Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia ruchomego wraz z wniesieniem i montażem mebli biurowych dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej - ZP/219/018/D/16

Politechnika Gdańska Wydział Zarządzania i Ekonomii ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 348 60 20 , fax. +48 58 347 24 53
  • Data zamieszczenia: 2016-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Wydział Zarządzania i Ekonomii
    ul. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. +48 58 348 60 20, fax. +48 58 347 24 53
    REGON: 00000162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia ruchomego wraz z wniesieniem i montażem mebli biurowych dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej - ZP/219/018/D/16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia ruchomego tj.szaf, biurek, zestaw mebli kuchennych wraz z sprzętem AGD wraz z montażem oraz z wypoziomowaniem dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami użytkowymi poszczególnych mebli określają: 2.1 wykaz mebli wraz z rysunkami, opisem i sposobem wykonania mebli, stanowiącym załącznik - załącznik nr 10 i 11 do SIWZ, 2.2 formularz rzeczowo-cenowy stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ. CPV: 39100000-3 - meble 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Zamawiający, przed przystąpieniem do wykonania mebli, zobowiązuje wykonawcę do dokonania pomiarów pomieszczeń. W przypadku wystąpienia różnic w pomiarach mebli podanych w SIWZ należy je skonsultować z zamawiającym. 2. Zamawiający wymaga, aby wykonawca przed podjęciem produkcji mebli objętych zamówieniem ustalił odcień mebli oraz przedstawił do akceptacji i wyboru tkaninę na meble z tapicerką. Wybrany obustronnie odcień koloru wymaga akceptacji przez upoważnionego przedstawiciela zamawiającego. 3. Dostarczone krzesła, fotele obrotowe, stoły, szafy, biurka, zestaw mebli kuchennych wraz z sprzętem AGD muszą być fabrycznie nowe, wykonane z fabrycznie nowych, bezpiecznych materiałów wg szczegółowego opisu zawartego w załączniku nr 10 i 11 nie będące przedmiotem praw osób trzecich. 4. Zamówienie obejmuje dostawę krzeseł, foteli obrotowych, stołów, szaf, biurek, zestaw mebli kuchennych wraz z sprzętem AGD wraz z montażem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego. 5. Na wszystkich płaszczyznach niedopuszczalne rysy, ubytki laminatu, oraz niechlujnie wykonane zaprawki. 6. Wykonawca z którym zawarta będzie umowa będzie zobowiązany zawiadomić osoby upoważnione o gotowości dostawy i montażu mebli, na co najmniej 48 godzin przed planowaną dostawą i montażem a także winien wcześniej ustalić kolory tapicerek mebli i rodzaj kółek krzeseł obrotowych do odpowiedniej nawierzchni. 7. Dostawy przedmiotu zamówienia muszą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. Zamawiający dopuszcza możliwość dostaw w innych godzinach po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z osobami uprawnionymi do odbioru mebli. 7. Odbioru mebli dokonają upoważnieni pracownicy Zamawiającego spisując wraz z przedstawicielem Wykonawcy protokół zdawczo-odbiorczy. 8. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty atestów, protokołów, sprawozdań z badań powyższe dokumenty winny być wydane (wystawione) przez podmioty uprawnione do kontroli jakości na potwierdzenie, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. 9. Wykonawca w formularzu cenowym w miejscach wykropkowanych wpisuje model i producenta zaoferowanego mebla, produktu. 10. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty przeprowadził wizję lokalną w terenie po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z osobą wyznaczoną do kontaktu. 11. Wszystkie użyte do wykończenia materiały i zastosowane technologie powinny posiadać odpowiednie atesty dopuszczające je do stosowania na terenie RP i odpowiednie certyfikaty. Wykonawca wyposażenia meblowego pokaże próbki materiałów, z których będą wykonane wszystkie elementy zabudowy i uzyska akceptację projektanta oraz użytkownika. 12. Wykonawca dostarczy meble fabrycznie nowe, wykonane z fabrycznie nowych, bezpiecznych materiałów, które nie będą przedmiotem praw osób trzecich. 13. Załadunek, transport oraz rozładunek należy do obowiązków wykonawcy, którego koszt jest wliczony w cenę dostawy. 14. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzony, zniszczony lub zagubiony przedmiot zamówienia. 15. Uwaga! Przed wykonaniem mebli należy dokonać dokładnego pomiaru pomieszczeń. 16. Wykonawca udziela gwarancji jakości na dostarczony przedmiot umowy (meble) w wymiarze 24 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego bez zastrzeżeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 2700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach