Przetargi.pl
Konserwacja i eksploatacja sieci oświetlenia drogowego na terenie miasta i gminy Końskie

Gmina Końskie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-200 Końskie, ul. Partyzantów 1/24
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3723249, 3723720 , fax. 041 3722955
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Końskie
    ul. Partyzantów 1/24 1/24
    26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3723249, 3723720, fax. 041 3722955
    REGON: 29100979700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i eksploatacja sieci oświetlenia drogowego na terenie miasta i gminy Końskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Końskie posiadającej 4705 punktów świetlnych oraz wykonanie świetlnej dekoracji świątecznej w mieście Końskie. W ramach niniejszego zadania Wykonawca zobowiązany jest do konserwacji i eksploatacji sieci oświetlenia ulicznego, której celem jest utrzymanie jej w stanie sprawności technicznej oraz w stanie gwarantującym bezpieczeństwo ludzi i w zależności od potrzeb obejmuje w szczególności: 1. wymianę niesprawnych źródeł światła,wymianę uszkodzonych opraw oświetleniowych, 2. wymianę i naprawę uszkodzonych elementów opraw: odbłyśniki, klosze, mocowania itp. 3. wymianę uszkodzonego osprzętu elektrycznego w oprawach: zapłonniki, stateczniki, oprawki itp. 4. wymianę niesprawnych bezpieczników, 5. załączanie wyłączników nadmiarowo-prądowych zabezpieczających obwody oświetleniowe po ich zadziałaniu na skutek krótkotrwałych zwarć i przeciążeń 6. regulację położenia źródeł światła względem kloszy i odbłyśników stosownie do potrzeb, 7. czyszczenie opraw, mycie kloszy i odbłyśników każdorazowo przy wymianie lampy, , 8. wymianę wyeksploatowanych złącz kablowych w latarniach wydzielonej sieci, 9. konserwację słupów, wysięgników, przewieszek, konstrukcji wsporczych, 10. malowanie słupów stalowych i wysięgników oświetlenia wydzielonego, 11. malowanie szaf oświetleniowych (sterowniczych), uzupełnianie opisów, 12. prostowanie pochylonych słupów i wysięgników oświetlenia wydzielonego, 13. uzupełnianie i konserwację zamknięć skrzynek, wnęk słupowych, itp., 14. przegląd i konserwację aparatury łączeniowej i sterowniczej minimum 1 raz w roku, 15. czyszczenie i konserwację tablic rozdzielczych minimum 1 raz w roku, 16. regulację zegarów sterowniczych, 17. wymianę niesprawnych urządzeń sterowniczych /zegarów sterujących, styczników, gniazd bezpiecznikowych itp./, 18. wymianę uszkodzonych przewodów w słupach oświetleniowych i wysięgnikach, 19. usuwanie zwarć na liniach napowietrznych nn zasilających obwody oświetleniowe, 20. regulację zwisów przewodów napowietrznych oświetlenia drogowego, 21. lokalizację i naprawę uszkodzonych kabli zasilających obwody oświetleniowe, 22. naprawę zerwanych lub uszkodzonych przewodów oświetlenia ulicznego w sieci podwieszonej, 23. wymianę lub naprawę uszkodzonych sterowniczych skrzynek oświetleniowych na słupach linii nn, 24. zabezpieczenie i wymianę urządzeń uszkodzonych przez osoby trzecie, np. w wyniku kolizji drogowych lub aktów wandalizmu itp. (np.: słupów oświetlenia wydzielonego, opraw, kloszy, daszków, szaf oświetleniowych, itp.), 25. okresową kontrolę sprawności oświetlenia drogowego na terenie gminy, 26. usuwanie gałęzi drzew ograniczających skuteczność świecenia lamp lub powodujących zwarcia oraz inne uszkodzenia linii napowietrznych zasilających obwody oświetleniowe, 27. przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji dotyczących niesprawności oświetlenia drogowego oraz prowadzenie dokumentacji związanej z konserwacją oświetlenia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje całodobową dyspozycyjność i ciągły dozór urządzeń oświetlenia oraz wykonanie prac związanych z usuwaniem awarii i usterek, a w szczególności utrzymywanie w sprawności technicznej punktów oświetlenia ulicznego zapewnienie świecenia wszystkich opraw oświetleniowych w ustalonych godzinach określonych w kalendarzu świeceń, także w niedziele i święta. Ponadto Wykonawca wykona montaż świetlnej dekoracji świątecznej w mieście Końskie polegającej na naprawie, montażu, demontażu i utrzymaniu w stanie sprawności elementów świetlnych będących w posiadaniu Urzędu Miasta i Gminy Końskich oraz ich konserwacja w czasie trwania umowy. Wykaz elementów iluminacji świątecznych będących obecnie w posiadaniu Zamawiającego oraz miejsca ich zamontowania przedstawia zał. nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. W celu rozwieszenia w/w iluminacji Wykonawca winien pobrać je z magazynu znajdującego się przy ul. Partyzantów 3 po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Wykonawca winien dokonać przeglądu, naprawy i rozwieszenia iluminacji świątecznych na wytypowanych ulicach miasta Końskie zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmian w lokalizacji iluminacji świątecznych. Podłączenie iluminacji do sieci elektrycznej musi spełniać warunki bezpieczeństwa i powinno być wykonane przez osoby posiadające uprawnienia w specjalności elektrycznej. Wykonawca jest zobowiązany do montażu elementów iluminacji świątecznych w sposób gwarantujący bezpieczeństwo użytkownikom ruchu drogowego. Elementy pobrane z magazynu będą mocowane przy pomocy taśm stalowych bądź innych metod wynikających z konstrukcji elementów iluminacji ponadto należy założyć podkładki z włókniny lub innego materiału w taki sposób, aby montowane elementy nie uszkodziły powierzchni słupów. Po zdemontowaniu elementów iluminacji Wykonawca dokona ich przeglądu, po którym przedłoży Zamawiającemu ewentualny wykaz elementów iluminacji świątecznych nie nadających się do naprawy z propozycją ich likwidacji. Wykonawca dokonana naprawy pozostałych elementów iluminacji i złoży je w magazynie znajdującym się przy ul. Partyzantów 3. Jednocześnie Wykonawca dostarczy dwa metalowe pierścienie zwiększające wysokość sztucznej choinki wraz z oświetleniem oraz dokona montażu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i demontażu całej choinki wraz z oświetleniem w sezonie zimowym 2016-2017r. Zakres zamówienie obejmuje zakup pierścieni i oświetlenia o następujących parametrach: a) wysokość jednego pierścienia min. 0,7m b) średnica dolnej podstawy z gałązkami min. 3,88 m c) dodatkowe obciążenie min 750 kg d) ilość gałęzi min. 100 e) solidna stalowa konstrukcja malowana proszkowo skręcana na metalowe obejmy f) min. długość zewnętrznego sznura LED 220 m w kolorze ciepła biel z efektem błysku zimna biel g) min. 6 szt meteorów do min. długości 80 cm składające się z 96 LED- ów obustronnie. h) min. 8 szt gwiazdek LED w kolorze zimna biel i) 60 szt bombek PVC połysk o min. średnicy 15 cm Dostawa dwóch metalowych pierścieni zwiększających wysokość sztucznej choinki oraz montaż całej choinki winien być wykonany w terminie do 04.12.2016r. w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Minimalny czas usunięcia awarii- 7 dni Termin realizacji zamówienia: od 01.10.2016r. do 31.12.2017r W tym: w tym 1) konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Końskie od 01.01.2017r. do 31.12.2017r. 2) montaż świetlnej dekoracji świątecznej oraz dostawa dwóch metalowych pierścieni i montaż całej sztucznej choinki świetlnej do 04.12.2016r. 3. demontaż iluminacji świetlnych na terenie miasta w dniach 14- 16 stycznia 2017r. 4) demontaż iluminacji świetlnych na lodowisku w dniach 13 - 18.02.2017r. 5) demontaż sztucznej choinki świetlnej do 20.01.2017r..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: TErmin usunięcia awarii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach