Przetargi.pl
zakup i dostawę szwów chirurgicznych, materiałów hemostatycznych i innych materiałów chirurgicznych

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Szymanowskiego 11
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2478000 w. 115 , fax. 041 2478050
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Szymanowskiego 11 11
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2478000 w. 115, fax. 041 2478050
    REGON: 00031147300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.ostrowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup i dostawę szwów chirurgicznych, materiałów hemostatycznych i innych materiałów chirurgicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i dostawa szwów chirurgicznych, specjalistycznych materiałów medycznych i hemostatyków według opisu zawartego w załączniku nr 1 - przedmiot zamówienia, podzielonego na 10 części, który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji: 1 - Szew syntetyczny niewchlanialny 2 - Szew naturalny, niewchłanialny 3 - Szew syntetyczny wchłanialny 4 - Szew syntetyczny wchłanialny 5 - Szew syntetyczny niewchłanialny 6 - Szew syntetyczny, wchłanialny 7 - Siatki i plastry 8 - Siatki 9 - Materiały hemostatyczne 10 - Szwy antyewentracyjne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411214
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane w tym postępowaniu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 w zw. a art. 24 ust. 1 i 2. Ocena spełnienia udziału w postępowaniu dokonywana będzie według kryterium: dostarczenie dokumentu lub oświadczenia potwierdzającego spełnianie warunku - spełnia, nie dostarczenie - nie spełnia z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007, N 223 poz. 1655).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa zam. pub. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub też określony okres ich ważności obejmować musi termin otwarcia ofert. 4) koncesja/zezwolenie, na sprzedaż leków zgodnie z Ustawą Prawo Farmaceutyczne (Dz. Nr 126; poz.1381 z poźn. zm.), w przypadku braku konieczności posiadania - oświadczenie, 5) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia (za spełnienie warunku zamawiający uzna wykonanie minimum 3 dostaw), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.ostrowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach