Gmina Miasto Reda ogłasza przetarg
- Adres: 84-240 Reda, ul. Gdańska 33
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 6788023 , fax. 58 6783124
- Data zamieszczenia: 2016-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Reda
ul. Gdańska 33 33
84-240 Reda, woj. pomorskie
tel. 58 6788023, fax. 58 6783124
REGON: 19167516100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.reda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Część 1 Dostawa i montaż mebli biurowych dla Urzędu Miasta w Redzie Część 2 Dostawa i montaż wyposażenia do archiwum dla Urzędu Miasta w Redzie. Postępowanie 5.ZF.PN.U.2016 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1 Dostawa i montaż mebli biurowych dla Urzędu Miasta w Redzie Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku 8 do SIWZ Poniższy opis oraz opis z Załącznika 8 przedstawiają wymagania dotyczące wyposażenia meblowego. Ewentualne wskazane nazwy produktów oraz ich producenci mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. W takim przypadku zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać , że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zmawiającego i posiadają parametry nie gorsze niż opisane w załączniku nr 8 do SIWZ. Wszystkie zaproponowane rozwiązania muszą być systemowe, seryjnie produkowane - nie dotyczy mebli wykonywanych pod zamówienie typu zabudowy kuchenne, wnękowe, lady recepcyjne itp. Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie meble, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach oraz pozwalające w przyszłości na rozbudowę. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wraz z ofertą załączył katalogi, foldery przedstawiające proponowane systemy - dotyczy biurek, szaf, kontenerów, krzeseł, sof. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty następujących materiałów : - kartę katalogową zaproponowanego mebla, w odniesieniu do zapisów SIWZ , obejmującą zdjęcie, nazwę producenta i nazwę handlową wyrobu oraz opis produktu potwierdzający spełnienie wszystkich wymogów zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby meble były możliwe do wykonania w minimum 12 kolorach dla płyty meblowej laminowanej. Na potwierdzenie spełniania powyższego parametru zamawiający wymaga dołączenia wzornika płyty meblowej do oferty. Zamawiający dokona wyboru kolorystyki przed podpisaniem umowy. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (§ 5.1), Wykonawca zobowiązany będzie, najpóźniej na dwa dni przed podpisaniem umowy do dostarczenia atestów i certyfikatów potwierdzających spełnienie ww. norm, wydanych przez uprawnioną do tego instytucję wszystkich wymienionych w opisie certyfikatów i atestów. Certyfikaty, atesty mają być wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Dokumenty te mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakich mebli, krzeseł, tkanin są dedykowane (nazwa widniejąca na ateście lub certyfikacie musi być nazwą systemu lub produktu w przedstawionym katalogu, folderze). Część 2 Dostawa i montaż wyposażenia do archiwum dla Urzędu Miasta w Redzie. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku 9 do SIWZ Poniższy opis oraz opis z Załącznika 9 przedstawiają wymagania dotyczące wyposażenia. Ewentualne wskazane nazwy produktów oraz ich producenci mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. W takim przypadku zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać , że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zmawiającego i posiadają parametry nie gorsze niż opisane w niniejszym załączniku. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty następujących materiałów : - kartę katalogową zaproponowanego mebla, w odniesieniu do zapisów SIWZ , obejmującą zdjęcie, nazwę producenta i nazwę handlową wyrobu oraz opis produktu potwierdzający spełnienie wszystkich wymogów zamawiającego, Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (§ 5.1), Wykonawca zobowiązany będzie, najpóźniej na dwa dni przed podpisaniem umowy do dostarczenia atestów i certyfikatów potwierdzających spełnienie ww. norm, wydanych przez uprawnioną do tego instytucję wszystkich wymienionych w opisie certyfikatów i atestów. Certyfikaty, atesty mają być wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wydłużony okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.reda.pl/zamowienia/tryby
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia ruchomego wraz z wniesieniem i montażem mebli biurowych dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej - ZP/219/018/D/16
Dodano: 2016-07-22 - Zp/66/2016 Dostawa wraz z montażem mebli oraz krzeseł ujętych w 3 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Zespole Szkół Nr 7 w Chojnicach w ramach programu pt. Aktywne przedszkolaki - upowszechnianie oraz podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Mieści Chojnice, w ramach Osi Priorytetowej 3, Działanie 3.1, Edukacja Przedszkolna.
Dodano: 2016-06-28 - DOSTAWA MEBLI DO ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W BORKOWIE I PRZEDSZKOLA W STRASZYNIE
Dodano: 2016-06-14 - ZP/31/2016 Dostawa wraz z montażem mebli oraz krzeseł ujętych w 2 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-05-06 - Wyposażenie internatu przy Zespole Szkół Sportowych i Ogólnokształcących w Gdańsku ul. Subisława 22 - modernizacja w obiektach oświatowych
Dodano: 2016-04-26 - Zakup i dostawa wraz z montażem mebli do nowej siedziby WFOŚiGW w Gdańsku.
Dodano: 2016-03-16 - Dostawa krzeseł do jednostek organizacyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-03-07 - Dostawa mebli wraz z wniesieniem i montażem dla Uniwersytetu Gdańskiego, według części: część I- meble tapicerowane, część II- meble z płyty meblowej.
Dodano: 2016-01-21 - Dostawa mebli do Urzędu Gminy w Krokowej
Dodano: 2015-12-28