Ośrodek Kultury w Grodzisku Dolnym ogłasza przetarg
- Adres: 37-306 Grodzisko Dolne, Grodzisko Dolne 332
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0-17 243 61 41 , fax. 0-17 240 36 06
- Data zamieszczenia: 2009-09-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Kultury w Grodzisku Dolnym
Grodzisko Dolne 332 332
37-306 Grodzisko Dolne, woj. podkarpackie
tel. 0-17 243 61 41, fax. 0-17 240 36 06
REGON: 00099992000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.grodziskodolne.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminny Ośrodek Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawę instrumentów muzycznych dla Orkiestry Dętej w Grodzisku Dolnym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostawę instrumentów muzycznych dla Orkiestry Dętej w Grodzisku Dolnym I w tym : 1) Zakup i dostawa instrumentów muzycznych: - Klarnet - Flet - Trąbka - Puzon - Saksofon tenorowy - Saksofon altowy - Sakshorn tenorowy - Suzafon Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja zakupu i dostawy instrumentów muzycznych stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 373100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca wniesie wadium w wysokości 1 500 , 00 PLN 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wniesione w formie: - pieniądza - poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancji bankowej - gwarancji ubezpieczeniowej - poręczenia udzielanego przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007 nr 42 poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego tj. BS Leżajsk o/Grodzisko Dolne 63 9187 1024 2003 2000 1078 0001 .Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu ( wpłaty) załączona do oferty. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium , jeżeli: - Upłynął termin związania ofertą - Zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy - Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego , a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia 5. Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy Prawo zamówień Publicznych Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy : - Który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - Który został wykluczony z postępowania - Którego oferta została odrzucona 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców , którym zwrócono wadium na podstawie art.46.ust 2 pkt 2 i 3 , jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia jego oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu , Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego , na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli wykonawca , którego oferta została wybrana: Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. - Nie wniósł należytego zabezpieczenia wykonania umowy. - Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium , spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia - zamawiający uzna, że wykonawca ma wystarczające doświadczenie jeżeli w okresie ostatnich pięciu latach zrealizował co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż 150 tysięcy złotych , lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają dostęp do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 200 000 PLN. - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na nie mniejszą niż 100 000 PLN - udzielą gwarancji na zamówione instrumenty na co najmniej 12 miesięcy d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 PZP 2) Sposób dokonania oceny spełniania wymaganych warunków: a) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia. b) niespełnienie chociażby jednego warunku będzie skutkować wykluczeniem z postępowania: Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy przedstawić: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 3)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy , wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat dostaw , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie - wg załącznika 2b do Specyfikacji. 8)Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9)Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzający zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.grodziskodolne.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP I DOSTAWA FORTEPIANU KONCERTOWEGO - PSM W TARNOBRZEGU
Dodano: 2014-12-06 - ZAKUP I DOSTAWA INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH KLAWISZOWYCH DLA POTRZEB ZSM W KROŚNIE
Dodano: 2014-11-12 - Zakup i dostawa instrumentów muzycznych dla Orkiestry Dętej w Grodzisku Dolnym
Dodano: 2014-09-09 - Zakup i dostawa nowych instrumentów muzycznych dla Szkoły Muzycznej I stopnia w Niwiskach.
Dodano: 2014-08-01 - Zakup instrumentów muzycznych fortepian cyfrowy, kontrabas na potrzeby Filharmonii Podkarpackiej
Dodano: 2014-07-23 - Zakup instrumentów muzycznych dla Orkiestry Dętej z Grodziska Dolnego
Dodano: 2014-07-10 - ZAKUP I DOSTAWA INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH DLA POTRZEB PAŃSTWOWEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I STOPNIA W KOLBUSZOWEJ
Dodano: 2013-09-24 - Zakup nowych instrumentów dla Szkoły Muzycznej I stopnia w Kamieniu
Dodano: 2013-08-16 - Zakup instrumentów muzycznych i akcesoriów na potrzeby działalności statutowej Filharmonii.
Dodano: 2013-08-14 - Zakup instrumentów dla Szkoły Muzycznej I st. w Dydni.
Dodano: 2013-08-02