Gmina Czerwonak ogłasza przetarg
- Adres: 62004 Czerwonak, ul. Źródlana
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 616 544 204 , fax. 618 120 270
- Data zamieszczenia: 2017-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwonak
ul. Źródlana 39
62004 Czerwonak, woj. wielkopolskie
tel. 616 544 204, fax. 618 120 270
REGON: 63125874400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zakup i instalacja elementów małej architektury (wiat rowerowych, samoobsługowej stacji naprawy rowerów) oraz dodatkowego wyposażenia (stojaki na rowery, kosze na śmieci, ławki) – „Węzeł przesiadkowy Czerwonak”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i instalacja elementów małej architektury (wiat rowerowych, ogólnodostępnej, samoobsługowej stacji naprawy rowerów) oraz dodatkowego wyposażenia w rejonie parkingu buforowego przy przystanku kolejowym w Czerwonaku – w formie zaprojektuj i wybuduj. 2. Wymagania techniczne dla elementów małej architektury i dodatkowego wyposażenia: szczegółowy opis zawarty w programie funkcjonalno – użytkowym. 3. Samoobsługowa stacja naprawy rowerów: Obudowa z ocynkowanej/kwasoodpornej blachy malowanej proszkowo lub plastycznie. Urządzenie montowane do podłoża lub ściany za pomocą kotw. Stalowe linki w owijce PCV wiszące wewnątrz szafy urządzenia, służące do umocowania na nich narzędzi; ich długość powinna pozwalać na dotarcie do części rowerowych podzespołów. Stacja winna być wyposażona w ręczną pompkę powietrza z adapterem na wszystkie zawory rowerowe. Konstrukcja stacji powinna pozwalać na umieszczenie roweru na wspornikach; dokonywania napraw czy przeglądu roweru z możliwością ruchów korbą. Wyposażona w QR CODE z instrukcjami napraw usterek rowerowych, wkrętak krzyżowy, wkrętak płaski, wkrętak TORX T25, klucz nastawny, klucz płaski 8×10 mm, klucz płaski 13×15 mm, zestaw nimbusów w rękojeści, łyżki do opon. 4. Zakres obejmuje: opracowanie niezbędnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień, decyzji, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę i użytkowanie obiektu, realizację, odbiór i przekazanie w użytkowanie wszystkich elementów i urządzeń. 5. Na całość wykonanych robót objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji i rękojmii, licząc od dnia bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca lub podwykonawca winien dysponować co najmniej jednym pracownikiem ogólnobudowlanym, zatrudnionym na podstawie umowy o pracę, który będzie wykonywać pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.), polegającą na montażu elementów małej architektury. Wykonawca lub podwykonawca w niniejszym przedmiocie winien złożyć stosownej treści oświadczenie o zatrudnieniu pracowników, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 800,00 PLN (słownie PLN: osiemset 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w powyższym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. VIII.1.1) SIWZ, Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedmiotowego oświadczenia. 2. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto obok dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa: 1) ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część II SIWZ, 2) zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – na załączniku nr 4 do formularza oferty – w sytuacji polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, 3) oświadczenie, na podstawie art. 24 ust. 11 Prawa zamówień publicznych o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do oferty, 4) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego – w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez Pełnomocnika, 5) stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Oprac. dok. projekt.-kosztor. dla inwest. pn. Przebud. ul. Jastrzębiej w Pile na odc. od ul. Przemysłowej do ul. Łabędziej w tym bud. ścieżki rower. w ram. syst. dróg rower. na obsz. ZIT MOF Piły
Dodano: 2024-07-17 - Kompleksowa modernizacja stołówki w Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Żychlinie - zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-07-14 - Wykonanie instalacji fotowoltaicznych w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-06-03 - Budowa instalacji fotowoltaicznej na potrzeby AQUAPARK KALISZ sp. z o. o. w Kaliszu w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-05-31 - Pełnienie funkcji koordynatora procesu inwestycyjnego
Dodano: 2024-05-29 - Oprac. dok. projekt.-kosztor. dla inwest. pn. Przebud. ul. Jastrzębiej w Pile na odc. od ul. Przemysłowej do ul. Łabędziej w tym bud. ścieżki rower. w ram. syst. dróg rower. na obsz. ZIT MOF Piły
Dodano: 2024-05-15 - Przygotowanie kompletnego programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania pn. „Rozwój zachodniej strefy przemysłowej w Pile, w tym parku przemysłowego Piła-lotnisko”
Dodano: 2023-04-17 - Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę rozbudowę i przebudowę dróg w gminie Kobylin.
Dodano: 2023-03-03 - Budowa ulic Żmudzińskiego, Czarneckiego, Mierosławskiego, odcinków ulicy Promiennej i Krzywej w Dobrzycy” w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2022-10-25 - Sporządzenie dokumentacji projektowej monitoringu wizyjnego na Oddziale Golęcin POSiR ul. Warmińska 1.
Dodano: 2022-10-09