Przetargi.pl
Zakup i dostawę materiałów dydaktycznych w ramach projektu: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Dźwierzuty

Urząd Gminy w Dźwierzutach ogłasza przetarg

  • Adres: 12-120 Dźwierzuty, ul. Niepodległości 6
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 621 12 32 , fax. 89 621 12 33
  • Data zamieszczenia: 2012-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Dźwierzutach
    ul. Niepodległości 6 6
    12-120 Dźwierzuty, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 621 12 32, fax. 89 621 12 33
    REGON: 00053284300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminadzwierzuty.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawę materiałów dydaktycznych w ramach projektu: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Dźwierzuty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Zakup i dostawa doposażenia bazy dydaktycznej w niezbędne pomoce dydaktyczne i materiały oraz sprzęt w ramach projektu systemowego Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Dźwierzuty współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji, jakości na cały dostarczany asortyment. 3. Wszystkie pomoce dydaktyczne i sprzęt muszą być fabrycznie nowe , wolne od wad, posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w 100% bezpieczne dla dzieci, posiadać świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający może zażądać od Wykonawcy dostarczenia w.w dokumentów dla każdego z dostarczanych produktów. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia wymaganego dokumentu. W przypadku nie dostarczenia dokumentów dostarczony towar zostanie na koszt Wykonawcy wymieniony na inny spełniający w.w wymogi. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający informuje, że w przetargu podano przykładowe nazwy pomocy dydaktycznych. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania pomocy o innych nazwach, ale o takiej samej tematyce i przeznaczeniu. 5. Jeżeli w szczegółowym wykazie pomocy dydaktycznych wskazano produkty konkretnych producentów lub podano nazwę własną produktu, Zamawiający informuje, że zrobiono to w celu dokładnego opisu przedmiotu i dopuszcza produkty jakościowo równoważne o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do wskazanych w wykazie i gwarantujących realizację zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ. 6. Wykonawca jest zobowiązany poinformować zamawiającego o terminie dostawy z wyprzedzeniem co najmniej 2-dniowym. 7. W przypadku stwierdzenia, że przedmiot dostawy ma wady lub jest niezgodny z umową Zamawiający ma prawo odmówić odbioru do czasu zaoferowania przedmiotu dostawy zgodnego umową lub wolnego od wad. 8. O wadach Zamawiający zawiadomi Wykonawcę pisemnie lub faksem, wysłanym nie później niż w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia. 9. Reklamacje będą załatwione przez Wykonawcę niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia. 10. Dostarczenie przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminadzwierzuty.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach