Gmina Pruszcz Gdański ogłasza przetarg
- Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 30
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00 , fax. 0-58 682 27 14
- Data zamieszczenia: 2016-06-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruszcz Gdański
ul. Wojska Polskiego 30 30
83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, fax. 0-58 682 27 14
REGON: 00053713100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MEBLI DO ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W BORKOWIE I PRZEDSZKOLA W STRASZYNIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli do sal przedszkolnych, sekretariatu, pokoju dyrektora, pokoju nauczycielskiego, logopedy - psychologa i pomieszczeń socjalnych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Borkowie przy ul. Akacjowej 2 i Przedszkola w Straszynie przy ul. Pocztowej 19 w Gminie Pruszcz Gdański. 2. Nazwy, opisy oraz ilości poszczególnych mebli zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia). 3. Meble muszą być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa oraz muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty właściwe dla mebli przeznaczonych do użytkowania w placówce przedszkolnej. 4. Dostawa mebli odbędzie się transportem własnym Wykonawcy i na jego koszt odpowiednio do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Borkowie przy ul. Akacjowej 2 i do Przedszkola w Straszynie przy ul. Pocztowej 19 w Gminie Pruszcz Gdański. 5. Zamawiający dopuszcza zamianę przedmiotu zamówienia na inny o parametrach nie gorszych od zaoferowanego w przypadku zaprzestania produkcji lub niedostępności na runku, ciężar udowodnienia tego faktu spoczywa na Wykonawcy. 6. Dopuszcza się użycie przedmiotu równoważnego spełniającego standardy jakościowe, parametry techniczne, a także spełniające warunki docelowego przeznaczenia, oraz funkcji i walorów użytkowych. Przedmiot taki będzie wymagał akceptacji przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszczgdanski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia ruchomego wraz z wniesieniem i montażem mebli biurowych dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej - ZP/219/018/D/16
Dodano: 2016-07-22 - Zp/66/2016 Dostawa wraz z montażem mebli oraz krzeseł ujętych w 3 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Zespole Szkół Nr 7 w Chojnicach w ramach programu pt. Aktywne przedszkolaki - upowszechnianie oraz podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Mieści Chojnice, w ramach Osi Priorytetowej 3, Działanie 3.1, Edukacja Przedszkolna.
Dodano: 2016-06-28 - Część 1 Dostawa i montaż mebli biurowych dla Urzędu Miasta w Redzie Część 2 Dostawa i montaż wyposażenia do archiwum dla Urzędu Miasta w Redzie. Postępowanie 5.ZF.PN.U.2016
Dodano: 2016-05-25 - ZP/31/2016 Dostawa wraz z montażem mebli oraz krzeseł ujętych w 2 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-05-06 - Wyposażenie internatu przy Zespole Szkół Sportowych i Ogólnokształcących w Gdańsku ul. Subisława 22 - modernizacja w obiektach oświatowych
Dodano: 2016-04-26 - Zakup i dostawa wraz z montażem mebli do nowej siedziby WFOŚiGW w Gdańsku.
Dodano: 2016-03-16 - Dostawa krzeseł do jednostek organizacyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-03-07 - Dostawa mebli wraz z wniesieniem i montażem dla Uniwersytetu Gdańskiego, według części: część I- meble tapicerowane, część II- meble z płyty meblowej.
Dodano: 2016-01-21 - Dostawa mebli do Urzędu Gminy w Krokowej
Dodano: 2015-12-28