INNEKO RCS ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wlkp., Teatralna
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 95 722 53 85 , fax. 95 722 53 85
- Data zamieszczenia: 0000-00-00
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: INNEKO RCS
Teatralna 49
66-400 Gorzów Wlkp., woj. zachodniopomorskie
tel. 95 722 53 85, fax. 95 722 53 85
REGON: 366754439 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.rcs.inneko.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i sukcesywna dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa kamiennej soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w ilości maksymalnej 2500 Mg. Zakupiona ilość soli uzależniona będzie od warunków atmosferycznych oraz ilości robót wykonywanych przez firmę, związanych z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2017/2018. Zamawiający nie jest zobowiązany do zakupu całej ilości przedmiotu zamówienia, a podane ilości służą do skalkulowania oferty przez Wykonawcę. 1. Dostarczana sól powinna posiadać następujące parametry: Wygląd - produkt krystaliczny Kolor - biały Wilgoć (H2O) - max 1,0% Części nierozpuszczalne w wodzie - max 0,7% NaCl - min 96% Ca - max 0,5% Mg - max 0,05% SO4 - max 2,0% zawartość żelazocyjanku potasowego - min 40 ppm Granulacja: powyżej 5 mm - 0,5% poniżej 0,16 mm - poniżej 5% - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34927100-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzedaż (wraz z transportem) 200 Mg soli kamiennej drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Szczecinku
Dodano: 2024-01-15 - „Dostawa soli drogowej do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2020/21, w ilości do 2000 Mg (ton) do siedziby Zamawiającego”.
Dodano: 2021-04-15 - „Dostawa soli drogowej do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2020/21, w ilości do 2000 Mg (ton) do siedziby Zamawiającego”.
Dodano: 2020-10-01 - „Zawarcie umowy ramowej na zakup i sukcesywną dostawę soli drogowej do zimowego utrzymania dróg”
Dodano: 2020-09-09 - Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg
Dodano: 2020-09-01 - Dostawa soli drogowej do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2019/20, w ilości do 2 000 Mg (ton) do siedziby Zamawiającego.
Dodano: 2019-10-15 - Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg
Dodano: 2019-09-03 - "Zakup i sukcesywne dostawy kamiennej soli drogowej do zimowego utrzymania dróg"
Dodano: 2019-07-09 - Dostawa soli drogowej do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2018/19, w ilości do 2 000 Mg. (ton) do siedziby Zamawiającego.
Dodano: 2018-10-05 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli do zimowego utrzymania dróg
Dodano: 2018-08-02