Przetargi.pl
Zakup i montaż wyposażenia i umeblowania budynku przy ul. Dobrej 8 A i B w Gdańsku

Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska ogłasza przetarg

  • Adres: 80-126 Gdańsk, ul. Piekarnicza 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3205100 , fax. 058 3205105
  • Data zamieszczenia: 2013-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska
    ul. Piekarnicza 16 16
    80-126 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3205100, fax. 058 3205105
    REGON: 00016837200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i montaż wyposażenia i umeblowania budynku przy ul. Dobrej 8 A i B w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż wyposażenia i umeblowania budynku przy ul. Dobrej 8 A i B w Gdańsku (bez IT) w ramach zadania pn. Przebudowa i adaptacja budynku mieszkalnego przy ul. Dobrej 8A i B w Gdańsku na lokalne Centrum Kultury w ramach projektu pn. Rewitalizacja Dolnego Miasta w Gdańsku. 2. Wykonawca w swojej ofercie winien zaproponować wyposażenie spełniające wymogi materiałowe i użytkowe określone w pkt 5 poniżej. 3. Zakres rzeczowy obejmuje: 1) Dostawę wyposażenia i pomocy dydaktycznych do budynku przy ul. Dobrej 8 A i B w zakresie określonym w Załączniku cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru oferty. 2) Transport, wniesienie oraz ustawienie przedmiotu zamówienia a także montaż elementów wyposażenia tego wymagających w miejscach wskazanych przez Zamawiającego lub użytkownika budynku (dalej użytkownika). UWAGA! Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia wykonawca winien dokonać pomiarów z natury pomieszczeń, gdzie występują zabudowy meblowe tego wymagające i dokonać ich ewentualnej weryfikacji. 4. Wymogi materiałowe: 1) Meble dydaktyczne - stoliki i krzesła przedszkolne winny być wykonane zgodnie z PN-EN 1729-1/2007. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć (załączyć do protokółu odbioru) wymagane certyfikaty: zgodności wykonania z w/w normą i oznaczyć oferowane stoliki i krzesła oraz ich wysokość. 2) Pozostałe wyposażenie (oprócz oznaczonego inaczej w załączniku nr 1 do wzoru oferty): Materiały i surowce użyte do wykonania mebli winny być wysokiej jakości i trwałości zgodne z wymogami: Polskich Norm, Sanepidu i przepisami przeciwpożarowymi (potwierdzone stosownymi atestami, które należy załączyć do protokołu odbioru). Użyty materiał do wyrobu mebli: płyta melaminowa o klasie higieniczności E-1 (zgodnie z normą PN EN 14322) grubości 18mm i 25mm w kolorze do uzgodnienia z Zamawiającym/użytkownikiem: a) korpusy i fronty mebli: grubość 18mm, blaty o grubości 25mm, b) obrzeża mebli okleinowane PCV grubość 2mm, c) zawiasy w drzwiczkach mebli - puszkowe samozamykające, d) szuflady na prowadnicach rolkowych z samodociągiem, e) brzegi mebli z płyty wiórowej wykończone taśmą PCV lub ABS o grubości co najmniej 2 mm. f) meble wykonane z płyty laminowanej wg normy PN-EN 14322 winny być wyposażone w stopki zapobiegające zarysowaniom podłogi, g) krzesła tapicerowane tkaniną w kolorze do uzgodnienia z Zamawiającym/użytkownikiem (obowiązkowe atesty na trudnopalność), h) podane wymiary wyposażenia należy traktować jako przybliżone (dopuszczalne odchyłki +/-5% po ustaleniu z Zamawiającym/użytkownikiem). 5. Warunki realizacji, dostawy i montażu wyposażenia meblowego. 1) Przed realizacją przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest wyprzedzająco dostarczyć próbki kolorystyczne materiałów wykończeniowych dla mebli i wyposażenia (dydaktycznego i niedydaktycznego) - tkaniny, laminat itp. w kolorystyce zgodnej z wymogami w celu uzgodnienia i zatwierdzenia przez Zamawiającego i użytkownika. Ostateczna kolorystyka płyt meblowych i tapicerek wymaga akceptacji Zamawiającego/użytkownika. 2) Wykonawca w wynagrodzeniu ryczałtowym winien uwzględnić wszystkie koszty związane z transportem, rozładunkiem, rozmieszczeniem, ustawieniem i montażem elementów wyposażenia meblowego własnymi zasobami ludzkimi i sprzętowymi w miejscach wskazanych przez Zamawiającego/użytkownika. 6. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 3000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drmg.gdansk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach