Przetargi.pl
Wykonanie konserwacji i bieżącego utrzymania nawierzchni na drogach gminnych o nawierzchni gruntowej i ulepszonej w mieście Starachowice w 2015 r

Gmina Starachowice ogłasza przetarg

  • Adres: 27-200 Starachowice, ul. Radomska 45
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 273 82 75 , fax. 41 273 82 75
  • Data zamieszczenia: 2015-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Starachowice
    ul. Radomska 45 45
    27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 273 82 75, fax. 41 273 82 75
    REGON: 29100989200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starachowice.eu/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie konserwacji i bieżącego utrzymania nawierzchni na drogach gminnych o nawierzchni gruntowej i ulepszonej w mieście Starachowice w 2015 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji i bieżącego utrzymania nawierzchni gruntowych na drogach gminnych na terenie Miasta Starachowice zgodnie z poniższym zakresem rzeczowym: 1. Konserwacja i bieżące utrzymanie nawierzchni gruntowych klińcem przy głębokości wyboi do 10cm przy uwzględnieniu kosztu zakupu i transportu materiału drogowego - Minimum 18.000 m2 Maximum 24.000 m2. 2. Konserwacja i bieżące utrzymanie nawierzchni gruntowych tłuczniem przy głębokości wyboi do 10cm przy uwzględnieniu kosztu zakupu i transportu materiału drogowego - Minimum 3.750 m2 Maximum 5.000 m2. 3. Konserwacja i bieżące utrzymanie nawierzchni gruntowych żużlem paleniskowym - głębokość wyboi do 10cm przy uwzględnieniu kosztu zakupu i transportu materiału drogowego - Minimum 750 m2 Maximum 1.000 m2. 4. Konserwacja i bieżące utrzymanie nawierzchni gruntowych innym materiałem (w tym destrukt asfaltowy) przy głębokości wyboi do 10 cm przy uwzględnieniu kosztu zakupu i transportu materiału drogowego - Minimum 7.500 m2 Maximum 10.000 m2. 5. Konserwacja i bieżące utrzymanie nawierzchni gruntowych innym materiałem będącym własnością Zamawiającego (w tym: destrukt asfaltowy, kruszywo z gruzu betonowego) przy głębokości wyboi do 10 cm przy uwzględnieniu kosztu załadunku i transportu w granicach adm. miasta (śr. odległość ok. 5km) - Minimum 3.750 m2 Maximum 5.000 m2. 6. Konserwacja nawierzchni gruntowych równiarką - Minimum 112.500 m2 Maximum 150.000 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają Wymagania odnośnie wykonania, prowadzenia i odbioru robót związanych z  konserwacją i bieżącym utrzymaniem nawierzchni dróg o nawierzchni  gruntowej i ulepszonej. Termin rozpoczęcia wykonania i zakończenia poszczególnych zleceń (w całym okresie realizacji umowy) zostanie określony każdorazowo przy ustalaniu zakresu robót. Termin wykonania zleceń awaryjnych (w całym okresie realizacji umowy), niezwłocznie po zgłoszeniu, nie dłużej niż w ciągu 24 godzin. Wszelkie prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia należy wykonywać zgodnie z Wymaganiami odnośnie wykonania, prowadzenia i odbioru robót związanych z konserwacją i bieżącym utrzymaniem nawierzchni dróg o nawierzchni  gruntowej i ulepszonej - załącznik Nr 1 do SIWZ. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności prywatnej i osób prawnych spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu (tylko przelewem na n/w konto bankowe Zamawiającego), - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, oo których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 Nr 42, poz. 275z póź. zm). Wadium w wysokości: 5 000,00 zł należy wnieść: 1) w pieniądzu - przelewem na konto nr 97 1560 0013 2851 9704 3000 0013 Getin Noble Bank Spółka Akcyjna tytułem: WADIUM na przetarg Wykonanie konserwacji i bieżącego utrzymania nawierzchni na drogach gminnych o nawierzchni gruntowej i ulepszonej w mieście Starachowice w 2015 r. - z takim wyliczeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty (wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego); 2) w innych formach - w terminie składania oferty. Oryginał dokumentu zdeponować w kasie (w kopercie zaadresowanej na Urząd Miejski, Kasa ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, z dopiskiem WADIUM na przetarg Wykonanie konserwacji i bieżącego utrzymania nawierzchni na drogach gminnych o nawierzchni gruntowej i ulepszonej w mieście Starachowice w 2015 r., kopię dokumentu dołączyć do oferty). Potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie przelewów oraz kopie dokumentów dotyczących innych niż w pieniądzu form wadium, należy dołączyć do oferty najpóźniej w terminie jej składania. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zleceń awaryjnych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.starachowice.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach