Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Łopuszno

Gmina Łopuszno ogłasza przetarg

  • Adres: 26-070 Łopuszno, ul. Konecka 12
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3914009 , fax. 41 3914054
  • Data zamieszczenia: 2016-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łopuszno
    ul. Konecka 12 12
    26-070 Łopuszno, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3914009, fax. 41 3914054
    REGON: 29101029200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lopuszno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Łopuszno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji oświetlenia ulicznego i drogowego na terenie Gminy Łopuszno w roku 2016. Konserwacja oświetlenia obejmuje bieżące usuwanie awarii oraz uszkodzeń związanych z wyeksploatowaniem elementów urządzeń oświetlenia ulic i dróg. 2. Wykaz punktów oświetlenia objętych konserwacją, stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Liczba i lokalizacja punktów oświetlenia w okresie wykonywania umowy będzie aktualizowana każdorazowo po zamontowaniu nowych punktów świetlnych lub likwidacji istniejących. W takich przypadkach strony aktualizują treść załącznika do umowy poprzez sporządzenie właściwego aneksu. 4. Wykonawca w ramach konserwacji oświetlenia jest zobowiązany utrzymać w sprawności technicznej punkty oświetlenia i w zależności od potrzeb wykonać: 1) wymianę niesprawnych źródeł światła, 2) wymianę i naprawę uszkodzonych elementów opraw, 3) regulację położenia źródeł światła względem kloszy i odbłyśników stosownie do potrzeb, 4) czyszczenie opraw, mycie kloszy i odbłyśników stosownie do potrzeb, 5) wymianę niesprawnych bezpieczników, 6) wymianę uszkodzonego osprzętu elektrycznego w oprawach, 7) przegląd, konserwację i wymianę wyeksploatowanych złącz kablowych w latarniach wydzielonej sieci, 8) konserwację słupów, wysięgników, przewieszek, konstrukcji wsporczych, 9) malowanie słupów stalowych i wysięgników oświetlenia wydzielonego stosownie do potrzeb, 10) malowanie szaf oświetleniowych (sterowniczych), uzupełnianie opisów, 11) prostowanie pochylonych słupów i wysięgników oświetlenia wydzielonego, 12) uzupełnianie i konserwację zamknięć skrzynek, wnęk słupowych, itp., 13) przegląd i konserwację aparatury łączeniowej i sterowniczej, 14) czyszczenie i konserwację tablic rozdzielczych, 15) regulację zegarów sterowniczych, 16) wymianę niesprawnych urządzeń sterowniczych /zegarów, styczników, gniazd bezpiecznikowych itp./, 17) wymianę uszkodzonych przewodów w słupach oświetleniowych i wysięgnikach, 18) usuwanie zwarć na liniach napowietrznych nn, 19) regulację zwisów oświetlenia drogowego, 20) prześwietlanie koron drzew i krzewów w rejonie punktów oświetleniowych, 21) lokalizację i naprawę uszkodzonych kabli zasilających obwody oświetleniowe, 22) naprawę zerwanych lub uszkodzonych przewodów oświetlenia ulicznego w sieci podwieszonej, 23) wymianę (naprawę) uszkodzonych skrzynek sterowania oświetleniem ulicznym podwieszonych na słupach linii napowietrznych nn, 24) zabezpieczenie i wymianę urządzeń uszkodzonych przez osoby trzecie, np. w wyniku kolizji drogowych (np: słupów oświetlenia wydzielonego, opraw, kloszy, daszków, szaf oświetleniowych, itp.) 25) kontrolę sprawności oświetlenia na terenie gminy, 26) wykonywanie pomiarów napięć i obciążeń, 27) pomiary eksploatacyjne (rezystancji uziemień ochronnych, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej), 28) poprawa rezystancji uziemień opraw oświetleniowych, 29) przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji dotyczących niesprawności oświetlenia, 5. Wykonawca jest zobowiązany także do innych niż wymienione w pkt.4 czynności konserwacyjne zapewniające należyte funkcjonowanie oświetlenia w okresie wykonywania umowy, zgodnie ze złożoną ofertą (wymiana kompletnych opraw oświetleniowych). 6. Wykonawca zobowiązany jest do usuwania awarii oświetlenia. Za awarie uznaje się: brak oświetlenia na całym obwodzie wychodzącym ze stacji transformatorowej. 7. Wykonawca w ofercie wskaże czas przystąpienia do usunięcia awarii od chwili zgłoszenia. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu stały dostęp do dokonywania zgłoszeń i potwierdza przyjęcie zgłoszenia. 8. Czas usunięcia awarii przez Wykonawcę nie może przekroczyć 48 godzin od chwili zgłoszenia chyba, że zachodzi wyjątkowa sytuacja niezależna od Wykonawcy a mająca swe źródło w okolicznościach powstania awarii, rozmiaru awarii lub nadzwyczajnych trudności technicznych. Każdy przypadek zaistnienia wyjątkowej sytuacji będzie stwierdzony w pisemnym protokole sporządzonym przez Strony. W razie wyjątkowej sytuacji, Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia awarii nie później niż 72 godziny od chwili zgłoszenia. 9. W przypadku zgłoszenia o braku działania poszczególnych punktów oświetleniowych (pojedyncza lampa) Wykonawca dokonuje usunięcia tej usterki w terminie do 5 dni od dnia zgłoszenia. Do dokonywania zgłoszenia postanowienia pkt.7 stosuje się odpowiednio. 10. Wykonawca świadcząc usługę polegającą na malowaniu słupów i wysięgników jest zobowiązany do ich wykonania w terminie nie dłuższym niż 20 dni od dnia ich rozpoczęcia. 11. Wykonawca dokona montażu, podłączenia do napięcia oraz demontażu iluminacji świąteczno-noworocznej w Łopusznie: - na ul. Koneckiej (latarnie parkowe) na słupach Nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, - na ul. Rynek (latarnie parkowe) na słupach Nr 9, 10, 11, 12, 13, - na ul. Przedborskiej od słupa Nr 17 do budynku internatu, - na ul. Włoszczowskiej od słupa Nr 27 do Nr 27/1, - na ul. Strażackiej od słupa Nr 4 do Nr 5, - na ul. Kieleckiej od słupa Nr 39 do Nr 39/1 - oraz na budynku Urzędu Gminy w Łopusznie przy ul Koneckiej 12; w następujących terminach: - roboty podłączeniowe, montażowe iluminacji świątecznej od dnia 04.12.2016r. i zakończenie prac: do dnia 06.12.2016r. - roboty demontażowe iluminacji świątecznej od dnia 14.01.2017r. i zakończenie prac: do dnia 15.01.2017r. Wykonawca przedmiot umowy wykonuje zgodnie z obowiązującymi przepisami, na podstawie przeprowadzonej ocen stanu technicznego urządzeń oraz prowadzonej dokumentacji eksploatacyjnej sieci w tym harmonogramu prac konserwacyjnych. Konserwacja oświetlenia drogowego prowadzona będzie zgodnie normami, zasadami wiedzy technicznej oraz na ustalonych niniejszą umową warunkach. Wykonawca zobowiązany będzie do podpisania i przestrzegania Zasad współpracy z PGE Dystrybucja S.A.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji na zgłoszoną awarię
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lopuszno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach