Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Bieliny

Gmina Bieliny ogłasza przetarg

  • Adres: 26-004 Bieliny, ul. Partyzantów 17
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 041 3026107
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieliny
    ul. Partyzantów 17 17
    26-004 Bieliny, woj. świętokrzyskie, fax. 041 3026107
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieliny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Bieliny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje konserwację oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Bieliny polegającą na utrzymaniu sprawności technicznej 902 punktów oświetlenia ulicznego, przy czym liczba ta może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od faktycznej liczby punktów świetlnych utrzymanych w okresie rozliczeniowym, który stanowi jeden miesiąc. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1. wymianę niesprawnych źródeł światła, 2. wymianę i naprawę uszkodzonych elementów opraw, 3. regulację położenia źródeł światła względem kloszy i odbłyśników, 4. zewnętrzne czyszczenie opraw, mycie kloszy i odbłyśników, 5. wymianę niesprawnych bezpieczników, 6. przegląd, konserwację i wymianę wyeksploatowanych złącz kablowych latarniach wydzielonej sieci, 7. wymianę uszkodzonego osprzętu elektrycznego w oprawach, 8. konserwację słupów, wysięgników, przewieszek, konstrukcji wsporczych, 9. malowanie słupów stalowych i wysięgników oświetlenia wydzielonego, 10. malowanie szaf oświetleniowych (sterowniczych), uzupełnienie opisów, 11. prostowanie pochylonych słupów i wysięgników oświetlenia wydzielonego, 12. uzupełnienie i konserwacja zamknięć skrzynek, wnęk słupowych, 13. przegląd i konserwacja aparatury łączeniowej i sterowniczej, 14. czyszczenie i konserwację tablic rozdzielczych, 15. regulacje zegarów sterowniczych, 16. wymianę niesprawnych urządzeń sterowniczych (zegarów, styczników, gniazd bezpiecznikowych itp.), 17. wymianę uszkodzonych przewodów w słupach oświetleniowych i wysięgnikach, 18. usuwanie zwarć na liniach napowietrznych nn, 19. regulacja zwisów oświetlenia drogowego, 20. lokalizację i naprawę uszkodzonych kabli zasilających obwody oświetleniowe, 21. naprawę zerwanych lub uszkodzonych przewodów oświetlenia ulicznego w sieci ulicznego w sieci podwieszonej, 22. kontrolę sprawności oświetlenia na terenie gminy, 23. wykonywanie pomiarów napięć i obciążeń, 24. pomiary eksploatacyjne (rezystancji uziemień ochronnych, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej), 25. przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji dotyczących niesprawności oświetlenia drogowego oraz konserwacja sieci oświetlenia ulicznego w zakresie: 1. poprawa rezystancji uziemień opraw oświetleniowych, 2. wymianę (naprawę) uszkodzonych skrzynek sterowania oświetleniem ulicznym podwieszonych na słupach linii napowietrznych nn, 3. zabezpieczenie i wymianę uszkodzonych punktów świetlnych przez osoby trzecie np. w wyniku kolizji drogowych(np. opraw, kloszy, daszków, szaf oświetleniowych itp.) będzie realizowana na uzasadniony wniosek Zamawiającego. 2. Informacja o przedmiocie zamówienia. Konserwacja oświetlenia ulicznego wykonywana będzie na urządzeniach będących własnością lub użytkowanych przez Rejonowy Zakład Energetyczny właściwy do rejonizacji w ramach ZEORK Skarżysko - Kamienna (RZE Kielce).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1. udokumentowane należyte wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców), 2. Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje do wykonania zamówienia tj.: posiadają aktualne świadectwa kwalifikacyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828 z póź. zm.) w zakresie: - dozoru - dla kierujących czynnościami osób wykonujących prace w zakresie konserwacji, naprawą, czynności kontrolno - pomiarowych i montażu urządzeń oświetlenia drogowego, - eksploatacji - dla wykonujących prace w zakresie konserwacji - czynności związane z zabezpieczeniem i utrzymaniem należytego stanu technicznego urządzeń oświetlenia drogowego posiadające dodatkowo uprawnienia w zakresie wykonywania prac pod napięciem (PPN). 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1. Wykaz wykonanych usług w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji w zakresie opisanym w rozdziale 10 ust 1 pkt 1.1 ppk 2 siwz, wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do oferty z załączeniem dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje tj. posiadają aktualne świadectwa kwalifikacyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828 z póź. zm.) w zakresie dozoru i eksploatacji. Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieliny.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach