Przetargi.pl
Zakup i dostawa nowych instrumentów muzycznych dla Szkoły Muzycznej I stopnia w Niwiskach.

Urząd Gminy Niwiska ogłasza przetarg

  • Adres: 36-147 Niwiska, Niwiska 430
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2279002 w. 33 , fax. 017 2279341
  • Data zamieszczenia: 2014-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Niwiska
    Niwiska 430 430
    36-147 Niwiska, woj. podkarpackie
    tel. 017 2279002 w. 33, fax. 017 2279341
    REGON: 00054140500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.niwiska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa nowych instrumentów muzycznych dla Szkoły Muzycznej I stopnia w Niwiskach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa nowych instrumentów muzycznych dla Szkoły Muzycznej I stopnia w Niwiskach. Wspólny Słownik Zamówień: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne Zakup nowych instrumentów muzycznych dla Szkoły Muzycznej I stopnia w Niwiskach Nazwa Model Ilość Werbel+ statyw+krzesełko Mapex MPX 14x5,5 + Yamaha SS-740a+Mapex T-570A 1 Zestaw perkusyjny Yamaha Gigmaker+Meinl MCS SET 1 Nagłośnienie (zestaw) FBT Kempton GT-12 x 2 + Allen&Heath Zed60-10FX+kable 1 Skrzypce 1/4 Hora V-100 1/4 4 Skrzypce 1/2 Hora V-100 1/2 2 Skrzypce 3/4 Hora V-100 3/4 3 Saksofon altowy Trevor James 3722G 6 Akordeon 80 bas Hohner Bravo 80 3 Klarnet Yamaha YCL-255N 4 Pianino akustyczne Samick JS-121MD EBHP 1 Pianino cyfrowe Yamaha P-105 z drewnianym standem i listwą z 3 pedałami 3 Flet poprzeczny z zagiętą główką Jupiter JFL-509S 5 Flet poprzeczny z prostą główką Trevor James 3041-E 1 9 Trąbka Yamaha YTR-2330 9 Puzon John Packer JP-133LR 5 Waltornia pojedyncza John Packer JP-161 5 Pulpit Athletic NP. 8 Tablica w pięciolinię 160x120cm Tablica 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej w skrócie SIWZ. 1) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Za równoważne, w stosunku do wskazanych instrumentów muzycznych, Zamawiający uzna takie, oferowane przez Wykonawcę instrumenty, które pod względem artystycznym, wykonawczym, funkcjonalnym, technicznym i użytkowym będą równoważne - nie gorsze do opisanych w przedmiocie zamówienia. Za równoważne pod względem: a) artystycznym, wykonawczym i funkcjonalnym - Zamawiający rozumie tak wykonane instrumenty, które umożliwią na etapie ich eksploatacji osiągnięcie zakładanych walorów artystycznych i dźwiękowych w trakcie wykonywania utworów muzycznych, takich lub lepszych jak przy użyciu instrumentów o parametrach referencyjnych, b) technicznym i użytkowym - Zamawiający rozumie tak wykonane instrumenty, które posiadają cechy techniczne, budowę i wyposażenie takie samo lub lepsze co zawarte w opisie przedmiotu zamówienia instrumenty, o podanych parametrach referencyjnych. 2) W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych, udowodnienie ich funkcjonalnej i użytkowej równoważności z systemami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. 3) Zamawiający zastrzega, iż w przypadku wystąpienia wątpliwości co do oświadczeń Wykonawców dotyczących parametrów technicznych oferowanego instrumentu i akcesoriów, wezwie Wykonawców do dostarczenia oferowanego instrumentu wraz z akcesoriami we wskazanym przez Zamawiającego miejscu i czasie, w celu sprawdzenia parametrów podanych w ofercie Wykonawcy. 4) Wykonawca uwzględni w cenie dostawy dowiezienie instrumentów muzycznych na miejsce tj. Szkoła Muzyczna I stopnia w Niwiskach; 36-147 Niwiska 487 oraz ich wniesienie, montaż oraz przegląd i strojenie po dostawie, a także strojenie po pierwszym roku użytkowania. 5) Wymagana jest następująca gwarancja na instrumenty muzyczne: a) pianino - 60 miesięcy b) pozostałe instrumenty muzyczne - 24 miesiące 6) Wykonawca zobowiązany jest do napraw instrumentów muzycznych w okresie gwarancji bezpłatnie, nie dotyczy to napraw wynikłych z użytkowania instrumentu muzycznego niezgodnie z instrukcją. W przypadku wady instrumentu muzycznego, uniemożliwiającej poprawne korzystanie, nie wykrytej przy odbiorze Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany. 7) Wraz z dostawą wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne w języku polskim. 8) Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania czasu oczekiwania na przybycie lub reakcję serwisu do 48 godzin w dni robocze, serwis dostępny co najmniej 5 dni roboczych w tygodniu, od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez zamawiającego. 9) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny oraz możliwość świadczenia płatnego serwisu pogwarancyjnego. Wykonawca zobowiązany jest dokonać naprawy przedmiotu zamówienia w terminie do 14 dni od momentu zgłoszenia awarii. 10) W okresie gwarancyjnym, jeżeli nie ma możliwości naprawy przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt odbiera przedmiot zamówienia i dostarcza do serwisu lub Zamawiający, po uzgodnieniu z Wykonawcą, samodzielnie dostarcza przedmiot zamówienia do Wykonawcy lub do serwisu (w miejsce wskazane przez Wykonawcę) na koszt Wykonawcy. W okresie pogwarancyjnym Zamawiający na własny koszt dostarcza przedmiot zamówienia do Wykonawcy lub do serwisu (w miejsce wskazane przez Wykonawcę). 11) Po naprawie Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego. 12) Koszty transportu (związane z naprawą gwarancyjną przedmiotu zamówienia) oraz związane z tym ryzyko utraty lub zniszczenia przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 13) Zamawiający zastrzega sobie wybór instrumentów muzycznych z większej ilości instrumentów dostarczonych. Wybór odbędzie się w Szkole Muzycznej I stopnia w Niwiskach, 36-147 Niwiska 487. Ilość instrumentów jaką należy dostarczyć precyzuje Załącznik nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 3.3. Miejsce realizacji: Siedziba Szkoły Muzycznej I stopnia w Niwiskach; 36-147 Niwiska 487.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 373100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych). 9.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2014-08-08 do godz. 10:00. 9.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kolbuszowej Oddział w Niwiskach 38 9180 1034 2003 2001 3909 0002, przy czym wadium wnoszone w tej formie uważa się za wniesione z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy Zamawiającego, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. - Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 9.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9.5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 9.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niwiska.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach