Gmina Siedlce ogłasza przetarg
- Adres: 08-110 Siedlce, ul. Asłanowicza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 633 25 40 wew. 56 , fax. 256 323 630
- Data zamieszczenia: 2021-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Siedlce
ul. Asłanowicza 10
08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
tel. 25 633 25 40 wew. 56, fax. 256 323 630
REGON: 71158255200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiedlce.pl oraz http://e-bip.pl/Start/26
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską do bieżącego utrzymania dróg będących w administracji Gminy Siedlce w roku 2021” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest: wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską do bieżącego utrzymania dróg będących w administracji Gminy Siedlce w roku 2021 w niżej wymienionym rodzaju i ilości godzin: Lp. Sprzęt sztuk ilość godzin pracy 1. Równiarka o mocy powyżej 120 kM 1 550 2. Walec stalowy o nacisku 8-10 t. 1 100 3. Koparko-ładowarka 1 100 4. Koparka kołowa (ciężar min. 16t) 1 250 5. Samochód wywrotka o ładowności min. 15 t. 1 250 6. Samochód wywrotka o ładowności min. 25 t. 1 100 7. Ciągnik z kosiarką do koszenia poboczy dróg. 1 150 Wykonawca odpowiada za dyspozycyjność w/w sprzętu w okresie prac dotyczących utrzymania dróg i stabilizacji dróg. Wykonawca przystąpi do wykonywania robót przy pomocy ww. sprzętu w ciągu 2-ch dni od zgłoszenia zamawiającego. Osoba upoważniona przez Zamawiającego będzie ustalać każdorazowo zakres robót i termin wykonania wynikający ze zgłoszonych potrzeb poszczególnych sołectw i zaakceptowanych przez Wójta Gminy. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane prace sprzętu poświadczone w kartach pracy lub zestawieniach elementów robót przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Rozliczenie świadczonych usług przez Wykonawcę następować będzie wg cen jednostkowych brutto z oferty przetargowej mnożonych przez faktyczną ilość godzin pracy poszczególnego sprzętu. Cena jednostkowa brutto (zł za 1-ną godzinę pracy sprzętu) jest stała i niezależna od odległości dojazdu do miejsca pracy. Koszt dojazdu nie obciąża zamawiającego. Zamawiany sprzęt służy do utrzymania dróg gruntowych będących w administracji Gminy Siedlce. Drogi gruntowe zmieniają swój stan na skutek warunków atmosferycznych i intensywności użytkowania, a zapewnienie możliwości dojazdu mieszkańców do swoich nieruchomości jest sprawą priorytetową. W ramach prawa opcji w przypadku konieczności zwiększenia zakresu prac na drogach gruntowych nie wymagających naprawy przed przystąpieniem do postępowania przetargowego, zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji do 50% zamówienia podstawowego w ilości: 1) Równiarka o mocy powyżej 120kM - 275 godz. 2) Walec stalowy o nacisku 8-10 t - 50 godz. 3) Koparko-ładowarka 50 godz. 4) Koparka kołowa (ciężar min. 16 t) - 125 godz. 5) Samochód wywrotka o ładowności min. 15t. – 125 godz. 6) Samochód wywrotka o ładowności min. 25 t. - 50 godz. 7) Ciągnik z kosiarką do koszenia poboczy dróg – 75 godz. Zamawiający nie przewiduje dzielenia zamówienia na części. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Informacja w powyższym zakresie powinna zostać odzwierciedlona w treści oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34920000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa rozściełacza i walca
Dodano: 2023-04-17 - ZAKUP I MONTAŻ LAMP SOLARNYCH ORAZ HYBRYDOWYCH NA TERENIE GMINY REGIMIN Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:
Dodano: 2023-02-27 - ZAKUP I MONTAŻ LAMP SOLARNYCH ORAZ HYBRYDOWYCH NA TERENIE GMINY REGIMIN Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:
Dodano: 2022-08-05 - „Wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską do bieżącego utrzymania dróg będących w administracji Gminy Siedlce w roku 2021”
Dodano: 2020-12-22 - Zakup remontera drogowego (Patcher)
Dodano: 2020-07-20 - „Wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską do bieżącego utrzymania dróg będących w administracji Gminy Siedlce w roku 2020”
Dodano: 2020-01-23 - Wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską do bieżącego utrzymania dróg będących w administracji Gminy Siedlce w roku 2019
Dodano: 2019-02-18 - Dostawa remontera drogowego typu patcher
Dodano: 2018-05-17 - Dostawa remontera drogowego typu patcher
Dodano: 2018-04-26 - Wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską do bieżącego utrzymania dróg będących w administracji Gminy Siedlce w roku 2018
Dodano: 2018-01-09