Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA FORTEPIANU KONCERTOWEGO - PSM W TARNOBRZEGU

Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. kard. Wyszyńskiego 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8223561 , fax. 015 8223561
  • Data zamieszczenia: 2014-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia
    ul. kard. Wyszyńskiego 1 1
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 015 8223561, fax. 015 8223561
    REGON: 00070788600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.psmtbg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA FORTEPIANU KONCERTOWEGO - PSM W TARNOBRZEGU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przez Wykonawcę (do siedziby Zamawiającego - Tarnobrzeg, ul. Wyszyńskiego 1) transportem własnym instrumentu muzycznego - fortepianu koncertowego o cechach opisanych w pkt 2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) instrument nowy lub używany po gruntownym remoncie, nie starszy niż 50 lat, b) instrument wykonany ręcznie w technologii tradycyjnej c) klawisze wykonane ze świerku europejskiego odporne na przebarwienia antypoślizgowe, d) półtony czernione, 88 klawiszy - 7 1/3 oktawy, e) 3 pedały mosiężne liry, f) rama wykonana z szarego żeliwa frezowana na obrabiarkach CNC, g) naciąg strun - krzyżowy, wykonany z miedzianego nawoju na rdzeniu stalowym, h) strojnica - siedmiowarstwowa wykonana z klonu, i) kołki stroikowe - hartowana, nierdzewna stal, niklowane, j) kolektor brzmienia - rezonator stalowy, k) zamek klapy i pokrywy klawiatury, l) obudowa zewnętrzna i wewnętrzna z 17 warstw sklejki klonowej, m) warstwowa klonowa strojnica, n) płyta rezonansowa ze świerku europejskiego o grubości 9 mm w ognisku czaszy, zwężająca się do 6 mm na jej obrzeżach, o) szkielet wykonany z 5 belek litego drewna świerkowego o gęstości min. 45 cm3, p) żebra płyty rezonansowej wykonane z sosny cukrowej, klejone ręcznie do płyty, q) mostki klejone ręcznie z drewna klonowego r) dno rezonansowe wykonane z drewna świerkowego o grubości 9 mm w ognisku czaszy, zwężającym się do 6 mm na obrzeżach płyty, s) pulpit z drewna topoli - pięć pozycji ustawienia, t) długość: min. 272 cm do 274 cm u) szerokość: min. 154 cm do 156 cm v) wyposażenie dodatkowe - ława fortepianowa - w kolorze fortepianu, regulacja wysokości siedziska, pokrycie siedziska: naturalna skóra. 3. Za równoważne instrumenty w stosunku do wskazanych instrumentów muzycznych Zamawiający uzna takie oferowane przez Wykonawców instrumenty, które pod względem artystycznym, wykonawczym technicznym oraz funkcjonalnym i użytkowym będą równoważne do opisanych w przedmiocie zamówienia. Za równoważne pod względem: a) artystycznym i wykonawczym i funkcjonalnym - Zamawiający rozumie tak wykonany instrument, które umożliwią na etapie jego eksploatacji osiągnięcie zakładanych walorów artystycznych w trakcie wykonywania utworów muzycznych, b) technicznym i użytkowym - Zamawiający rozumie tak wykonane instrumenty, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie co zawarty w opisie przedmiotu zamówienia instrument. Uwagi: a) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno - użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych, udowodnienie ich funkcjonalnej i użytkowej równoważności z systemami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. c) Przedmiot zamówienia obejmuje również pierwsze strojenie instrumentu z intonacją instrumentu po jego wniesieniu i ustawieniu (pozostawieniu) we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w siedzibie Zamawiającego oraz strojenie z intonacją po pierwszym roku użytkowania. 4. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: a) Udzielenia minimum 3 letniego okresu gwarancji. b) Zapewnienia bieżącej konserwacji i napraw w okresie gwarancji w systemie door to door, 5. Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 24 grudnia 2014 roku. 6. Kod CPV: a) 37.31.00.00-4 - instrumenty muzyczne, b) 39.11.33.00-0 - ławy. 7. Termin i sposób płatności - płatne przelewem, jednorazowo po zakończeniu realizacji dostawy instrumentów w terminie 14 dni od daty otrzymania rachunku (faktury). 8. W okresie gwarancji, Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki jakiegokolwiek elementu przedmiotu zamówienia do jego naprawy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od zgłoszenia usterki. Reakcja Wykonawcy na dokonane przez Zamawiającego zgłoszenie - 24 godziny. 9. W przypadkach, o których mowa w punkcie 8, okres gwarancji ulegnie przedłużeniu odpowiednio: 1) w przypadku naprawy - o okres wykonywania naprawy, 2) w przypadku dokonania wymiany - o okres gwarancji. 10. Przed wyborem najkorzystniejszej oferty (na etapie oceny merytorycznej) Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia przedstawicielom Zamawiającego przetestowania instrumentu w siedzibie Zamawiającego lub w innym dogodnym dla Wykonawcy i Zamawiającego miejscu. W przypadku testowania instrumentów poza siedzibą Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do umożliwienia na jego koszt pobytu (przejazd tam i z powrotem, zakwaterowanie i wyżywienie) dwóch wskazanych przez Zamawiającego przedstawicieli. Termin spotkania będzie ustalany w trybie indywidualnym, jednak niezwłocznie po wystosowaniu takiej prośby przez Zamawiającego. Procedura oceny merytorycznej instrumentów przewidywana jest przez okres nie dłuższy niż 7 dni od dnia otwarcia ofert. Celem przetestowania instrumentu jest potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (zgodność oferowanego instrumentu z przedmiotem zamówienia) oraz ocena instrumentu pod kątem kryterium oceny - jakość. Zamawiający zastrzega sobie, iż oceniany przez Zamawiającego na etapie testowania instrument, będzie tożsamym z tym, który w późniejszym terminie (w przypadku powierzenia realizacji zamówienia) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu. Od strony praktycznej będzie to oznaczało dostarczenie przez Wykonawcę (pod rygorem wypowiedzenia umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy) instrumentu o numerach fabrycznych zaznaczonych na etapie testowania przez przedstawicieli Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 373100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.psmtbg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach