (potwierdzone protokołem), - usuwanie awarii w godzinach nocnych oraz dni wolne, niedziele i święta po zgłoszeniu na podane telefony serwisowe, telefony serwisowe mają być podane w umowie. - wymagane minimalne przebiegi opon: nowe - minimum 60 tyś. km, regenerowane - minimum 40 tyś. km - Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa będzie miał zagwarantowaną wyłączność na naprawę ogumienia, - warunki płatności - wymagany termin zapłaty wynosi 30 dni od daty dostarczenia zamówionego asortymentu oraz wystawienia faktury VAT. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343511003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 5.000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkkoszalin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA OPON NOWYCH WRAZ Z ICH MONTAŻEM.
Dodano: 2016-05-13 - ZAKUP, NAPRAWA I WYMIANA OGUMIENIA
Dodano: 2015-11-30 - Dostawa opon do samochodów ciężarowych, ładowarek, naczep, wózków widłowych do RZGO w Słajsinie
Dodano: 2015-09-02 - ZAKUP, NAPRAWA I WYMIANA OGUMIENIA
Dodano: 2015-04-08 - Dostawa opon do samochodów ciężarowych, ładowarek, naczep, wózków widłowych do RZGO w Słajsinie
Dodano: 2015-03-26 - Dostawy ogumienia zimowego i całorocznego do sprzętu transportowego KWP w Szczecinie
Dodano: 2015-02-18 - Dostawa ogumienia letniego, zimowego i całorocznego do sprzętu transportowego KWP w Szczecinie
Dodano: 2014-06-10 - ZAKUP, NAPRAWA I WYMIANA OGUMIENIA
Dodano: 2014-03-26 - DOSTAWA OPON NOWYCH ORAZ REGENEROWANYCH WRAZ Z NAPRAWĄ
Dodano: 2014-03-25 - Dostawa fabrycznie nowych, nie bieżnikowanych opon terenowych, dętek i ochraniaczy dętek do pojazdów ciężarowych i osobowo - terenowych
Dodano: 2013-10-15