Przetargi.pl
Konserwacja pasa drogowego nawierzchni bitumicznych ulic lokalnych w Ostrowcu Świetokrzyskim w 2010 r.

Gmina Ostrowiec Świętokrzyski ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Głogowskiego 3/5
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. (041) 2672100 , fax. (041) 2672110
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
    ul. Głogowskiego 3/5 3/5
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. (041) 2672100, fax. (041) 2672110
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja pasa drogowego nawierzchni bitumicznych ulic lokalnych w Ostrowcu Świetokrzyskim w 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na przestrzeni 2010 r. w miejscach wskazanych przez przedstawiciela zamawiającego remontów i napraw nawierzchni dróg gminnych z zastosowaniem technologii: nakładka z masy bitumicznej, remont masą z otaczarki, asfalt lany, uzupełnianie podbudowy kruszywem naturalnym łamanym, naprawa powierzchniowych rakowin i drobnych nierówności lub spękań nawierzchni. Środki przeznaczone w budżecie na realizację zamówienia: 350.000 zł. brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: - wykonywali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane o podobnym charakterze i zakresie (co najmniej dwie roboty z zakresu remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych). - dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia - dysponują wytwórnią masy mineralno - asfaltowej zlokalizowanej w odległości umożliwiającej dowóz masy do miejsca wbudowania w czasie nie dłuższym niż 2 godziny, posiadającą aktualne świadectwo dopuszczenia do ruchu przez inspekcję sanitarną i władze ochrony środowiska. (Uwaga: honorowana będzie także promesa umowy na dostawę masy z firmą dysponującą wytwórnią spełniającą wymogi j.w.) 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich, 2. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - co najmniej dwie referencje z zakresu remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych, 3. wykaz sprzętu potrzebnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca, 4. oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu wytwórnią masy mineralno - asfaltowej zlokalizowanej w odległości umożliwiającej dowóz masy do miejsca wbudowania w czasie nie dłuższym niż 2 godziny, posiadającą aktualne świadectwo dopuszczenia do ruchu przez inspekcję sanitarną i władze ochrony środowiska. Uwaga: honorowana będzie także promesa umowy na dostawę masy z firmą dysponującą wytwórnią spełniającą wymogi j.w., 5. oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawia art. 24 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.ostrowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach