Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku ogłasza przetarg
- Adres: 09-400 Płock, ul. Bielska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 24 267 68 39, , fax. 24 267 68 81
- Data zamieszczenia: 2018-04-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
ul. Bielska 57A
09-400 Płock, woj. mazowieckie
tel. 24 267 68 39, , fax. 24 267 68 81
REGON: 611016034 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-plock.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa remontera drogowego typu patcher - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego remontera drogowego typu patcher, przeznaczonego do remontów nawierzchni bitumicznych poprzez wypełnianie i uszczelnianie ubytków grysem kamiennym otoczonym emulsją bitumiczną wraz z montażem na skrzyni ładunkowej samochodu należącego do Zamawiającego oraz przeszkoleniem 2 pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonego urządzenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34920000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5 000.00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie, ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym Dowód wniesienia wadium Ewentualne pełnomocnictwa
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa rozściełacza i walca
Dodano: 2023-04-17 - ZAKUP I MONTAŻ LAMP SOLARNYCH ORAZ HYBRYDOWYCH NA TERENIE GMINY REGIMIN Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:
Dodano: 2023-02-27 - ZAKUP I MONTAŻ LAMP SOLARNYCH ORAZ HYBRYDOWYCH NA TERENIE GMINY REGIMIN Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:
Dodano: 2022-08-05 - „Wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską do bieżącego utrzymania dróg będących w administracji Gminy Siedlce w roku 2021”
Dodano: 2021-01-15 - „Wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską do bieżącego utrzymania dróg będących w administracji Gminy Siedlce w roku 2021”
Dodano: 2020-12-22 - Zakup remontera drogowego (Patcher)
Dodano: 2020-07-20 - „Wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską do bieżącego utrzymania dróg będących w administracji Gminy Siedlce w roku 2020”
Dodano: 2020-01-23 - Wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską do bieżącego utrzymania dróg będących w administracji Gminy Siedlce w roku 2019
Dodano: 2019-02-18 - Dostawa remontera drogowego typu patcher
Dodano: 2018-05-17 - Wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską do bieżącego utrzymania dróg będących w administracji Gminy Siedlce w roku 2018
Dodano: 2018-01-09