Przetargi.pl
ZAKUP, NAPRAWA I WYMIANA OGUMIENIA

Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. 6 Dywizji Piechoty 60
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3533230 , fax. 94 3533251
  • Data zamieszczenia: 2015-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o.o.
    ul. 6 Dywizji Piechoty 60 60
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3533230, fax. 94 3533251
    REGON: 33025654000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zielen.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp.z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP, NAPRAWA I WYMIANA OGUMIENIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, naprawa i wymiana ogumienia pojazdów należących do Miejskiego Zakładu Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o.o., zgodnie z podanym w SIWZ zestawieniem. Ogumienie będące przedmiotem umowy będzie wymieniane/naprawiane przez Wykonawcę w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg, w stacji obsługi należącej do Wykonawcy, będącej w jego posiadaniu w czasie obowiązywania umowy z Zamawiającym, wyposażonej w urządzenia i sprzęt niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia. Pełny opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343511003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielen.kolobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach