Gmina Hyżne ogłasza przetarg
- Adres: 36-024 Hyżne, Hyżne 103
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 2295002
- Data zamieszczenia: 2009-09-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Hyżne
Hyżne 103 103
36-024 Hyżne, woj. podkarpackie
tel. 017 2295002
REGON: 69058208000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.hyzne.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont zabytkowego budynku GOK w Hyżnem. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót budowlanych: - drenaż opaskowy budynku z uzupełnieniem i ociepleniem podmurówki - wymiana stolarki okiennej i drzwi - roboty remontowe elewacji oraz remont ścian zewnętrznych - roboty remontowe wewnętrzne - wymiana podłóg - piętro - roboty remontowe wewnętrzne - parter - remont schodów, remont podłóg Sali widowiskowej - schody przeciwpożarowe zewnętrzne - tablice elektryczne i linie zasilające - instalacje elektryczne (parter i piętro) - instalacja odgromowa - pomiary elektryczne Szczegółowy zakres i ilości robót przedstawia przedmiar robót oraz projekt remontu. Zaleca się ponadto przeprowadzenie oględzin miejsca wykonania przedmiotu zamówienia w celu przygotowania wiarygodnej oferty cenowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000,00 zł , słownie: pięć tysięcy złotych .
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - wg. Wzoru (zał. Nr 1) B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. Wg wzoru - zał. Nr 2 C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał roboty budowlane i remontowe w zakresie i o charakterze podobnym jak przedmiot zamówienia (remonty obiektów zabytkowych) dołączając dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - wymagane jest potwierdzenie wykonania co najmniej jednego zadania polegającego na wykonywaniu robót remontowych w obiektach zabytkowych. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - minimum w kwocie odpowiadającej wartości składanej oferty. D.2) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. Ponadto, na ofertę składają się następujące dokumenty: E.1) parafowany przez oferenta projekt umowy stanowiący zał. Nr 3 do niniejszej specyfikacji, E.2) kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z przedmiarami robót stanowiącymi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.hyzne.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont budynku 2/3121 w JW. 2090 Nowa Dęba
Dodano: 2015-05-29 - Remont domków 533; 532; 531; 530; 529; 534; 535, 538, 543, 545, 550, 548, 552, 551, 544 w kompleksie 3187 Jednostka Wojskowa 2090 Nowa Dęba
Dodano: 2014-08-07 - Remont pokrycia dachu domu Maślarza w Skansenie Pastewnik w Przeworsku.
Dodano: 2014-07-15 - Remont domków 536; 537; 539; 540; 541; 542; 547 w kompleksie 3187 Jednostka Wojskowa 2090 Nowa Dęba Sprawa Zp 21/2014
Dodano: 2014-06-03 - Roboty budowlane przy budynku zabytkowym ul. Kilińskiego25 i Rynek 2 w Przeworsku II etap.
Dodano: 2014-05-09 - Remont szatni stadionu Gryf w Mielcu
Dodano: 2014-03-18 - Termomodernizacja budynków oświatowych na terenie Gminy Brzozów
Dodano: 2013-06-24 - Roboty budowlane przy budynku zabytkowym przy ulicy Kilińskiego 25 i Rynek 2 w Przeworsku.
Dodano: 2013-05-02 - Remont dachu budynku mieszkalno-usługowego Matejki 6 w Dębicy.
Dodano: 2013-04-26 - REMONT DACHU I INSTALACJI WODNO - KANALIZACYJNEJ BUDYNKU MIESZKALNO-USŁUGOWEGO MATEJKI 6 W DĘBICY
Dodano: 2012-06-29