GMINA REGIMIN ogłasza przetarg
- Adres: 06-461 Regimin, ul. Adama Rzewuskiego 19
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 236811756
- Data zamieszczenia: 2022-08-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA REGIMIN
ul. Adama Rzewuskiego 19
06-461 Regimin, woj. mazowieckie
tel. 236811756
REGON: 130378396 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I MONTAŻ LAMP SOLARNYCH ORAZ HYBRYDOWYCH NA TERENIE GMINY REGIMIN Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZADANIE 1: ZAKUP I DOSTAWA LAMP SOLARNYCHTYP LAMP 1Lampa uliczna solarna (wraz z słupkiem stalowym, ocynkowanym 2’’ o długości 3,5m) – ilość 44 szt.Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 4 do SWZ – parametry techniczne lamp solarnych, zamieszczonego na naszej stronie (https://bip.regimin.pl/)Uwaga !!!Wykonawca składając ofertę musi załączyć karty techniczne lamp solarnych.Uwaga !!!Wykonawca będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy dostarczyć Zamawiającemu odpowiednie atesty i certyfikaty na zaoferowane lampy solarne.ZADANIE 2: ZAKUP WRAZ DOSTAWĄ I MONTAŻEM LAMP SOLARNYCH ORAZSOLARNO – HYBRYDOWYCHTYP LAMP 2Lamp solarnych – ilość 8 szt.TYP LAMP 3Lamp hybrydowych solarno-wiatrowych – ilość 7 szt.Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 4 do SWZ – parametry techniczne lamp solarnych, zamieszczonego na naszej stronie (https://bip.regimin.pl/)Uwaga !!!Wykonawca składając ofertę musi załączyć karty techniczne lamp solarnych.Uwaga !!!Wykonawca będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy dostarczyć Zamawiającemu odpowiednie atesty i certyfikaty na zaoferowane lampy solarne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34920000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa rozściełacza i walca
Dodano: 2023-04-17 - ZAKUP I MONTAŻ LAMP SOLARNYCH ORAZ HYBRYDOWYCH NA TERENIE GMINY REGIMIN Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:
Dodano: 2023-02-27 - „Wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską do bieżącego utrzymania dróg będących w administracji Gminy Siedlce w roku 2021”
Dodano: 2021-01-15 - „Wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską do bieżącego utrzymania dróg będących w administracji Gminy Siedlce w roku 2021”
Dodano: 2020-12-22 - Zakup remontera drogowego (Patcher)
Dodano: 2020-07-20 - „Wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską do bieżącego utrzymania dróg będących w administracji Gminy Siedlce w roku 2020”
Dodano: 2020-01-23 - Wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską do bieżącego utrzymania dróg będących w administracji Gminy Siedlce w roku 2019
Dodano: 2019-02-18 - Dostawa remontera drogowego typu patcher
Dodano: 2018-05-17 - Dostawa remontera drogowego typu patcher
Dodano: 2018-04-26 - Wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską do bieżącego utrzymania dróg będących w administracji Gminy Siedlce w roku 2018
Dodano: 2018-01-09