Przetargi.pl
Zakup i sukcesywna dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg

INNEKO RCS ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wlkp., Teatralna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 95 722 53 85 , fax. 95 722 53 85
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: INNEKO RCS
    Teatralna 49
    66-400 Gorzów Wlkp., woj. zachodniopomorskie
    tel. 95 722 53 85, fax. 95 722 53 85
    REGON: 366754439
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.rcs.inneko.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i sukcesywna dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa kamiennej soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w ilości maksymalnej 2500 Mg. Zakupiona ilość soli uzależniona będzie od warunków atmosferycznych oraz ilości robót wykonywanych przez firmę, związanych z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2017/2018. Zamawiający nie jest zobowiązany do zakupu całej ilości przedmiotu zamówienia, a podane ilości służą do skalkulowania oferty przez Wykonawcę. 1. Dostarczana sól powinna posiadać następujące parametry: Wygląd - produkt krystaliczny Kolor - biały Wilgoć (H2O) - max 1,0% Części nierozpuszczalne w wodzie - max 0,7% NaCl - min 96% Ca - max 0,5% Mg - max 0,05% SO4 - max 2,0% zawartość żelazocyjanku potasowego - min 40 ppm Granulacja: powyżej 5 mm - 0,5% poniżej 0,16 mm - poniżej 5%
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34927100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach